וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגוף שלך מעולם לא היה חלק יותר: הסרת שיער בלייזר באמצעות המכשיר המהפכני EOS-ICE Premium

בשיתוף RONA

עודכן לאחרונה: 5.4.2021 / 11:18

בתקופה האחרונה תושבות ירושלים והסביבה עולות לרגל אל הקליניקה של רונית מזרחי במעלה אדומים כדי ליהנות מטיפול הסרת שיער בלייזר בעל טכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך. עורכת המערכת יצאה לבדוק את המכשיר וחזרה חלקה מתמיד

EOS-ICE Premium. יח"צ,
EOS-ICE Premium/יח"צ

שגרת הטיפוח בעידן המודרני כוללת עור חלק ונקי משערות באמצעות טיפול הסרת שיער בלייזר. בעוד שבעבר הטיפולים בוצעו בעיקר ברשתות הגדולות, כיום אנו עדים לפריחה בתחום באמצעות קליניקות ביתיות המעניקות טיפול אישי לכל לקוחה.

אחת מהכוכבות העולות בתחום הינה רונית מזרחי, בעלת קליניקה RONA"" במעלה אדומים. לאחר עשרות שנים של קריירה ענפה בחברות המובילות במשק הישראלי, רונית נכנסה לתחום הקוסמטיקה במטרה להציב סטנדרט חדש בתחום "כדי לענות על הצורך ההולך וגובר להסרת שיער במהירות וביעילות, ביצעתי מחקר יסודי במטרה להביא בשורה חדשה לענף", היא מספרת. "לאחר שחקרתי רבות את השוק ובדקתי המון מכשירים בארץ ובחו''ל, בחרתי במכשיר EOS-ICE Premium. נדהמתי מהטכנולוגיה המתקדמת ומהתוצאות המרשימות שהוא מספק והיה לי ברור כי באמצעותו אוכל להעניק את הטיפולים היעילים ביותר ללקוחות שלי".

EOS-ICE Premium. יח"צ,
EOS-ICE Premium/יח"צ

מכשיר ה EOS-ICE Premiumמבטיח טיפול מהיר במיוחד, כ-20 דק' טיפול לגוף שלם, ללא כאבים ובעל תוצאות נהדרות החל מהטיפול הראשון. המכשיר מתאים לכל סוגי העור וניתן להשתמש איתו גם באזור הפנים, האף והאוזניים.

EOS-ICE Premium מאובזר בספוט ענקי, בגודל 31*25 מ"מ המבטיח את יעילות הטיפול ומערכת קירור עוצמתית, המבטיחה טיפול ללא כוויות וללא נזקים לרקמות הסמוכות לטיפול. המכשיר מאושר על ידי מכון התקנים הישראלי ונושא את כל האישורים הבין לאומיים המחמירים כולל FDA.

לאור זאת, אין זה פלא שהמכשיר קיבל חותמת רשמית כמכשיר של מלכות כאשר הוא נבחר למכשיר המועדף על מלכות היופי ניקול רזינקוב ורותם רבי, אשר מתהדרות בעור חלק במיוחד בזכותו.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
EOS-ICE Premium. יח"צ,
EOS-ICE Premium/יח"צ

היתרונות הרבים של המכשיר אינם נעלמים מעיניהן של מטופלות רבות ברחבי הארץ שכבר התמכרו לתוצאות המרשימות שהוא מעניק. אותן לקוחות פוקדות את הקליניקה של רונית באופן קבוע וזוכות לליווי אישי לכל אורך הדרך, באמצעותו הן מקבלות הדרכה מקיפה על כל תהליך הטיפול ואף זוכות לטיפים והמלצות מרונית לגבי שימור התוצאות לאורך זמן.

EOS-ICE Premium. יח"צ,
EOS-ICE Premium/יח"צ

לאור הביקוש האדיר, רונית לא מתכוונת לנוח על זרי הדפנה ובקרוב תשיק בקליניקה מכשיר נוסף המיועד לטיפולי הסרת שיער לגברים בלבד. יש למה לצפות.

התוצאות הנהדרות והמהירות במיוחד לא מותירות מקום לספק - מכשיר ה EOS-ICE Premium מציב סטנדרט חדש בטיפולי הסרת השיער בלייזר. חד וחלק.

RONA טיפולי הסרת שיער בלייזר

נופי הסלע 38, מעלה אדומים

לקביעת תור חייגי 0547757253

בשיתוף RONA
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully