וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מרי בצון, הדירה שלכם חיה מחדש

בשיתוף מרי בצון

עודכן לאחרונה: 5.4.2021 / 17:39

מעצבת פנים חייבת להיות מעודכנת תמיד בטרנדים האחרונים ובמקביל, קשובה לרצונות הלקוחות. מרי בצון יודעת זאת היטב וההצלחות שלה בתחום מדברות בעד עצמן

מרי בצון, עיצוב פנים/אולפן הנבחרים

הכירו את מעצבת הפנים מרי בצון, בוגרת מסלול אדריכלות ועיצוב פנים של האוניברסיטה הפתוחה. היא החלה לעסוק בתחום לפני שבע שנים כאשר עשתה הסבה מתחום הבניין בו היא עסקה.

שאלנו את מרי, מה ההבדל בין אדריכלות לעיצוב פנים:

"בעוד האדריכלות מטפלת בתחום המבני קונסטרוקציה ובחלק החיצוני של המבנה, אדריכלות הפנים והעיצוב פונה לצרכיהם האישיים ביותר של הדיירים בבית".

על מה את שמה דגש במיוחד?

"אני דוגלת בהתאמה פרקטית של הבית אל הלקוחות, בעיני העיצוב צריך לשרת את הלקוחות ואת הצרכים שלהם: עיצוב צריך להיות מונגש, והנגשה היא הדבר העיקרי שאני מתרכזת בו כשהיא מעצבת חלל. בנוסף אני מתחשבת בכל הצרכים של הלקוח החל מצרכיו בסביבה הציבורית של הבית ועד לפרטים הקטנים ביותר כמו בחירת מנורת הלילה בחדר השינה. חשוב לציין כי אני מעניקה מספר מסלולים של ליווי ללקוחות: ליווי צמוד החל משלב התכנון ועד למסירת מפתח, עיצוב פנים בלבד הכולל תכניות עבודה, או מסלול פגישות על פי צורך".

מה הייחודיות שלך?

"הייחודיות שלי בתור מעצבת פנים היא האפשרות להתאים את הסגנון העיצובי שלי ללקוחות. אני יודעת לשים בצד את ההעדפה האישית והעיצובית שלי ומתאימה את הסגנון המתאים ביותר עבור הצרכים והרצונות של הלקוחות. בנוסף אני, משתדלת תמיד להיות מעודכנת בכל החידושים בתחום העיצוב ובטרנדים העולמיים כדי לאפשר ללקוחות לבחור מתוכם. חשוב להבין כי הטרנדים צריכים להיות במידה בכל בית כיוון שמדובר באופנה וזה חולף".

מה בנוגע לעיצוב פנים אונליין שאת יזמת?

"המון פעמים אני נתקלת בזוגות צעירים שקנו את דירת החלומות שלהם אך בשל מצבם הכלכלי לא יכולים לשכור שירות של מעצבת פנים. לכן החלטתי להקים עיצוב פנים אונליין עבור זוגות כאלו: הלקוחות שולחים תמונות ומידות של הדירה ואני מחזירה להם עצות וטיפים לעיצוב הבית, כאשר הכל מתרחש אונליין, בעלות פחותה כמובן.

משיחה קצרה עם מרי מיד ניתן להבין שהיא חדשנית, מקצוענית ומכירה כל פינה בתחום. אם אתם זקוקים למעצבת פנים שתשדרג לכם את הבית, פנו למרי בצון ותתחדשו.

0544970351

אתר

בשיתוף מרי בצון
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully