וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם ג'ראר סלאם, איזון בחיים יהפוך להזדמנות עסקית גדולה

בשיתוף ג׳ראר סלאם

עודכן לאחרונה: 5.4.2021 / 15:08

רוצים להצליח גם בעסקים וגם בחיים? צפו בראיון עם ג'ראר סלאם, מאמן להעצמה אישית שמסייע ליזמים לשלב בין הצלחה בעסקים ואיזון בחיים

ג'ראר סלאם, העצמה אישית/אולפן הנבחרים

הכירו את ג'ראר סלאם, מאמן להעצמה אישית שמסייע ליזמים למצוא איזון שתורם גם לעסקים וגם לחיים שלהם. לרשותו תארים רבים (פילוסופיה, מנהל עסקים, אימון אישי) וניסיון עשיר (הוראה, ניהול, יזמות). הוא בעצמו יזם מצליח שנכנס לתחום האימון על מנת לסייע ליזמים להגשים את השאיפות שלהם גם בעסקים וגם בחיים הפרטיים שלהם.

שאלנו את ג'ראר, מיהו קהל היעד שלו:

"האימון מתאים לאנשים שנמצאים בתהליך של שינוי או ששוקלים שינוי משמעותי בחייהם: למשל בתחום העסקי, אדם שרוצה לעבור משכיר לעצמאי וחושש לצאת לדרך לא ידועה, או יזם שעובד על השקת המוצר שלו. בתחום הזוגי - נשים וגברים שלא מרוצים במערכת היחסים שלהם. בתחום האישי - אנשים שנמצאים בלחץ מתמיד ורוצים לשפר את איכות החיים שלהם.
אני מעניק להם כלים שמעצימים אותם. אני מוביל אותם בתהליך שמאפשר להם לצמוח, כלומר לגלות את התשובות לשאלות מהותיות. כך הם בונים את עצמם וסוללים את הדרך לחיים שהם רוצים."

איזה כלי חשוב אתה מעניק למתאמנים?

"אחד הכלים החשובים ביותר שאני מעניק למתאמנים הוא היכולת לפתח מודעות עצמית. ברגע שאדם מודע יותר למחשבות שמתרוצצות לו בראש ולרגשות שמציפים אותו, הרבה יותר קל לו להתמודד עם אתגרים ולהתגבר על הקשיים שהוא חווה".

מה הייחודיות שלך בתחום?

"הייחודיות שלי באה מהרקע המגוון ומהניסיון העשיר שאני מביא איתי: פילוסופיה, ניהול, יזמות, אימון אישי, מיינדפולנס, חיי נישואים ומשפחה, אורח חיים בריא ועוד. בעבודתי כמאמן אני מביא לידי ביטוי את כל התחומים האלה. זה מאפשר לי להבין ולתמוך במגוון רחב מאוד של אנשים.
עבור כל מתאמן אני שואב מניסיוני ומהידע שצברתי כדי לעזור לו להשתחרר מחסמים סמויים ולעלות על פסים של צמיחה אישית ועסקית ביחד."

אז אם אתם מחפשים מאמן שאוהב למצוא פתרונות שמחברים בין הצלחה בעסקים ואיזון בחיים, עכשיו אתם מכירים אחד כזה וזהו ג'ראר סלאם שמניע תהליכים של צמיחה והגשמה גם בעסקים וגם בחיים.


052-8304680

אתר בעברית

אתר באנגלית

אתר בצרפתית

בשיתוף ג׳ראר סלאם
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully