וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעשה לכם מצב רוח: אוכל דרוזי מעולה במסעדת מזאג'

בשיתוף מזאג'

עודכן לאחרונה: 5.4.2021 / 9:58

בשרים משובחים, מטבח דרוזי אסלי, ואופציות מעולות גם לצמחונים וטבעונים. טיול חוויתי בגליל העליון, עובר במסעדת מזאג' שבכפר ראמה

מזאג'. יח"צ,
מזאג'/יח"צ

וירוס הקורונה ממשיך לשתק את אירופה והעולם, ונראה כי מבחינת הקהל הישראלי, עונת התיירות הקרובה תהיה כולה בסימן תיירות-פנים. כמה טוב שיש לנו בארץ מבחר גדול של מקומות ונופים ליהנות מהם, וגם לא מעט מוסדות קולינריים ברמה גבוהה. אם אתם נמצאים בטיול באזור הגליל, שווה לכם להיכנס למסעדת מזאג' בכפר ראמה, כדי לאכול ארוחה דרוזית מפנקת, במסעדה שתעשה הכל כדי לתת לכם הרגשה טובה.

דרוזי אותנטי

המשמעות של המילה מז'אג (مزاج) בערבית היא 'מצב רוח', ולא במקרה נבחר השם. במסעדת מזאג', מושם דגש רב על חוויית הלקוח: כבר כשתיכנסו למסעדה, תשימו לב לכך שהיא מרווחת מאד, וזאת על מנת לתת לכל לקוח תחושה של שקט ואינטימיות. לאחר שתסבו לשולחן, תראה כי האוכל מוגש ביד רחבה, על מנת לפנק ולשמח את המבקרים במקום מכל הלב והנשמה. השירות החיובי והאווירה הנהדרת, הפכו את מזאג' למסעדה שלא רק מגישה אוכל מצוין, אלא מוסד חובה לחובבי מסעדות שמבינים עניין.

בהתאם למטבח הדרוזי המסורתי, במזאג' יש דגש רב על איכות הבשרים. מנת הדגל של המסעדה היא שוק טלה שעבר בישול ארוך, ואז נאפה בתנור עם חשווה דרוזי (אורז עם שקדים וצנוברים). בנוסף, תמצאו סטייק אנטריקוט, פילה, קבבים מכל סוגי הבשרים, וכן דגים ופירות ים. במזאג' תמצאו ערבוב בין מסורת למודרני במנות רבות. למשל, מנת האסאדו הדרום אמריקאית, מוגשת עם חיטת פריקי המאפיינת את המטבח הדרוזי.

מזאג'. יח"צ,
מזאג'/יח"צ

העלו את הראמה

מסעדת מזאג' נמצאת בכפר ראמה, כפר מעורב של דרוזים, נוצרים ומוסלמים. הכפר נמצא באזור בקעת עין כרם (בקעת אל־שאע'וּר בערבית), שבין הגליל העליון לגליל התחתון. מזאג' מנוהלת על ידי פאדי קיזל, שמנהל את המקום ביד רמה, או אם תרצו, ביד ראמה.

מזאג' היא מסעדה דרוזית אותנטית, אולם המטבח הדרוזי הוא לא רק בשרים איכותיים, והמנות הרבות במקום משלבות לא מעט חומרי גלם מסורתיים לבישול אשר נמצאים בסביבת הגליל. במזאג' תמצאו מג'דרה דרוזית מסורתית, כלומר ללא אורז (שהתווסף למנה בשלבים מאוחרים דווקא במטבח הישראלי), אלא עם בורגול. כמו כן, החומוס שמוגש הוא הכי אותנטי וטעים שיש. בנוסף תמצאו חשווה, חובזה, עלי גפן קלאסיים, שומר, עכוב, וכדומה עם מגוון סלטים מפירות וירקות האזור. היות והמטבח הדרוזי כולל לא מעט ירקות ועלים ירוקים, החליטו במזאג' לפתח ולשדרג את התפריט הצמחוני-טבעוני שלהם, בהתאם להעדפה הגוברת לבחירות הללו בקרב קהל הסועדים, וכעת יש מבחר גדול של מנות צמחוניות, כגון פטריות מוקפצות ואף בורגר צמחוני ואפילו סינייה צמחונית. ביחד עם הסלטים העשירים המלווים ממילא כל ארוחה במזאג', עבור צמחונים וטבעונים מדובר במוסד שהוא בגדר חובה.

מזאג'. יח"צ,
מזאג'/יח"צ

מסעדת מזאג', נמצאת בכפר ראמה, כביש ראשי ראמה-בית ג'ן (כיכר ביה"ס חקלאי). שעות פתיחה: ימים ראשון-שני שעות 17:00-23:00 ,ימים ג'-שבת שעות 13:00-23:00. מומלץ להזמין מקום מראש. טל: 04-9919103

כדי לקרוא ביקורות על מסעדת מזאג' בגוגל לחצו כאן.

לעמוד המסעדה באתר Trip Advisor לחצו כאן.

העמוד של מזאג' בפייסבוק.

בשיתוף מזאג'
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully