וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסר לכם בורג? תמצאו אותו בטכנו כהן

בשיתוף טכנו כהן

עודכן לאחרונה: 8.4.2021 / 14:29

בקרוב מדינת ישראל תחגוג יום הולדת 73. החלטנו לצאת בסדרת כתבות אשר תציג את בתי העסק הוותיקים ביותר, כאלו שגורמים לנו להוריד את הכובע על הפעילות רבת השנים שלהם

טכנו כהן. יח"צ,
טכנו כהן/יח"צ

לצורך המשימה, בשבועות האחרונים צוות רחב של מפיקים מטעם מדור "הנבחרים", יצא לשטח על מנת לבדוק איזו חברה כדאי להציג ראשונה, ומי שנבחר קודם ברוב קולות הוא "טכנו כהן", בית מסחר לברגים, דיבלים וכלי עבודה.

טכנו כהן - נעים להכיר

בעולם שלנו יש חשיבות עצומה לפרטים הכי קטנים, והדברים נכונים גם בכל הנוגע לברגים ודיבלים, מאחר ואלו נמצאים בכל פינה בחיינו, בכל בית, משרד, מבני תעשייה ועוד.

מי שמחזיקה את מלאי הסחורה הגדול ביותר בישראל, ודואגים להביא כל הזמן את הפיתוחים הכי חדשים בתחום, היא חברת "טכנו כהן", אשר ממוקמת ברחוב הלהב 2, באזור התעשייה בחולון.

מפיק חבר המערכת שוחח עם בעלי החברה, אסף כהן, ממנו הוא שמע כיצד הכל החל ועל פועלם העכשווי: "טכנו כהן היא חברה דור המשך אשר את הידע והניסיון החלה לצבור באמצע שנות ה 70'. מאז ועד היום, הפכנו להיות לבית מסחר אשר מתמחה בברגים ודיבלים ותחת קורת גג אחת ניתן למצוא את כל הסוגים והמינים שמתאימים לעולם התעשייה ובכלל".

טכנו כהן. יח"צ,
טכנו כהן/יח"צ

טכנו כהן - מבחר עצום של אפשרויות

בסיור שלי במקום, מצאתי כי "טכנו כהן" נותנים מענה לכל דבר אפשרי בתחום בו הם פועלים, בין יתר המוצרים ניתן למנות:

*בורג משושה
*בורג איסכורית
*בורג עץ
*דיבל גבס
*בורג פח פח
*בורג נירוסטה
*דיבל ניילון
*דיבל חץ
*עוגן ג'מבו, אומים ודיסקיות, מקדחים, מברזים, מחרוקות, ניטים ועוד ועוד, מכל הסוגים ומכל הגדלים

טכנו כהן - לקוחות ממליצים

לצורך הכנת הכתבה, ועל מנת לקבל חוות דעת ממקור ראשון, שוחחתי עם כמה בעלי מפעלים בישראל ועם כמה לקוחות פרטיים, כאלו שרוכשים את הברגים ודיבלים שלהם מחברת "טכנו כהן".

כל התגובות שקיבלתי העידו על צוות מאוד מקצועי ואדיב, שמעניק שירות מושלם ללקוחות גדולים וקטנים כאחד, על מבחר רחב של ברגים וכלי עבודה, ובעלים שעוזרים בידע וסבלנות מרשימה ועושים הכל על מנת למצוא פתרון לכל צורך ובעיה.

כאשר סיפרתי לאסף כהן על המחמאות שהחברה שלו מקבלת, הוא שמח לשמוע וסיפר: "מאז ומתמיד הקו שמנחה אותנו הוא קו של סבלנות, שירות מקצועי ואדיב, מחירים נוחים, על מנת שכל לקוח, קטן או גדול יהיה מרוצה. יש לנו קהל גדול ונאמן של לקוחות שצברנו לאורך השנים, ולרגע אחד אנחנו לא לוקחים זאת כמובן מאליו, אלא דואגים לבדוק את עצמנו כל הזמן, היכן שניתן לשפר ולעזור עוד יותר לכל בקשה, החל מאדם פרטי שמבקש לקנות ברגים לבניית דק בחצר, ועד לקבלנים, מוסכים, חברות ומפעלים שרוכשים מאיתנו כמויות מסחריות של ברגים ושאר כלי עבודה שונים".

טכנו כהן. יח"צ,
טכנו כהן/יח"צ

טכנו כהן - ייחודיות וחדשנות

שאלתי את אסף כהן על תפיסת העולם לפיה מנהיג את החברה, הוא סיפר: "הדבר הראשון והחשוב מכל שעליו אנחנו שמים דגש, הוא מהירות וחסכון בזמן. אנחנו פועלים מול חברות שחייבות לספק סחורה כאן ועכשיו, ולקוחות פרטיים שמגעים אלינו מבקשים להשיג את מבוקשם כמה שיותר מהר, לכן בנינו דפוס עבודה שמקצר את זמני האספקה ושירות למינימום של ממש".

טכנו כהן - תוכניות לעתיד

לאחר שהות ממושכת בחנות המפעל של "טכנו כהן", יכולתי להתרשם ולגבש דעה כי מדובר במקום שמתחמה באופן המקצועי ביותר בעולם הברגים והדיבלים, תוך כדי מענה לכל היבט בטיחותי.

לפני סיום שאלתי את אסף כהן הבעלים על תוכניות החברה לעתיד:
"סוד המשחק הוא להמשיך להיות מעודכן ותמיד להתחדש, לכן יש לנו צוות שתפקידו לעקוב אחר כל הפיתוחים והחידושים האחרונים ברחבי העולם בתחום העוגנים והדיבלים, כך שנוכל להביא את הטוב ביותר מהיצרנים המובילים בלבד, עבור קהל הלקוחות שלנו".

אסף  כהן. יח"צ,
אסף כהן/יח"צ

טכנו כהן - יצירת קשר

בכל שאלה ובקשה, ניתן ליצור קשר בטלפון: 03-5504477

אתר

בשיתוף טכנו כהן
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully