וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חנויות החשמל הפרטיות מחזיקות בכוח גדול": קבוצת החשמל משנה את שוק מוצרי החשמל בישראל

בשיתוף קבוצת החשמל

עודכן לאחרונה: 8.4.2021 / 7:51

מאיר סהר, מנכ"ל קבוצת החשמל, התאגדות של חנויות חשמל פרטיות שקמה כדי להביא בשורה לענף, מסביר מדוע הלקוחות מעדיפים כיום לקנות את מוצרי החשמל שלהם בחנויות הפרטיות

קבוצת החשמל. יח"צ,
קבוצת החשמל/יח"צ

"בתקופת הקורונה, שוק מוצרי החשמל ידע פריחה גדולה", אומר מאיר סהר. "הרבה אנשים שישבו בבית, חשו צורך לעשות שדרוגים כאלה ואחרים בבית שלהם, בין היתר במוצרי חשמל. אולם אגב העלייה הזאת במכירות של מוצרי חשמל, ראינו גם דבר נוסף: ראינו שהלקוחות מעדיפים יותר ויותר לקנות מוצרי חשמל בחנויות החשמל הפרטיות, מאשר לקנות ברשתות הגדולות. היו לכך שתי סיבות. הסיבה הראשונה, היא שכאשר קונים מוצר חשמלי מרשת גדולה, ברגע שהלקוח משלם על המוצר, הלקוח לא מדבר יותר עם החנות. אם יש תקלה באספקה של המוצר או בעיה במוצר עצמו, הלקוח צריך לפנות ליבואן ולא לחנות שהוא קנה ממנה, והתהליך נהיה מאד מסורבל ומכביד עבור הלקוח. לעומת זאת, לקוחות שקנו דרך החנויות הפרטיות שאינן שייכות לרשת גדולה, נותנים ללקוחות שלהם יחס הרבה יותר אישי, וכאשר יש בעיה, הלקוח יכול בקלות לדבר עם הבעלים של החנות או מישהו מטעמו, והבעיה נפתרת הרבה יותר מהר".

"סיבה נוספת להעדפה הזאת של לקוחות בתחום מוצרי החשמל", אומר סהר, "היא שהמחירים שמוצאים בחנויות הפרטיות הפכו בשנים האחרונות לנמוכים באופן משמעותי. בזכות התאגדות של בעלי חנויות לכוח קניה חזק כמו שאנחנו עשינו בקבוצת החשמל, לקוחות מקבלים מחירים מעולים על המוצרים שלהם מהחנויות הפרטיות, בשילוב של שירות לקוחות ברמה גבוהה הרבה יותר".

רבוצת חשמל. יח"צ,
קבוצת החשמל/יח"צ

חשמל זורם בכפות ידיו

מאיר סהר החל דרכו בתחום לפני יותר מ-25 שנים ברשת שקם אלקטריק, שם החל בתפקיד זוטר, והתקדם מעלה עד שהפך למנכ"ל החברה. בשנת 2015 הקים את 'קבוצת החשמל', המאגדת עשרות חנויות פרטיות בתחום הקמעונאות של מוצרי חשמל. לפי סהר, העתיד הצרכני הולך לכיוון של חנויות המאוגדות לכוח קניה.

"אנחנו התאגדנו כדי להיות חזקים אצל החזקים", אומר סהר. "המוטו שלנו הוא 'הכוח שלנו, הרווח שלכם': בזכות כוח הקנייה שלנו, אנחנו עובדים בתנאים מעולים עם המשווקים של כל המותגים הגדולים: Siemens, LG ,Kenwood, דייסון, שארפ, Beko ,Haier, סמסונג, AEG, אלקטרולוקס, Bosch ,Ninja, סאוטר, פיליפס, Miele ועוד רבים וטובים. בזכות ההתאגדות שלנו, אנחנו בעלי החנויות הפרטיות מחזיקים בכוח גדול, ויכולים להתחרות במחירים בכל רשת גדולה בישראל או בכל אתר כזה או אחר. הכוח שלנו מאפשר לנו מחירים סיטונאיים אטרקטיביים, והשיפור הזה מחלחל מטה אל הלקוחות שלנו בחנויות. הפריסה שלנו היא ארצית, ממסעדה שבצפון, ועד אשקלון בדרום, ומאפשרת גם לחנויות בפריפריה לקבל מחירים טובים יותר, וללקוחות שלהם מחירים משתלמים באמת".

"מעבר למחיר, מי שקנה מוצר חשמלי כזה או אחר בשנים האחרונות, יודע שיש חשיבות גדולה מאד לעובדה שאם יש בעיה עם המוצר, יש ללקוח כתובת, יש לו לאן לפנות", אומר סהר. הרעיון הוא שלחנות יש מוניטין בפני עצמה. זה לא כמו לקנות מרשת גדולה, שאם יש בעיה, מטפלים בלקוח בכלים ביורוקרטיים. קנייה מחנות פרטית מגשרת על הריחוק הזה בנוחות, ומבלי להתפשר על המחיר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קבוצת החשמל. יח"צ,
קבוצת החשמל/יח"צ

לפרטים נוספים, ניתן להיכנס לאתר הבית של קבוצת החשמל, לדף הפייסבוק, או להתקשר לטלפון 8368*.

בשיתוף קבוצת החשמל
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully