וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאים מהקופסא עם חן שי פתרונות עיצוב

בשיתוף חן שי פתרונות עיצוב

עודכן לאחרונה: 4.4.2021 / 15:53

גיליתם בסגר שהבית זקוק למהפך עיצובי? אתם לא לבד. עכשיו הגיע הזמן שתכירו את המותג שמביא לישראל את בשורות הריהוט למעמד הביניים, העיצוב בהישג יד ואת הווילה המטורפת בה תמצאו את כל פתרונות התכנון, העיצוב והלבשת הבית

חן שי פתרונות עיצוב. עידן ואיתן,
חן שי פתרונות עיצוב/עידן ואיתן

היי, תגידו מכירים את זה שאתם יושבים בבית בסגר (וגם אחרי החזרה לשגרה), תקועים בין ארבעה קירות ופתאום באות המחשבות. הספה הישנה מבאסת. האמבטיה לא מספיק מפנקת. המרפסת קטנה מדי. הרהיטים ישנים מדי ובכלל, הגיע הזמן לשינוי. מבינים על מה אנחנו מדברים אה? בסדר היום המטורף של כולנו, עיצוב הבית נדחק לסוף הרשימה, אבל כשהקורונה תקעה את כולנו בבית, פתאום הדברים הקטנים התחילו לעצבן והפכו לחשובים. המוני ישראלים מחפשים בחודשים האחרונים פתרונות עיצוב שיהפכו את הבית למקום יותר כיף להיסגר בו או לעבוד ממנו. המוני ישראלים שתרתי משמע מתים לצאת מהקופסא חייבים להכיר את חן שי פתרונות עיצוב.

חן שי גדל בפריז וחזר אליה כדי להגשים את חלומו וללמוד עיצוב רכב. אחרי שלמד והחל את ההתמחות, ברח מתעשיית הרכב כמו מאש. מבולבל, הוא שב לישראל ומצא את עצמו עובד ב"פנטהאוז רהיטים". שם, מצא את האהבה האמיתית שלו. "התאהבתי ברהיטים", הוא מספר. תוך שנים מעטות הפך למנכ"ל הרשת ושוב בער בו להתקדם. התחנה הבאה הייתה לצאת לדרך עצמאית. "הייתי מהסנוניות הראשונות לקחת לקוחות למלא מכולות של רהיטים במילאנו", הוא מספר.

חן שי פתרונות עיצוב. עידן ואיתן,
חן שי פתרונות עיצוב/עידן ואיתן

העסק עבד נהדר במשך חמש-שש שנים. שי עבד בעיקר עם לקוחות אמידים ויצר קשרים ענפים במעצמת הרהיטים שבאיטליה. הוא בנה לעצמו שם, אבל שוב הרגיש לא מסופק. "הגעתי לצומת דרכים והתחילו אצלי מחשבות על הגשמה עצמית. לאט, התחילו ליפול לי אסימונים. שאלתי את עצמי 'מי אני ומה אני?', רציתי לשנות ולהשפיע על ענף העיצוב. הבנתי שאני צריך למסד את עצמי". בשלב הזה של חייו, חן שי היה מוכן לתחנה המשמעותית.

"במילאנו ראיתי איך באמת מעצבים ומתכננים פרויקטים, איך תוקפים את הדבר הזה שנקרא אדריכלות, דקורציה, הלבשה של בתים, איך עושים את זה הכי מקצועי, ואיך ממקסמים תוצאות מול תקציבים", מסביר חן שי. "גם בעיצוב, שהוא דבר מאוד אבסטרקטי בהווייתו, חייבת להיות טכניקה. באתי מעולם הרכב ואני מבין מצוין טכניקה. הלקוח בא עם מסגרת תקציב ומשם, יש תהליך שצריך לתמהל נכון מרמת היסוד ועד הפרחים בסלון. מרמת התכנון של הנישות ועד רמת ההלבשה, נגרות, חיפוי, מטבח ועד הסוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
חן שי פתרונות עיצוב. עידן ואיתן,
חן שי פתרונות עיצוב/עידן ואיתן

חן שי חיבר את התובנות מהשנים באיטליה יחד עם מסקנה ברורה: "בשוק הישראלי אין רהיטים של 'מעמד ביניים' - הכל מאוד גבוה או מאוד נמוך". הוא חיבר אותה לעוד מסקנה: "הבנתי באיטליה מאנשים שגדלתי אצלם שסוד התהליך הוא בראייה של הסוף שלו. אחת הבעיות הקשות בעיצוב זה התקציב. אנשים חולמים, מפנטזים, מתכננים ואז הופ... נגמר הכסף. זאת תעודת עניות לבעלי המקצוע שמלווים את האנשים האלה. תקציב הוא לא האויב של התוצאה הסופית".

כך החליט חן שי לפתוח וואן סטופ שופ של פתרונות עיצוב לבית, עם מותגים שמתאימים במיוחד למעמד הביניים ועד היום לא עשו עלייה לישראל. עיצוב בהישג יד. "למדתי במשך שנים המון על חברות, יצרנים ומותגים מהשוק האיטלקי והאירופאי. היה לי המון ידע, הבנתי שיש צורך ולא ידעתי איך אני מעביר אותו הלאה. איפה מיליון משפרי דיור בישראל? למה שהם לא ייהנו מהידע הזה? משוק שמיוצא ומשווק ביותר מ-70 מדינות בעולם?", הוא מספר. האסימון נפל. חן שי פתח שואו רום לאותן חברות בישראל.

חן שי פתרונות עיצוב. עידן ואיתן,
חן שי פתרונות עיצוב/עידן ואיתן

מדובר בווילה פרטית מטורפת בהוד השרון. 400 מטר שכולם בעצם בית מלאכה להלבשת בתים. המקום מעוצב מכף רגל ועד ראש או כמו שחן שי מגדיר: "מפרקט ועד מזלג". יש שם חלל תצוגה עצום לרהיטים. גלריה שמציגה חללים מושלמים שמכילים בתוכם כל מה שצריך להלבשת הבית: ספות, חיפויים, וילונות, מצעים ואפילו יצירות אמנות על הקיר. זוהי בעצם תצוגת תכלית לעיצוב חללים, מקום שבו האדריכל והמעצב יכולים להגיע אליו ולקבל השראה. הווילה כקונספט היא גשר מנטאלי/תרבותי/מקצועי בין מעצב ללקוח.

כאן נכנס חן שי לתמונה. הוא מלווה את בעלי המקצוע בכל התהליך. "מתיישבים ועל מסך גדול פותחים תוכניות, רואים קטלוגים ויוצרים הדמיות עם המוצרים עצמם. אנחנו יכולים לעבור פריט-פריט ולייצר העמדה לפי דרישת הלקוח", הוא מסביר. למעשה, הוא מציע פתרון כללי ועוטף תחת מטריה אחת למעצבים, אדריכלים וגם ללקוחות פרטיים, זאת כמובן במקביל לחשיפה מאוד רחבה - ובחלק מהמותגים גם בלעדית - לשוק הרהיטים האיטלקי המטורף.

מבחינת חן שי, הוא רואה במקום שלו כחצי אקדמיה לעיצוב פנים והלבשת הבית. מותג של ידע. הוא מייעץ, עוזר בתכנון וגם משמש ביבואן רשמי ומספק שירותי התקנה. ליין המוצרים שלו בנוי משבעה-שמונה מותגי ליבה ועוד עשרות מותגים נלווים, אבל מה שמייחד אותו זו הגישה. "בגובה העיניים, לדבר עם הלקוח במקצוענות. הרי עיצוב צריך להיות פרקטי, פונקציונלי ולעמוד בתקן. זאת גם הגישה שלי בשירות שאני נותן. עבור האדריכלים, אני מייצר חבילה כוללת שנותנת להם שירותי שרטוט, הדמיה וכל מה שהם צריכים כדי לחזק את הפלטפורמה מול הלקוח".

אחרי שנים שעבד עם כמה מהאנשים העשירים בישראל, חן שי שם לעצמו למטרה להביא את בשורת עיצוב הפנים והלבשת הבית גם למי שהתקציב שלו נמוך יותר. "זאת המטרה - להביא את בשורת העיצוב ולשתף בידע ולספק את היכולת והפתרונות לכמה שיותר מעצבים, אדריכלים ולקוחות. אפשר לעשות את זה ואני יודע למצוא פתרונות גם לאנשים שהם לא עשירים. רהיטים זה הדבר הכי חשוב מבחינת ה'לוק אנד פיל' של הבית - ומכאן שייעוץ להלבשה נכונה של הבית חשוב מאוד".

חן שי פתרונות עיצוב. עידן ואיתן,
חן שי פתרונות עיצוב/עידן ואיתן

בווילה של חן שי יושבים עוד מספר אנשי מקצוע אינהאוס. יועצת הטקסטיל ELLA DECOR שמתעסקת בווילונות, טפטים, בדים וכריות נוי, אותה מגדיר הבוס: "ברמה הכי גבוהה שתמצאו בישראל". חברת "מאסטר פיס" שתדאג לכם לבית חכם, נגר (תולי אמנות העץ) שמציע פתרונות מקומיים ועזרה בתכנונים ועוד משתפי פעולה (הרשימה המלאה למטה). "המקום שלי הוא האב מקצועי שנותן לכל לקוח שנכנס חשיפה להרבה מאוד יכולות ברמת הייעוץ והשירות. וואן סטופ שופ של פתרונות. פלטפורמת יבוא שמשולבת בפלטפורמת תכנון".

הקורונה, כאמור, שלחה רבים וטובים לחפש פתרונות עיצוב לבית. תחרות לא חסר ואת המקומות הטריוויאליים כולכם מכירים. גם חן שי. הוא מגדיר את עצמו כאחד שמתחיל איפה שאיקאה נגמר. מצד שני, חשוב לו שתדעו ש"אם רוצים תוצאה טובה, צריך להוריד מעיצוב את הפלצנות. ריהוט זה לא גחמה, אלא מענה לצורך. רהיטים מלווים אותך למשך שנים". וכשמשלבים את כל מה שצריך במקום אחד, מקבלים מזעור עלויות והרבה פחות כאב ראש ותיזוזים ממקום למקום - משהו שממילא לא מומלץ בימי קורונה.

"אני רוצה שהלקוח שלי ירגיש שהוא בא לרופא שיניים", מסכם חן שי באנלוגיה מפתיעה ומיד מסביר: "כשאתה בא לרופא שיניים, אתה מתאר לו את הצורך שלך. אין לך מושג איך הוא יפתור לך אותו ואין לך ברירה. אתה עושה מה שהוא רוצה ואם הטיפול טוב, אתה הולך הביתה מרוצה. כשאני מגיע עם לקוח למקום שהוא מהנהן וסומך עליי לעשות מה שצריך - זה קורה והתוצאה בהתאם".

חן שי פתרונות ועיצוב

הפרדס 73, הוד השרון

לקביעת פגישה:

09-9792240 ו 052-292-5754


ELLA DECOR - טקסטיל

אינסטגרם

פייסבוק

Slate Lite - חיפויי קיר

פייסבוק

אינסטגרם

אתר החברה

מאסטר פיס - פתרונות בית חכם ומדיה

צמר שטיחים

תולי אמנות העץ - נגרות בסגנון אישי

יתד בנייה - פרגולות ודקים:

בשיתוף חן שי פתרונות עיצוב
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully