וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כישרון טבעי פלוס נחישות ואומץ, שווה MAY ALL

בשיתוף MAY ALL

עודכן לאחרונה: 4.4.2021 / 14:53

סיפורי הצלחה רבים נעים לרוב סביב מוסר ההשכל כי צריך להיות במקום הנכון ובזמן הנכון. במקרה של מאי עידן, גורו בניית הציפורניים באקריל ששמה נשמע בכל מקום בארץ, ההצלחה לא נבעה ממזל וטיימינג, אלא מכישרון אין סופי, שבירת מוסכמות וכוח רצון שיכול למלא את הכינרת

מאי עידן. יח"צ,
מאי עידן/יח"צ

יש אנשים שחולמים חלומות, ויש את מאי - שנשארה ערה כדי להגשים את החלום שלה

אם תשאלו נשים רבות על מאי עידן, סביר להניח שהן מיד יתקנו אתכן ל"MAY ALL". חלום הילדות של מאי, התגשם בענק ואין כמעט מי שלא מכיר אותה כבונת ציפורניים מקצועית ומובילה בתחום, כזו שפורצת גבולות ומציבה סטנדרט מקצועי חדש בתחום. מגיל 10 מאי ידעה שהיעוד שלה הוא לבנות ציפורניים, והתחילה מגיל צעיר להתנסות בהדבקת ציפורניים בכל פרצה שמצאה בדרך. היא ספגה את כל הידע שניתן לה ולקחה את כל הטיפים שנחשפה אליהם - מהן שיטות העבודה הנכונות, מה הציוד המקצועי ביותר, איך לתת שירות מעולה ללקוח, איך לנהל עסק ועוד. כשנקרתה בדרכה הזדמנות לעבוד במכון יופי, היא לקחה את ההצעה בשתי הידיים ולמדה להתמקצע בתחום בצורה הטובה ביותר. "עד גיל 14, אין בונת ציפורניים בעיר שלי שלא בניתי אצלה", מספרת מאי, "לא פספסתי שנייה, הייתי חדורת מטרה להגשים את החלום שלי, וכל מה שרציתי זה רק ללמוד יותר ולעבוד יותר".

מאי עידן. יח"צ,
מאי עידן/יח"צ

המתכון להצלחה - אמונה עצמית והרבה נחישות

הנסיקה של מאי לצמרת המקצוע הייתה רצופה מכשולים. על אף שכיום היא מנהלת אימפריה לבניית ציפורניים, בעודה רק בת 21, הדרך שלה לא הייתה חלקה והיא חוותה קשיים רבים - היא ספגה עלבונות מלקוחות, חוסר תמיכה ורגליים שביקשו להפיל אותה. הסביבה של מאי לא סיפקה לה גב תומך, ודרשה ממנה לפסוע בנתיב הנורמלי כאחד האדם - בגרות, לימודי תואר, רכישת מקצוע. הדבר שהניע אותה היה הרצון הבלתי מתפשר להיות הטובה ביותר בתחומה. מאי האמינה בעצמה ולא ויתרה לרגע על החלום הגדול שלה - כיום כשהצלחתה נוסקת, היא גרמה לכל מי שלא האמין בה לאכול את הכובע. "סיכמתי עם אימי שאסיים בהצטיינות כדי לעסוק בציפורניים", משתפת מאי בנחישות, "סיימתי את הלימודים עם בגרות מלאה, ממוצע 89. כשכל הסביבה שלי ניסתה להוריד אותי מהרעיון ולהשתלב עם הזרם, נאבקתי בדרך לפסגה ולא וויתרתי לרגע, האמנתי בייחודיות שלי וזה היה שווה את זה בהחלט".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאי עידן. יח"צ,
מאי עידן/יח"צ

מאמינה שהפרנסה מגיעה מה'

אחרי שחרורה מהצבא, מאי פתחה סטודיו בחדר קטן וצנוע. כנגד כל הסיכויים ועם הרבה אמונה בצדקת הדרך ובאלוהים, מאי צברה תאוצה ואחרי שנה בלבד, כבר עברה למשכנה החדש והמרווח. הכישרון של מאי לא הפסיק בבניית ציפורניים, והקו הייחודי שלה משך אליה נשים רבות מהארץ שביקשו ממנה לגלות את סודותיה המקצועיים וללמד את שיטת העבודה המקצועית שלה.

הביקוש המטורף הביא את מאי לבנות קורס פרטני עבור מתחילות, בו באופן ממוקד במהלך 15 שיעורים, היא מלמדת את רזי המקצוע הן באופן תיאורטי והן באופן מעשי. בקורס, מאי מלמדת את שיטות הבנייה - באקריל ובג'ל, את השימוש הנכון בציוד האיכותי ביותר, ובנוסף, משתפת את כל הידע העסקי שלה - איך פותחים עסק, איך מנהלים יומן, איך צוברים לקוחות ועוד.

מהקורס של מאי, לא יוצאים רק עם ידע עשיר ותעודה, אלא עם עסק ממשי, הצעד הראשון בדרך להצלחה עצמאית. "חשוב לי שהתלמידות שלי יסיימו עם עבודה מקצועית ואיכותית", מסבירה מאי, "גם לאחר הקורס אני מלווה אותן ועוזרת להן להתקדם. קראתי לעסק שלי "MAY ALL" כי עבורי המקצוע הוא הרבה מעבר לבניית ציפורניים - הלקוחות והתלמידות שלי, הן הנבחרת שלי, נשים שבוחרות בעצמן וכל אחת מהן הופכת למשפחה. פעם בכמה שבועות הן מגיעות אליי לשעה המפנקת שלהן - לפרוק, לדבר, ליהנות ולקבל את התוצאה הטובה ביותר".

מאי עידן. יח"צ,
מאי עידן/יח"צ

MAY ALL

כתובת: בן גוריון 34, הרצליה

טלפון: 0525681156

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף MAY ALL
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully