וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השנה במיוחד חשוב להגיע ל"הישגים סוכנות לביטוח"

בשיתוף הישגים סוכנות לביטוח

עודכן לאחרונה: 5.4.2021 / 8:52

ביטוח הוא נושא מורכב. לכן חשוב שכל אחד מאיתנו יבין אותו לעומק ויידע היטב מה הוא רוכש. מי שמסביר לנו את הנושא הוא פיני מורטוב, בעל סוכנות "הישגים"

פיני מורטוב, הישגים סוכנות לביטוח/אולפן הנבחרים

השנה האחרונה הביאה עימה חוסר וודאות כזה שכל בר דעת הבין שעליו לדאוג לביטוח ראוי לו ולמשפחתו. הצטרפו אלינו לראיון מסקרן בנושא עם סוכן הביטוח פיני מורטוב, בעל הסוכנות "הישגים".

שאלנו את פיני, אילו שירותי ביטוח מעניקים בסוכנות:

"בסוכנות שלנו מעניקים שירותי ביטוח בריאות, חיים, ילדים, תאונות אישיות ומשכנתא. החזון של הסוכנות הוא לפשט את הליך בחירת הביטוח כך שהלקוח לא רק ירכוש ביטוח אלא, גם יבין ויכיר בצורה טובה את הביטוח שרכש".

מדוע כדאי לרכוש ביטוח מסוכנות ביטוח ולא באופן ישיר מחברת הביטוח?

"כאשר מדובר בתחומי ביטוח יותר סבוכים, יש חשיבות רבה לרכישת ביטוח באמצעות אדם מקצועי כמו סוכן ביטוח. חברות הביטוח השונות לא תמיד עומדות מאחורי ההבטחות שלהן לפיצוי ביטוחי במקרה הצורך".

באיזה ביטוח הסוכנות מתמחה במיוחד?

"הסוכנות מתמחה במיוחד בביטוחי בריאות לילדים: ישנם כיסויים שמותאמים אך ורק לילדים - אבחונים, ריפוי בעיסוק, רכיבה על סוסים. אלו דברים שעולים המון כסף, באמצעות ביטוח מתאים ניתן ליהנות מהדברים הללו במסגרת הכיסוי הביטוחי".

כיצד נדע איזה ביטוח מתאים לילדים שלנו?

"חשוב לדעת שאפשר להרכיב את פוליסת הביטוח בעצמנו ובכך להוזיל עלויות של כל כיסוי בנפרד. סוכנות הישגים עוזרת לכל ההורים לבחור את הכיסויים המשתלמים ביותר עבור הילדים שלהם בהתאם לצרכים".

אחרי שהבנתם את חשיבות סוגי הביטוח השונים, אתם מוזמנים לפנות לסוכנות "הישגים" בבעלות פיני מורטוב, שייתן לכם את ההצעה המשתלמת ביותר, כזו שתעזור לכם לדאוג לעצמכם ולמשפחה.


0508332441

אתר

בשיתוף הישגים סוכנות לביטוח
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully