וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Rebride: האיכות גבוהה, המחיר זול

בשיתוף Rebride

עודכן לאחרונה: 4.4.2021 / 12:45

המיזם של מעצבת השמלות, עינת ספרא, יעזור לכל אחת מכן לרכוש שמלת כלה יד שניה יוקרתית ואיכותית במחיר נגיש

Rebride. רותם ברק,
Rebride/רותם ברק

לכל כלה יש את החזון שלה, איך היא הייתה רוצה להראות ביום החגיגי ביותר בחייה ואין ספק כי בחירת שמלת כלה מביאה לידי ביטוי את האופי ומבנה האישיות של כל כלה באשר היא. מצד שני, בטח בתקופה הזאת בה העולם נמצא, עוד ועוד נשים מאורסות פנו אלינו בבקשה שנבדוק היכן נמצא המקום בו הכי כדאי להתחיל לחפש שמלת כלה איכותית ובמחיר שפוי.

צוות הנבחרים שלנו סקר מגוון רחב של סטודיו לשמלות כלה אבל מקום אחד שבה אותנו. הכירו את סטודיו ReBride לשמלות כלה יד שניה, אשר מציע מגוון רחב של שמלות כלה ממיטב המעצבים בישראל. מדובר בפרויקט חברתי שמטרתו לעזור לנשים הנשואות למכור את שמלת הכלה שלהן ועל הדרך לחלוק מניסיונן עם המאורסות, שמצידן יוכלו למצוא בסטודיו שמלות כלה יפיפיות ויוקרתיות במחירים נגישים.

הסטודיו, בבעלותה של המעצבת עינת ספרא, מציג לראווה שמלות כלה בסגנון נסיכתי לצד שמלות כלה קלאסיות. בתור מעצבת, עינת ליוותה בעברה אלפי כלות בדרך לחופה ואחרי לימודי אופנה והתמחות היא הקימה את הסטודיו שלה, אבל משהו תמיד היה חסר לה. בשיחה שערכנו איתה היא הסבירה: "הרצון לשמח כלות תמיד היה ויהיה שם, אבל ההתבוננות בתחום שמלות הכלה מסביב גרמה לי לרצות לחשוב בצורה שונה. הבנתי שיש צורך לתת מענה אחר, נגיש יותר, נכון יותר, אקולוגי יותר, חברתי יותר ואכן כך קרה, כשלפני שלוש שנים עשיתי שינוי בתפיסה".

Rebride. רותם ברק,
Rebride/רותם ברק

איך זה עובד?

הכלות מגיעות לסטודיו ביפו, בשכונת נגה, ובו הן מקבלות מבחר גדול של שמלות לצד ליווי אישי של עינת ספרא שבודקת מה הכי מתאים להן. הכלות שמגיעות לסטודיו ReBride, יודעות שהן לא באות להוציא סכום משוגע על שמלת כלה, אבל מצד שני הן לא מוכנות להתפשר על מה שהן ילבשו בחתונה שלהן ואכן, בסטודיו המדובר אפשר למצוא אלטרנטיבה שפויה - למצוא שמלה שתתאים עבורה, תשאיר לה כסף לירח דבש ולשאר העניינים החשובים בחיים. כל השמלות בסטודיו הן לקניה, כלומר השמלה נשארת של הכלה לאחר הרכישה וטווח המחירים נע בין 2000 ל-5000 ש''ח, תלוי במחיר המקורי של השמלה.

סטודיו ReBride לא הוקם במטרה לשבור את השוק, אלא לגוון אותו ולתת מענה למאורסות שאינן מעוניינות להוציא עשרות אלפי שקלים על שמלת הכלה שלהם. העובדה כי כל שמלות הכלה שמגיעות נבחרות בקפידה, נבדקות ומוצגות רק לאחר שנמצאו תקינות ועומדות בסטנדרטים של עינת ספרא העניקה לסטודיו עוד כמה נקודות זכות בבדיקה שערכנו.

בנוסף, כל כלה יכולה להתאים, לאבזר, להאריך או לקצר כל שמלה שהיא רק רוצה. "אם ניתן לעשות זאת, אנו יודעות איך, כך שלא רק שהכלה מקבלת שמלה מעוצבת במחיר שפוי, אלא גם את כל התיקונים אשר מתבצעים במקום אחד''. אמרה לנו עינת שמאמינה שאפשר גם אחרת והיא כאן להוכיח את זה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
Rebride עינת ספרא. רותם ברק,
Rebride עינת ספרא/רותם ברק

הערך המוסף שהסטודיו מעניק, בא לידי ביטוי בכך שהכלה שהתחתנה עם השמלה שרכשה, יכולה להחזיר אותה לסטודיו, כלומר למכור אותה בחזרה בחצי המחיר. כך יוצא שכל כלה שמעוניינת למכור את שמלת הכלה שלה, מביאה אותה לסטודיו ובעזרת הניסיון הרב של עינת ונשות הצוות, הן בודקות את השמלה, מוודאות שהיא מתאימה לעונה, נמצאת במצב כמו חדש וכמובן מוכנה ומזומנה להפוך לשמלת כלה איכותית עבור כלה חדשה.

Rebride. לנדי,
Rebride/לנדי

אז אם בדיוק התארסת, או עדיין מחפשת שמלת כלה של מעצב במחיר שפוי - סטודיו ReBrideהוא המקום בו תוכלי להנות ממבחר רב של שמלות כלה יד שנייה איכותיות במחיר נגיש ומבלי להתפשר. אין ספק כי המיזם של מעצבת השמלות, עינת ספרא, יעזור לכל אחת מכן לחגוג את היום המאושר בחיים ולהישאר מרוצות מכל הבחינות, מבלי להתפשר על הסגנון, האיכות, חוויות המדידות וכל הקשור לבחירת שמלת הכלה שלך. מזל טוב!

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

מייל: einat@einatsafra.com

טלפון: 077-2047081

כתובת: תרצה 22 תל אביב-יפו

בשיתוף Rebride
  • עוד באותו נושא:
  • שמלות כלה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully