וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה קידום עסקים - יוצרים מציאות עסקית מצוינת

בשיתוף מאיה קידום עסקים

עודכן לאחרונה: 4.4.2021 / 12:36

שנת הקורונה הובילה לנזקים כלכליים אדירים, במיוחד לעסקים הקטנים. מי שבאה לעזרתם היא שירי מילר לב מ"מאיה קידום עסקים", שמציעה ליווי לבעלי עסק קטן או בינוני

שירי מילר לב, קידום עסקים/אולפן הנבחרים

הכירו את שירי מילר לב, היא הקימה חברה לאחר שנים רבות של ניסיון בעולם העסקי, ביניהן כיהנה כמנהלת פרויקטים בתחום הטמעת מערכות מידע ופיתוח הדרכה, מנהלת הדרכה והטמעת מערכות מידע בבנק גדול ומנהלת פרויקטים בחברה טכנולוגית.

שאלנו אותה באילו תחומים עוסקת החברה:

"החברה עוסקת במתן שירותי ייעוץ וליווי לעסקים קטנים ובינוניים בתחומים שונים: שיווק וניהול, פיתוח וניהול פעילות במדיה חברתית, הקמת אתרי אינטרנט, כתיבה שיווקית וניהול תוכן, ניהול קמפיינים באינטרנט, ניהול השיווק באינטרנט. תהליכי העבודה כוללים הסתכלות רחבה על מצב העסק, התנהלות מתוך אסטרטגיה ושפת מותג אחידה וברורה ומתן פתרונות מגוונים תוך התאמה מדויקת לכל עסק ועסק. בנוסף אני מתמחה מאוד בהקמת אתרים וחנויות מסחר - לרשותי ניסיון רב בתכנון ואיפיון אתרים והקמה של אתרים שיווקיים ואתרי מסחר מקוון".

מה הייחוד שלך?

"אני משלבת ריפוי אנרגטי וטיפול בעסק להצלחה עסקית: מאמינה מאוד שיש בכוחו של הריפוי האנרגטי להשפיע מצב העסק. קיים חיבור בין הצלחה עסקית לתדרים האנרגטיים ולפן הרוחני של העסק - לכל דבר יש אנרגיה וזה קשור בתדרים של העסק עצמו ושל האלמנטים בתוכו".

אם יש לכם עסק קטן או בינוני, כנראה שהקורונה השפיעה רבות גם עליכם. פנו לאשת מקצוע כמו שירי מילר לב ותסללו את הדרך לצאת מהמצב.

0522816290

אתר

mayakidum@gmail.com

לפרטים נוספים

בשיתוף מאיה קידום עסקים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully