וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משק אריאל - מהחקלאי ישירות לצרכן

בשיתוף משק אריאל

עודכן לאחרונה: 4.4.2021 / 8:53

רוצים ליהנות מתוצרת מקומית ישירות מהחקלאי? בחנות "תות בשדה משק אריאל" במושב קדימה תמצאו תוצרת טרייה ואיכותית של תותים וירקות שיכולה להגיע אליכם עד הבית, ללא פערי תיווך, באמצעות קבוצות הרכישה הפרוסות ברחבי הארץ

משק אריאל. יח"צ,
משק אריאל/יח"צ

משפחת אריאל היא מהמשפחות הוותיקות של מושב קדימה. משק אריאל, בבעלות האב יוסף אריאל, קיים מזה 40 שנה. כיום ארבעת ילדיו, ידיד, אלי, צחי וגיל, עובדים בעסק המשפחתי, ואפילו הנכדים מצטרפים לעשייה. כנראה שאם נולדת למשפחה חקלאית שורשית וציונית כמו משפחת אריאל, החקלאות היא בדמך.

חנות "תות בשדה משק אריאל"

לאחרונה המשפחה כיכבה בפריים טיים בטלוויזיה, לאחר שהציגה בעמוד הפייסבוק והאינסטגרם של המשק תות ענקי במשקל 290 גרם, שגדל בשדות והפך ויראלי. כמו כן, גולת הכותרת של משק אריאל הם גידולי תות השדה, שנמכרים בחנות "תות בשדה משק אריאל" הממוקמת בכניסה למושב קדימה.

אל החנות מגיעים כל באי המושב והאזור על מנת ליהנות מהתוצרת המקומית, אם זה תות שדה בחורף, או פלפלים, חצילים, קישואים, כרוב, קולורבי, פלפל חריף ותירס בקיץ. התוצרת הטרייה מגיעה למדפי החנות הישר מהשדות שאותם מעבדת משפחת אריאל.

קטיף לכל המשפחה

במקום מתקיים קטיף לכל המשפחה. המוני משפחות נוהגות להגיע למשק על מנת ליהנות מהחוויה של קטיף תות שדה. "אנשים מגיעים, נכנסים לשדה, אוכלים ונהנים לא רק מהחוויה, אלא גם מתותים מתוקים שהם לוקחים הביתה", מספר צחי אריאל, מבעלי המשק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
משק אריאל. יח"צ,
משק אריאל/יח"צ

קבוצות רכישה: הדרך החדשה ליהנות ממיטב תוצרת הארץ

מלבד המכירה בחנות ללקוחות פרטיים והקטיף הפתוח לקהל הרחב, עיקר התוצרת של משק אריאל נמכרת בקבוצות רכישה בכל הארץ. מתברר שקבוצות רכישה התאגדו לא רק לצורך רכישת נדל"ן, אלא גם לצורך רכישת פירות וירקות במחיר מופחת, ישירות מהחקלאי. כך נחסכים פערי התיווך שגוזרים הספקים והסופרים. מדובר בטרנד שקיבל תאוצה דווקא בתקופת הקורונה, והחברים במשק אריאל התאימו את עצמם לתקופה המשתנה. "אנחנו עם הפנים קדימה לא מסתכלים אחורה", אומר צחי באופטימיות.

למה כדאי לרכוש תוצרת דרך קבוצות רכישה?

"הצרכן מרוויח מזה שהוא מקבל תוצרת איכותית. רוב התוצרת הם התותים שלנו, אבל גם פלפלים ושאר ירקות, תלוי מה אנחנו מגדלים בשדות באותה התקופה. לפעמים אנחנו יוצרים שיתופי פעולה עם חקלאים אחרים ומספקים סל ירקות ופירות מלא, שמגיע ללקוחות עד פתח הבית, ובמחיר ללא תחרות".

משק אריאל. יח"צ,
משק אריאל/יח"צ

אהבת אדם ואהבת הארץ

חלק נכבד מהעשייה של משפחת אריאל מופנה לתרומה התנדבותית לקהילה, עליה מספר לנו צחי: "בתור משפחה ציונית שמחוברת לקרקעות שמספקות לנו יבול ומקור פרנסה, חשוב לנו לתת בחזרה. לכן אנחנו נעזרים בעמותת 'לקט ישראל', עמותה שאוספת פירות וירקות מחקלאים ותורמת לנזקקים, וכל הקרדיט מגיע להם".

עם בוא הקיץ, נפתח לקהל הרחב קטיף ירקות בשדות המשק הפזורים במושב קדימה, אז אם מתחשק לכם לשלב בילוי עם חוויה בעלת ערך נוסף, וגם ליהנות מפרי עמלכם בצורת סל פירות או ירקות שאתם קטפתם, משק אריאל הוא המקום בשבילכם.

בשדות או בחנות במושב קדימה, ואפילו במשלוח עד הבית, אל תוותרו על מיטב התוצרת המקומית, המיוצרת מתוך אהבת אדם ואהבת הארץ.

תות בשדה - משק אריאל

לחצו כאן להגעה למקום בקלות עם WAZE

להצטרפות לקבוצת רכישה הקרובה לביתכם צרו קשר:

בטל' 050-7654734, בחנות 050-3305544 או בקרו בעמוד הפייסבוק והאינסטגרם

בשיתוף משק אריאל
  • עוד באותו נושא:
  • תותים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully