וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית לובש חג: עיצוב פנים בצבעי כחול-לבן

בשיתוף בטי שמבירו

עודכן לאחרונה: 14.4.2021 / 10:18

לכבוד יום העצמאות הקרב ובא ישבנו לשוחח עם בטי שמבירו, מעצבת פנים ומומחית להדמיות, שמתכננת בתים ייחודיים ומגשימה חלומות עיצוביים. הפעם היא סיפרה לנו על הפרויקטים הכי מיוחדים שעיצבה בצבעי דגל מדינת ישראל

בטי שמבירו. יוגב עמרני,
בטי שמבירו/יוגב עמרני

בטי שמבירו היא מתכננת ומעצבת פנים ובעלת המותג B מזה 13 שנה. היא מאמינה כי עיצוב פנים הוא דרך חיים, ומלאה בתשוקה לפרויקטים שמאפשרים לה להביא לידי ביטוי את האסתטיקה הייחודית לה. היום היא אחת ממעצבות הפנים המובילות בישראל שמקפידה על התאמה בין החזון העיצובי של כל לקוח לבין יצירת בית החלומות. היא אוהבת להכניס לחלל הבית חומרים טבעיים המשדרים חמימות, ומשתמשת הרבה בעץ ולבן בשילוב צבעים נוספים. לקראת יום ההולדת ה-73 למדינת ישראל בחרנו פרויקטים מיוחדים שעיצבה בצבעי דגל המדינה: כחול ולבן.

כחול ולבן זה הצבע שלי

כשמתייחסים לבחירת צבעים נכונה לעיצוב הבית, כחול ולבן הם בהחלט שני צבעים שמתאימים כמעט לכל חלל והופכים אותו למודרני, נקי ושקט. "כחול הוא צבע רענן של מים ושמיים בעל מנעד רחב של גוונים, כך שיכול להתאים לכל אווירה בין אם היא קיצית ובהירה או חורפית וכהה", הסבירה בטי. "בעיצוב הבית אני לא מנטרלת את הכחול לגמרי, אלא משחקת בגוונים שלו כדי להתאים לשאר החלל. אני אוהבת לשלב בתוך בתים שממוקמים קרוב לים אלמנטים שקשורים לצבע הכחול של הים, כדי

ליצור שיקוף של הים בתוך הבית ולהציג מעין מראה של הנוף הנשקף מהבית. לבן הוא צבע בסיסי שמחמיא לכל גוון, ואף פעם לא ימאס לי לעצב איתו. הוא משדר ניקיון וטוהר, מגדיל את החלל ונחשב למלכותי ויוקרתי. אני תמיד אשתמש בו בעיצובים שלי ואוסיף עוד צבעים כמו ירוק שיבליטו את החלל בצורה הנכונה ויחמיאו לו", אמרה.

דירת נופש לתושבי חוץ

בטי נבחרה לעצב דירה של תושבי חוץ מארה"ב הפונה קו ראשון לים, כשהעיצוב הנבחר היה אווירת נופש. התהליך התחיל בזה שהלקוח שלח את סגנון העיצוב שמתחבר אליו - בית נופש יוקרתי (ביץ' האוס), וביקש להכניס את אלמנטים של הים והחוץ לתוך הבית. "הלקוח שלח לי תמונות השראה, מהן בניתי לוח שסיכם את סכמת הצבעים איתם אעצב את בית אלגנטי ועדין עם תחושה חמימה של ים. אני אוהבת את הים וכשמבקשים ממני לעצב בית כזה אז אני לגמרי הולכת על זה", הסבירה.

בטי שמבירו. יח"צ,
בטי שמבירו/יח"צ

"תכננתי הדמיה עם פרטי נגרות וריהוט שמתאימים לסגנון המבוקש, ושלחתי לו לאישור בהתאם לתקציב שביקש. למעשה, קיבלתי דירת קבלן סטנדרטית ועיצבתי אותה מחדש עם ריהוט במראה יוקרתי ונקי, תאורה בצבעים חמימים ושימוש בחומרים טבעיים במראה טרופי כמו ראטן ועץ לבן. עם הצבע הכחול בחרתי להשתמש באקססוריז כמו כריות על הספות או שטיח בגוון בהיר".

פנטהאוז בכפר יונה

בטי בחרה לעצב חדר ילדים בפנטהאוז בכפר יונה, כשהילד בחר בעצמו את צבעי הכחול והלבן. "בפרויקט הזה השתמשתי בטפטים בייצור מיוחד של מצפן ומפת העולם בצבע כחול כהה. הלבן מרגיע את הגוון הדומיננטי של הכחול, אז השתמשתי בו בצבע הקירות במטרה לתת 'שקט' ולהרגיע את שאר החלל כי אי אפשר שכל העיצוב יהיה 'רועש' והמוני. בנוסף, הוספתי שידה קטנה לבנה עם רגליים מעץ, מנורה לבנה ושטיח שארגו אותו במיוחד בצבע כחול ועשו עיטור מסביב שמקפיץ את העיצוב של החדר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
בטי שמבירו. יוגב עמרני,
בטי שמבירו/יוגב עמרני

מיני פנטהאוז ברעננה

גם בפרויקט הזה בטי עיצבה חדר ילדים בגוונים של כחול ולבן. "לקחתי פרקט בצבע תכלת עם לבן שהוא מאוד דומיננטי. לא רציתי לקחת פרקט חום רגיל, אלא לעשות משהו מיוחד בשילוב הצבעים האלה ולהוציא משהו מדהים. על הקיר ציירנו משולשים בצבעים של אפרפר בהיר, לבן ותכלת. שמנו מיטת קומותיים מעץ לבן, וארון לבן עם קוביות עץ חומות שמכניסות חמימות. כחול תמיד משתלב יפה עם חום. יצא חדר מדהים עם צבעים עדינים ומראה נקי ויפה, ממש כמו מקטלוג".

בטי שמבירו. יוגב עמרני,
בטי שמבירו/יוגב עמרני

טיפ הזהב

כשמדובר בעיצוב הבית, בטי ממליצה לפנות לספקים שיכולים ליצור עבורכם תוצר סופי איכותי ויצליחו ליישם את החזון העיצובי כדי להביא משהו יותר מעניין וייחודי לחלל הבית. "כשאני מעצבת בתים חשוב לי שהכל יהיה לפי החזון העיצובי שלי ולא בייצור המוני, אלא בייצור מיוחד".

אז בין אם רכשתם דירה, אתם לקראת בנייה חדשה או שבא לכם לשפץ ולעצב מחדש את ביתכם, בטי שמבירו תדאג להעניק לכם את החוויה הטובה ביותר שתוביל לתוצאה העיצובית המושלמת שתמיד חלמתם עליה, בין אם היא בגווני כחול-לבן או לא.

טלפון: 052-2907590

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף בטי שמבירו
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully