וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חושן גגות רעפים ומרזבים - שומרים על גג הבית שלכם

בשיתוף חושן גגות רעפים ומרזבים

עודכן לאחרונה: 1.4.2021 / 11:15

אל שולחן מערכת "הנבחרים" הגיעו לא מעט בקשות מצד קוראים, שרצו שנדריך אותם כיצד הם יכולים לבדוק ליקויים בבית אותו הם עומדים לרכוש. ובכן, תשמחו לקרוא שמצאנו את התשובות

איך בודקים ליקויים בבית שאנחנו רוצים לרכוש? על מנת לענות על הבקשה, החלטנו לחלק את הבדיקה הנדרשת לכמה חלקים, ובאופן טבעי התחלנו מהראש, הלא הם גגות הבתים.

כדי לקבל את התשובות המקצועיות ביותר, פנינו אל חברת "חושן גגות רעפים ומרזבים", מהם שמענו מה כדאי לבדוק, מה הן הבעיות השכיחות וכיצד ניתן להקדים תרופה למכה.

חושן גגות רעפים ומרזבים. יח"צ,
חושן גגות רעפים ומרזבים/יח"צ

חושן גגות רעפים ומרזבים - נעים להכיר

כאשר אנו קונים דירה חדשה מקבלן, יש נטייה לחשוב כי הכל אמור להיות מושלם, בכל זאת, בנייה חדשה.
בנוסף, בזמן שאנו רוכשים בית מיד שנייה, תמיד מי שמוכרים לנו את הנכס, יבטיחו כי אין שום בעיה.

אך מאחר ולא פעם שמענו על מקרים שבהם מיד לאחר חתימה על חוזה, צצו להן בעיות לא צפויות, כדאי לערוך בדיקה מקיפה עם איש מקצוע מומחה קודם לחתימה הסופית, על מנת לדווא כי הכל בסדר, ושאפשר יהיה להיכנס אל הבית בראש שקט. בדיקת מבנה, איטום וליקויים בשלד, שכוללת בתוכה בדיקת גג של רעפים או בטון, היא הבדיקה הראשונה שעלינו לעשות.

חברת "חושן גגות רעפים ומרזבים" פעילה כבר כעשור, ומתמחה בייצור, שיווק, תיקון והתקנת גגות רעפים ומרזבים, של בתים קיימים או בשלבי שלד. מי שמנהל את החברה הוא המנכ"ל ובעלים, יוסי בונפיל, בן 45, שחי ונושם את התחום עוד מגיל 15.

בעיות שכיחות

השאלה הראשונה ששאלנו את יוסי הייתה בנוגע לבעיות השכיחות של בתים עם גג רעפים מעל, על כך הוא פירט עבורנו:

"התקלה או הבעיה הכי שכיחה היא רעפים שבורים. הרעפים יכולים להישבר מכמה סיבות, אם נפל עליהם חפץ מסויים, כמו ענפים של עץ. סיבה נוספת היא התיישנות של הרעפים, יש לא מעט גגות עם רעפים בני עשרות שנים, וצריך לקחת בחשבון נזקי מזג אוויר שהם ספגו לאורך הזמן. לפעמים נוצרת בעיה בגלל בנייה לא נכונה, ויש עוד לא מעט סיבות. בעיה שכיחה נוספת קשורה למרזבים, התפקיד שלהם הוא לנקז את מי הגשמים מגג הרעפים או מארגזי הרוח שמקיפים את הגג.

הרבה פעמים כשיש נזילה בודקים את הרעפים, ואם לא מוצאים שהם שבורים, זאת הסיבה למים שמחלחלים פנימה, מסילות שנסתמו על ידי לכלוך שהצטבר לאורך תקופה מסוימת. לכן חשוב להביא איש מקצוע כל פרק זמן מסויים, גם אם הכל מושלם, כדי שינקה וינקז את התעלות, כדי שלא יהיו בעיות עתידיות".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
חושן גגות רעפים ומרזבים. יח"צ,
חושן גגות רעפים ומרזבים/יח"צ

מרזבים

שאלנו את יוסי בונפיל לגבי סוגי המרזבים הקיימים בשוק, על כך הוא סיפר: "ישנם מספר סוגים של מרזבים, אנחנו עובדים בעיקר עם אלו מאלומיניום. יש לנו מכונה שמייצרת מרזבים על התפר ולפי מידה, בכל אורך ובשלל צבעים. עם מרזב מאלומיניום, אין לנו צורך לעשות שימוש בחיזוק חיצוני ואפשר להתאים אותו לצבע של הטיח, לרעפים או להבליט אותו בצבע שונה.

יש מרזבים עשויים מפח מגולוון, זה מגיע בצבע כסף ומיועד בעיקר למבני תעשייה גדולים, או כשיש צורך לכסות את כל שטח הגג של מבנים גדולים. יש מרזבים מנוחשת, אלו מעניקים מראה ייחודי, קלאסי ויוקרתי, ויש מי שמבקשים מרזב מאבץ, בגלל צבע הכסף שלו וכי מדובר בחומר שמחזיק מעמד לאורך שנים".

רעפים

לאורך השנים עולם הרעפים השתדרג מקצה לקצה, ולשוק נכנסו דגמים וסגנונות שונים, בעיקר תודות לטכנולוגיית ייצור מתקדמת.

למדנו כי נוהגים לחלק את דגמי הרעפים בעיקר לשתי קטגוריות, רעפי חרס, אלו נחשבים לטובים ביותר בשוק, ורעפי בטון, איכותיים גם כן, והשוני הגדול בא לידי ביטוי לפי הצבע והצורה שלהם. "אנשים בוחרים בעיקר ברעפים מחרס, בגלל שהם נחשבים להכי אמינים, חזקים ועמידים, ואפשר לבצע חיבור מדויק שלהם", הוסיף וסיפר יוסי בונפיל.

חושן גגות רעפים ומרזבים. יח"צ,
חושן גגות רעפים ומרזבים/יח"צ

לתקן את הגג - אל תנסו לעשות זאת לבד

אם נדמה לכם כי בדיקה או תיקון של רעפים שעל הגג היא משימה פשוטה, טעות בידכם. מדובר במשימה שכוללת בתוכה לא מעט סיכונים. בראש ובראשונה יש את סכנת הנפילה, אך בנוסף, בקלות ניתן לעשות נזק גדול יותר ממה שכבר קיים, אם על ידי שבירה של רעפים נוספים, או נזק למבנה התומך את הגג.

כמו כן, חשוב וכדאי לבדוק טוב טוב את אנשי המקצוע אשר עולים על הגג שלכם, אל תתפתו להזמין שיפוצניק כללי, רק כי הוא אמר שיכול לטפל עבורכם בבעיה, או בגלל מחיר זול יותר.

חושן גגות רעפים ומרזבים. יח"צ,
חושן גגות רעפים ומרזבים/יח"צ

חושן גגות רעפים ומרזבים - גם אני רוצה

מגוון השירותים שחברת "חושן גגות רעפים ומרזבים" מעניקה לקהל לקוחותיה כולל בתוכו:

*תיקון חידוש והחלפת מרזבים.

*בניית פרגולות מעץ.

*בניית גגות רעפים החלפת גגות ותחזוקה שוטפת.

*ציפוי אלומיניום וחידוש ארגזי רוח.

*הרחקת יונים.

ליצירת קשר, חייגו עכשיו: 054-5456065

אתר: https://www.hoshen-gagot.com/

בשיתוף חושן גגות רעפים ומרזבים
  • עוד באותו נושא:
  • רעפים
  • גג
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully