וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בימר שירותי רכב - ממלכת המכוניות הגרמניות בירושלים

בשיתוף בימר שירותי רכב

עודכן לאחרונה: 1.4.2021 / 11:07

במדור "הנבחרים" עלה רעיון לבדוק מי הן המכוניות האהובות ביותר על הקהל הישראלי. איך עשינו זאת? יצאנו לבימר שירותי רכב בירושלים וגילינו את התשובות

על מנת לגלות את התשובה לשאלה הגדולה - מי הן המכוניות האהובות בישראל, וברוח הימים של התקופה האחרונה, גם אנחנו ערכנו סקר, בו השתתפו כ-3,000 קוראים אשר רשומים במערכת. התוצאה החד משמעית הייתה כי המכוניות האהובות ביותר על הצרכן הישראלי הן המכוניות הגרמניות.

על מנת להבין את פשר האהבה הזו, יצרנו קשר עם "בימר שירותי רכב", מוסך המתמחה ברכבים תוצר גרמניה. מפיק חבר המערכת קפץ אל המוסך, אשר ממוקם במרכז ספיר 7 בירושלים, ושוחח עם בעלי המקום מונזר קרעאין.

בימר שירותי רכב. יח"צ,
בימר שירותי רכב/יח"צ

בימר שירותי רכב - נעים להכיר

מונזר קרעאין הוא אחד השמות המוכרים ביותר בתעשיית הרכב בישראל, כאשר שמו הולך לפניו כמומחה למכוניות גרמניות, ובעיקר לרכבי ה-BMW השונים.

לאחר שסיים את לימודי ההנדסה ומערכות ניהול, מונזר החל לצבור את ניסיונו בתחום הרכבים, כאשר עבד בחברת BMW בישראל במשך שש שנים. לאחר מכן יצא לשטח וניהל מוסך שטיפל ברכבים הללו, ולפני מספר שנים בחר לצאת לדרך עצמאית, על מנת להביא את כל הידע, תפיסת העולם והאהבה שלו למכוניות.

המוסך שלו, "בימר שירותי רכב", מתמחה ברכבים תוצרת גרמניה, כאשר 30% מהפעילות של המוסך כוללת טיפול ברכבים מסוג פולקסווגן, אאודי וסיאט, ו-70% מופנת לטיפול ברכבי BMW.

בימר שירותי רכב. יח"צ,
בימר שירותי רכב/יח"צ

הסיבה להצלחה של הרכבים מגרמניה

השאלה הראשונה שביקשתי לשאול את מונזר היא מה פשר החיבה שיש לישראלים למכוניות גרמניות. על כך הוא הסביר: "קודם כל זה לא רק הישראלים. הגרמנים מייצרים מכוניות למדינות מערביות ולכן בכל רחבי יבשת אירופה, המכוניות הגרמניות הן הפופולריות ביותר. זו הסיבה כי בשנה האחרונה כמות המכירות של המכוניות הגרמניות באירופה זינקה פעם נוספת.

מעל כולן, ב.מ.וו נחשבת למכונת הנהיגה האולטימטיבית ביותר, אבל גם שאר החברות נחשבות ליצרניות איכותיות, בעיקר בזכות העבודה שהחברות הללו מעסיקות מהנדסים שמקבלים יד חופשית לעבוד ולהוציא מכוניות מצוינות, כך שמדובר במוצגים מנצחים וחברות שמחויבות למכוניות דינמיות ובטוחות".

בימר שירותי רכב - דיאגנוסטיקה ממוחשבת

בעשור האחרון תעשיית הרכב העולמית התפתחה ללא היכר, וכיום זו מבוססת על פיתוחים טכנולוגיים, אלו מאפשרים לחלק גדול ממערכות הרכב לפעול באמצעות מערכות ממוחשבות וחיישנים. כך, במקרה של תקלה, ניתן לאתר זאת בקלות דרך המחשב, בלי הצורך לפרק את חלקי הרכב, כפי שעדיין נעשה במוסכים ישנים.

מחלקת הדיאגנוסטיקה הממוחשבת במוסך "בימר שירותי רכב" היא מהמתקדמות ביותר בתחום, כאשר מונזאר עושה שימוש על ידי סורק שמתממשק למערכת הממוחשבת ברכב שבו יש בעיה. כך הוא יכול לאבחן בצורה מדויקת את סוג התקלה, היכן היא ממוקמת ומה ההיקף שלה. הסורק יכול לזהות בעיות של המנוע, הגיר, מערכת ה ABS, מערכות התאורה וצמיגי הרכב.

בנוסף, הם מתקנים גם מחשב אורות של FRM MODULE של רכבי BMW, משכפלים מפתחות ועוד. לכן ניתן להגיד בצורה חד משמעית כי "בימר שירותי רכב" נמצאים בחוד החנית הטכנולוגית.

בימר שירותי רכב. יח"צ,
בימר שירותי רכב/יח"צ

בימר שירותי רכב - לקוחות מרוצים

ניצלתי את השהייה שלי במוסך כדי לשוחח גם עם בעלי רכבים שהגיעו לטיפול ותיקונים. כולם ללא יוצא מן הכלל שיבחו את השירות האדיב והמקצועי שמקבלים ממונזר וצוות העובדים שלו.

ירין כ., תושב ירושלים, שהגיע עם רכב ה-BMW שלו, סיפר: "בגלל שיש לי רכב יוקרתי, שעולה המון כסף, לא הייתי מוכן להתפשר על פחות מהטוב ביותר גם בכל הנוגע לטיפולים השונים. ב"בימר שירותי רכב" כל החלפים הם מקוריים, ואין הרבה כאלו מוסכים באזור ירושלים, כך שפה אני מרגיש בטוח".

גם רונן ב., בעל רכב אאודי, פירגן: "מעבר לשירות, למחיר ולידע המקצועי שלהם, אני יודע כי המוסך הזה הוא הזכיין של שמן קסטרול בירושלים, השמן האיכותי ביותר שעוזר לשמור על מערכות הרכב, כך שמקבלים פה מעטפת אחת שלמה של מצויינות".

בימר שירותי רכב - תוכניות לעתיד

לפני סיום הביקור שלי ב"בימר שירותי רכב", שאלתי את מונזר קרעאין על התוכניות שלו לעתיד, הוא סיפר:
"אנחנו מוסך קטן ובוטיקי, ולמרות זאת מגיעים אלינו עשרות לקוחות בשבוע, מכל אזור ירושלים והסביבה, לכן השאיפה היחידה שלי היא להמשיך להעניק להם את השירות הטוב ביותר. אני ממשיך לצאת ביחד עם הפועלים שלי להשתלמויות נוספות בתחום, כדי להישאר עם היד על הדופק ולדעת על כל החידושים, בטח ובטח בכל הקשור לדיאגנוסטיקה, על מנת להמשיך להיות הכי מקצועיים שאפשר".

בימר שירותי רכב. יח"צ,
בימר שירותי רכב/יח"צ

בימר שירותי רכב - יצירת קשר

ליצירת קשר ישיר עם מונזר, ניתן לחייג לטלפון: 050-550-0962

פייסבוק: https://www.facebook.com/beemerAuto

בשיתוף בימר שירותי רכב
  • עוד באותו נושא:
  • מוסך
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully