וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריידלר סוכנות לביטוח - הכירו את האיש שעומד מאחורי הסוכנות המובילה

בשיתוף ריידלר סוכנות לביטוח

עודכן לאחרונה: 1.4.2021 / 9:00

כשאנו חושבים על עולם הביטוח, כנראה שעולה בראשנו תמונה של אלפי מסמכים, המכילים מילים צפופות ובלתי ניתנות לקריאה, כאשר בסופו של כל מסמך ישנו מקום לחתימתו של האדם שאינו מבין דבר וחושש בכלל לפתוח את פיו ולשאול על מה הוא חותם.

כן, כולנו תמיד מנסים להראות כמה שאנחנו מבינים גדולים, ובתחום הביטוח קצת קשה לעשות זאת, אז אנחנו שומרים על שתיקה.

כאן נכנס לתמונה עמית ריידלר, הבעלים של ריידלר סוכנות לביטוח מקבוצת שגיא יוגב, שמסביר לנו בגובה העיניים מה קורה באמת באותם מסמכים מאיימים. פגשנו את עמית, שסיפר על החשיבות שיש להבנת הדברים והשירות המקצועי שמעניקה החברה שלו ללקוחותיה הרבים. האמת, נראה לנו שהפעם הבנו משהו.

ריידלר סוכנות לביטוח. יח"צ,
ריידלר סוכנות לביטוח/יח"צ

"האדם מתכנן תוכניות ואלוהים צוחק"

יש ילדים שחולמים להיות נהגי מירוץ, יש כאלה שחולמים להיות טייסים ואחרים שחולמים להיות יועצי ביטוח. עמית לא היה ביניהם.

למרות שהיום הוא יושב בראש הסוכנות, כשמאחוריו כמעט 30 שנות ניסיון בעולם הביטוח, הרי שהוא מעולם תכנן להיכנס לתחום בעקבות אביו, שהקים את הסוכנות בסוף שנות ה-70.

"ב-1988 נסעתי ללמוד תואר ראשון במנהל עסקים בארצות הברית. ב-1991, כשהייתי בן 27, קיבלתי טלפון מאימא שלי והיא סיפרה לי ש'יש בעיה. אביך במצב בריאותי קשה ואתה צריך לחזור', כך היא אמרה לי. אפשר לומר שקיבלתי 'צו 8'. אז חזרתי לארץ ומצאתי עסק בקריסה מערכות - נטישה של לקוחות, חובות ונשירה של עובדים. כדי להוציא את העגלה מהבוץ, הייתי צריך ללמוד ביטוח מהתחלה, היות שלא היה לי שום ידע מוקדם בתחום. ממש התקיים כאן הפתגם 'האדם מתכנן תוכניות ואלוהים צוחק'", אומר עמית, וממשיך: "הייתי כבר במשא ומתן עם חברות אמריקאיות כדי לקבל תפקידים ניהוליים, עם אפשרות ללימודי לתואר שני, אותו הוא סיימתי רק אחרי 20 שנים".

למזלו, אותו טלפון מאימו הגיע תקופה קצרה לאחר שהוא סיים את התואר ולמרות זאת, התוכניות שלו היו שונות לחלוטין. עמית החל בתהליך שיקום העסק - בבקרים הוא עבד בביטוח ובערב למד את התחום. הוא נזקק לשש-שבע כדי לעשות את הכל בהצלחה.

מהסיפור שלו, אפשר להבין שעוד בצעירותו ניתן היה לסמוך על עמית, שדחה את החלומות והשאיפות שלו כדי להציל את העסק ולמד תחום שלא היה מוכר לו כלל.

ומה קורה היום במשרד?

כיום נמצא את עמית יושב במשרדו, כשמתחתיו 17 עובדים חרוצים ומיומנים שעושים עבודה מעולה. עמית אומר שבזכותם בעצם המשרד מצליח.

במשרד יש שתי מחלוקות ראשיות. המחלקה הראשונה נותנת שירות למעסיקים בתחום ההסדרים הפנסיוניים, כאשר מדובר על מעסיקים של 10-300 עובדים בדרך כלל. השירות שניתן במחלקה מאוד מדויק וטכנולוגי, כך שהמעסיק יכול לנהל את ההסדרים הפנסיוניים של העובדים שלו בצורה נכונה, מסודרת ומקצועית.

"ניהול הכספים של העובדים הוא תהליך מורכב, שכן הכספים יכולים להיות מחולקים בין גופים רבים ושונים במיוחד כאשר מדובר על עובדים רבים. הדינמיקה בתחום זה היא עצומה ויומיומית, שכן ישנם פיטורים וגיוסים ויוצאים למילואים וחופשות לידה וכד', וכל המצבים הללו מצריכים חישובים ופעולות מדויקות כדי למנוע סיבוכים. לכן, צריך בקרה וטכנולוגיה כדי לזהות תקלות בזמן ולמנוע טעויות שרצות כמו מגדל קלפים. אותה מחלקה - הפנסיונית, יודעת גם לטפל בעובדים עצמם, לנתח את צרכיהם, לאזין להם ולהרכיב עבורם את החליפה הפנסיונית התואמת".

המחלקה השנייה עוסקת בביטוח כללי: רכב, דירה ועסק. "היום הדגש המושם במחלקה הוא על פעילות בתחום הסיכונים המיוחדים, כמו ביטוחי סייבר לחברות ועסקים, שהפכו לאחרונה למטרה להתקפות של האקרים ולדרישות כופר מהקורבנות. ואנו יודעים איך להגן עליהם בעזרת ביטוח מתאים, וכן ביטוח דירקטורים, שבו אנו מגינים על הדירקטורים עצמם שחשופים לתביעות אישיות מצדדים שלישיים על החלטות שהם מקבלים. יש דרך להגן עליהם, כדי שהם לא ישבו בדירקטוריון וירגישו שהכנפיים שלהם מקוצצות", אומר עמית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ריידלר סוכנות לביטוח. יח"צ,
ריידלר סוכנות לביטוח/יח"צ

מקצועיות ויחס אישי - בדיוק מה שנכון ללקוח

הלקוחות של סוכנות ריידלר מקבלים שירות מקצועי ואישי - כאן מושם הדגש. הסוכנים שעובדים במחלקה הפנסיונית יושבים עם כל עובד, כל מעסיק או לקוח פרטי, מבררים מהם הצרכים של כל אחד, מנתחים את המבנה הפנסיוני שלו ומתאימים את הפתרונות לצרכיו בצורה הטובה ביותר האפשרית.

לדברי עמית: "יש לנו חוזקות שונות בכל תחום: אם בוחנים את תחום ההסדרים הפנסיוניים. אפשר לומר שיש לנו טכנולוגיות, ידע והכרה מעמיקה מאוד של השוק ואנו עובדים כמעט עם כל היצרנים במשק. יש לנו הרבה ידע שנצבר עם חלוף השנים וכשאנו נפגשים עם לקוח אנו עושים לו שיקוף, מציגים בפניו את כל האפשרויות ומסייעים לו לבחור באפשרות המדויקת והנכונה ביותר עבורו. האפשרות הזו לא חייבת להיות הכי זולה, אבל לפעמים אפשר להפחית מחירים".

עמית מספר שכל מעסיק או עובד שמקבל מהם שירות עובד מול מנהל תיק צמוד, כך שמתקיימת מערכת יחסים עם אדם אחד, המלווה את הלקוח לאורך כל הדרך ולקוחות רבים ממשיכים לקבל שירות מהחברה גם לאחר שהם נודדים למקומות עבודה חדשים.

ייחודיותה של החברה באה לידי ביטוי גם בכל הקשור לתחום הסיכונים מיוחדים וביטוח האחריות המקצועית. החברה יודעת כיצד לנתח את הצרכים של כל לקוח ולקוחה, להתאים להם את הפתרון הטוב והראוי ואף להתמודד עם דרישות משפטיות וחוזיות הקשורות להסכמי ביטוח שנחתמים בין חברות ולקוחות שדורשים הגנות. כאן מציין עמית שיש לו תואר שני במשפטים, אשר מסייע בידיו
להיות לעזר ללקוחותיו בכל הקשור להסכמים איתם הם נקשרים ואשר נוגעים בעולם הביטוח.

כשמדברים עם עמית אפשר להרגיש גם ביכולתו לפשט דברים מורכבים ולדבר בגובה העיניים, דבר חשוב ביותר כאשר מדובר על תחום מורכב כמו עולם הביטוח. "יש לי הרבה ניסיון בלפוגג את הערפל סביב המידע המורכב ויש לי גם הרבה סבלנות. כך אני מצליח לגרום ללקוחות להבין במה מדובר".

ביטוח בתקופת הקורונה - פעולות קטנות שחוסכות בעיות גדולות בהמשך

לדברי עמית: "בתקופת הקורונה יש להתייחס לנתונים שונים. כמי שמלווים עובדים, אנחנו צריכים לעזור להם לשמור על מצבם. כשעובדים יוצאים לחל"ת, כל התוכניות הפנסיוניות שלהם קופאות. יכולות להיות לזה השלכות לא נעימות. חשוב לנו מאוד, וכמובן שזה גם אתגר - לנסות למנוע מעובדים מפוטרים או שבחל"ת לגרום לעצמם נזק ללא ידיעה. כשרוב האנשים מקבלים הודעה על כך שמוציאים אותם לחל"ת, הם לא חושבים על ביטוח, למעשה נראה לי שזה הדבר האחרון שמעניין אותם, אבל נזקים עלולים להיגרם ומדובר על תוכניות שמלוות את האדם במשך כל חייו".

ריידלר סוכנות לביטוח. יח"צ,
ריידלר סוכנות לביטוח/יח"צ

השיחה עם עמית ריידלר עזרה לנו להבין סוגיות בעולם הביטוח. כמובן שיש לנו עוד דרך ארוכה כדי להפוך למומחים בתחום, אבל תמיד טוב שיש למי לפנות בנושא זה, שיש חברה שיודעת להקשיב ולאחר מכן להתאים את התוכניות ללקוחות בצורה מדויקת ובנוסף כאשר יש מקום שבו אפשר לשאול שאלות באופן חופשי ללא חשש.

אם אתם מעוניינים לקבל שירות מקצועי ויחס אישי מהחברה, אתם מוזמנים לפנות אליה ועמית והצוות ישמחו להעניק לכם שירות.

היצירה 2, קריית אריה, פ"ת

טלפון: 03-9270321

אתר

פייסבוק

לינקדאין

בשיתוף ריידלר סוכנות לביטוח
  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully