וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

S.L דיטיילינג: ניקיון לרכב מהלב והנשמה

בשיתוף S.L דיטיילינג

עודכן לאחרונה: 1.4.2021 / 8:44

דיטיילינג לרכב, פוליש וקס וציפוי ננו-קרמי, שיהפכו את הרכב שלכם למבריק מבחוץ ומבפנים - את כל אלו תוכלו למצוא ב-S.L דיטיילינג. יצאנו להכיר אותם

היום כולם כבר יודעים: מי שרוצה רכב נקי באמת, לא צריך לקחת את הרכב שלו לשטיפת מכוניות. הוא צריך להביא אותו לדיטיילינג של סלבה לזגין בכרמיאל. ב-S.L דיטיילינג לא "מנקים" רכבים, אלא מבריקים אותם בסטנדרט ניקיון אחר שאתם לא מכירים.

"כל רכב שנכנס, אני משקיע בו כאילו זה היה הרכב שלי", אומר סלבה. "אני עושה בכל רכב עבודה יסודית ומקצועית, ומשתמש בחומרים של Nasiol, שהם החומרים הכי איכותיים בכל הנושא של שטיפת רכב".

S.L דיטיילינג. יח"צ,
S.L דיטיילינג/יח"צ

הגנה חיצונית לצבע הרכב

ניקוי הרכב המכונה "דיטיילינג" נפרד משטיפת מכוניות רגילה, בכך שבדיטיילינג יורדים לפרטים (הדיטיילס) הקטנים בניקיון. ב-S.L דיטיילינג ניתן לא רק לשאוב את השטיחים ולנקות את רצפה הרכב, אלא גם לפרק את המושבים החוצה, ולנקות את כל הפינות ברכב, שאינן נגישות בניקיון רגיל. בנוסף, ניתן לנקות גם את המנוע מאבק ולכלוך (לאחר שמכסים את הפלאגים והחלקים הרגישים כך שלא יירטבו).

מעבר לניקיון הפנימי, ב-S.L דיטיילינג עושים ניקיון חיצוני שיבריק לכם את הרכב: פירוק הג'אנטים וניקוי הג'אנט והמרכבים בנפרד, הברקה חיצונית של המתכת, ולאחר מכן שימוש בפוליש-וקס להגנת הצבע על הרכב, הורדת שריטות שטחיות בצבע ושמירה על הברק המקורי. ניתן אף להשתמש בהגנה חזקה יותר של ציפוי ננו-קרמי, שמגנה על הצבע המקורי של הרכב לאורך זמן, ותשמור על המראה החדש והברק של הרכב.

ברכבים בהם מותקנים מושבים מעור, ב-S.L דיטיילינג ניתן לעשות ניקוי מתקדם להסרת הכתמים והרטיבות בעור, ואף לשים לאחר מכן ציפוי-ננו לשמירה על הברק והיופי המקורי של מושבי העור.

S.L דיטיילינג. יח"צ,
S.L דיטיילינג/יח"צ

ניקוי עם דיפלומה

סלבה אוהב מכוניות, להשקיע ולטפח אותן. "האוטו שלי זה כמו הבייבי שלי", אומר סלבה. "השקעתי במכונית שלי חזק בניקיון, וראיתי שאנשים מגיבים בהתלהבות לתוצאה, וכך הבנתי שאני יכול לתת שירות כזה גם לאנשים נוספים. עשיתי קורס דיטיילינג מיוחד של Naisol, בו מקבלים לאחר מכן תעודה מטורקיה (שם מיוצרים החומרים של Naisol). כל אוטו שמגיע אלי לטיפול דיטיילינג, אני מתייחס אליו כמו האוטו שלי, ולכל לקוח אני מראה איך הצבע החיצוני נראה לפני ואחרי הניקוי. בשורה התחתונה, צריך שהלקוח יראה מה עשית לאוטו. אחרי הדיטליינג שאני עושה, הלקוחות יכולים ממש לשים לב להבדל, והאוטו נראה אחרת לגמרי".

S.L דיטיילינג נמצאים ברחוב היוצרים 13, כרמיאל. לפרטים ניתן להתקשר לטלפון 050-911-2524, או להיכנס לדף הפייסבוק. עיצוב הלוגו והמותג S.L דיטיילינג נעשה על ידי האשטאג סטודיו.

בשיתוף S.L דיטיילינג
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully