וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדור הבא של הבטיחות בבית: סורגים שקופים והגבהת מעקות של זכוכית פלוס

בשיתוף זכוכית פלוס

עודכן לאחרונה: 1.4.2021 / 8:25

השמירה על בטיחות הילדים שלכם מעולם לא נראתה טוב יותר - הכירו את הסורגים והמעקות של זכוכית פלוס

זכוכית פלוס. יח"צ,
הגבהת מעקה למרפסת הבית/יח"צ

החלטתם לעבור דירה לרגל התרחבות המשפחה? ראשית, מזל טוב. שנית, האם חשבתם על התקנת אמצעי מיגון לשמירה על חיי ילדכם ובני המשפחה? בעבר הדרך הנפוצה למניעת אירועים טרגיים של נפילות מגובה, הייתה התקנת סורגי ברזל בחלונות הבית. כיום, התקנת הסורג השקוף מגנה על ביטחון הילדים ושומר על האסתטיקה של הדירה והבניין.

שוחחנו עם יועץ מוצרי בטיחות בכיר מטעם חברת זכוכית פלוס, המתמחה בייצור והתקנת סורגים שקופים בחלונות הבית ובהתקנת הגבהה מזכוכית למעקה המרפסת, במטרה ללמוד על הפתרונות הקיימים כיום כאמצעי מיגון מפני נפילה מגובה.

הפלוסים של "זכוכית פלוס": יופי פלוס ביטחון

חברת "זכוכית פלוס" היא החברה המובילה בישראל בהתקנת סורגים שקופים והגבהת מעקות מזכוכית. את הסורג השקוף ניתן להתקין בכל חלון בו קיים חשש מפני נפילה מגובה או בקומת קרקע שם קיים חשש לפריצה.

חברת זכוכית פלוס פיתחה את הסורג השקוף כדגם בלעדי, המיוצר ממערכת עיגון מפלדה המאפשרת לעגון כל שלב ושלב באופן מודולרי. מערכת העיגון מיוצרת מפלדת אל חלד עוגנת את שלבי הפוליקרבונט (פלסן) המיוצרים בישראל עם תו-תקן ישראלי כחול לבן. הסורגים השקופים של "זכוכית פלוס" נבדקו במעבדה לעמידות בעומסים גבוהים, תנאי אקלים לחום ולקור בהצלחה. לא בכדי, הסורגים השקופים של "זכוכית פלוס" נחשבים למותג איכות מוביל בקרב משרד החינוך, משרדי ממשלה, משרד הביטחון ובאלפי משפחות שכבר בחרו להתקין את הסורג השקוף של "זכוכית פלוס" לבטיחות ילדיהם היקרים בבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
זכוכית פלוס. יח"צ,
סורגים שקופים/יח"צ

מהי התקנה נכונה ובטוחה של סורג שקוף?

הסורג השקוף נבדק על כל מרכיביו הטכניים באמצעות מעבדה מוסמכת לבטיחות והנדסה, המאושרת על ידי הרשות להסמכת מעבדות בישראל. הבדיקה כוללת בדיקת עומסים על גבי הסורג המותקן בקירות הבית בעומסים של עד 270 ק"ג, המדמים עומסי אדם. הסורג השקוף של "זכוכית פלוס" אושר כסורג בטיחותי להגנה מפני נפילה בגובה במשקל של עד 270 ק"ג.

הגבהת מעקה למרפסת היא מוצר המשלים להגנה מפני נפילה מגובה בבית?

מרפסת הבית מהווה אזור פתוח ונעים לשהות בו במרחב הבית. יחד עם זאת, נשקפת ממנה הסכנה של נפילה מגובה: כאשר הילדים מטפסים על כיסא או אדנית במרפסת הם יכולים לאבד את שיווי המשקל ולהתהפך החוצה. התקנה של הגבהת מעקה למרפסת מזכוכית אינה דומה לביצוע עבודת זכוכית אחרת ולכן נדרש בעל מקצוע מנוסה העוסק בתחום.

להתקנה נכונה ובטוחה של הגבהת מעקה, נדרשים כללי בטיחות מחמירים, תכנון נכון, מדידה מדויקת, התקנה באמצעות זכוכית 10 מ"מ מחוסמת, ושימוש בפרזול נירוסטה העומד בתנאי חוץ ללא החלדה, ומעגן את הזכוכיות מאחת לשנייה ולקירות הבית. השילוב של תהליך וביצוע מקצועי, מעניק ביטחון לשהות במרפסת הבית ללא חשש.

זכוכית פלוס. יח"צ,
הגבהה מעקה למרפסת מעוגלת/יח"צ

אפשרות לקנייה מרוכזת

נכנסים לבניין חדש? שכונה חדשה? מעוניינים לבצע רכישה משותפת, לחסוך בעלויות ולשמור על חזות אחידה ואסטטית של המבנה החדש בהתקנת סורגים שקופים והגבהת מעקה מזכוכית למרפסת? בחברת זכוכית פלוס ישמחו לשתף פעולה, ולהעניק לכם מהניסיון הרב שצברו בניהול והתקנה של פרויקטים רבים במהלך ה-15 שנים האחרונות, הכוללים המלצות חמות ומשובי לקוחות רבים. אם גם אתם מעוניינים להבטיח את ביטחון ילדכם בבית, ולחסוך בעלויות מבלי להתפשר על איכות ובטיחות ושמירה על חזות הבית - זכוכית פלוס הינה הכתובת עבורכם.

מעוניינים להיכנס לאתר החברה ולהתרשם? מוזמנים ללחוץ על "התקנת סורגים שקופים". כמו כן, ניתן ליצור קשר טלפוני לקבלת מענה אנושי 24/7, בטלפון 072-395-1445. ניתן לבקר את החברה בדף הפייסבוק ובעמוד האינסטגרם.

כתובת: נפטלי פלטין 3 ראשל"צ

זכוכית פלוס. יח"צ,
זכוכית פלוס/יח"צ
בשיתוף זכוכית פלוס
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully