וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סברין - בגדים שיקים לנשים במחירים משתלמים

בשיתוף סברין

עודכן לאחרונה: 29.3.2021 / 12:38

בשנים האחרונות ישנו ביקוש רב לבגדים ייחודים, כאשר בארץ ניתן למצוא לא מעט חנויות אונליין המציעות פריטים מיוחדים. אחת הטובות שבהן היא "סברין". מה הופך אותה למוצלחת כל כך? יצאנו לבדוק

במערכת "הנבחרים" ביקשנו לגלות מי המקומות הנחשבים ביותר כיום ברחבי הרשת. לכן, ערכנו סקר בקרב כ-2,500 נשים, שקיבלו מאיתנו שאלון והתבקשו לציין את השמות של שלוש החנויות או נותני השירות אונליין שדרכם הן מחדשות את המלתחה הפרטית.

לאחר בדיקה של כל התשובות, מי שקיבלה חלק גדול מההמלצות היא "סברין", חנות אונליין לבגדי נשים. מפיקה חברת המערכת שוחחה עם מי שעומדת מאחורי החנות, סברין אבו קטיפאן ושמעה ממנה על הדרך הייחודית בה היא מצליחה להביא את האופנה הכי נחשבת לנשים בישראל.

סברין בגדים. יח"צ,
סברין בגדים/יח"צ

סברין - חנות לנשים שמבינות באופנה

בשנתיים האחרונות, סברין אבו קטיפאן מלוד נחשבת לאחת הנשים הכי מחוזרות על ידי נערות צעירות ונשים מכל רחבי ישראל.

על החנות שהקימה היא סיפרה: "אני חיה ונושמת אופנה מאז שאני זוכרת את עצמי. תמיד התרגשתי לקבל שמלות חדשות, ובמשך שעות הייתי נוהגת להביט בחלון הראווה של חנויות הבגדים, בודקת ובוחנת כל פריט חדש שהגיע למדפים.

לפני כשנתיים החלטתי לעשות צעד גדול, על מנת ליישם את הידע והתשוקה שבוערת בתוכי לאופנה, ולהביא את הבגדים הכי נחשבים מאירופה לישראל. יצרתי קשרים מקצועיים עם כמה ספקים וכיום אני עובדת בעיקר מול איש קשר בטורקיה, אשר דרכו אני מזמינה את האופנה האחרונה לנשים, הכוללת בין היתר בגדי יום, בגדי ערב, בגדי ים, ג'ינסים, בגדים קצרים, שמלות, גופיות, בגדי ספורט ועוד".

סברין בגדים. יח"צ,
סברין בגדים/יח"צ

סברין - בגדים שעושים את אפקט ה- WOW

מעבר לעובדה שכל הבגדים שסברין מייבאת לחנות שלה הם ברמת גימור גבוהה ועשויים מהבדים הכי איכותיים, היא דואגת כי לכל פריט יהיה מספר קטן של דוגמאות, על תפיסת העולם המיוחדת הזו שלה היא סיפרה:

"אני יכולה להעיד זאת על עצמי, אבל למדתי גם מקהל הלקוחות שלי - רוב הנשים לא אוהבות ללכת וללבוש בגדים שיש גם לאחרות, אלא מחפשות בגדים שיהיו ייחודיים. למעשה זו כמעט תמיד השאלה הראשונה שלקוחות שואלות אותי כאשר אני מפרסמת ליין חדש של בגדים. לכן אני לא מביאה כמויות גדולות מכל פריט, אלא דואגת שיהיה זה מספר מצומצם למדי, לא מעבר ל-15. כי כמו שאני אוהבת ללבוש דברים מיוחדים, כך אני רוצה שגם הלקוחות שלי ירגישו".

סברין בגדים. יח"צ,
סברין בגדים/יח"צ

סברין - תהליך בחירת הבגדים

שאלתי את סברין כיצד היא יודעת אילו בגדים בדיוק להביא. היא חייכה וסיפרה: "למדתי כי הדבר שהכי מצליח לי הוא להביא את הדגמים שתופסים לי את העין. כנראה בורכתי בכישרון מסוים לקלוע לטעמן של אחרות ולכן, עד עכשיו לא היה פריט מסוים שלא הצלחתי למכור. מעבר לנראות החיצונית, אני דואגת שכל בגד שאני מביאה יהיה מאיכות גבוהה של בד, כדי שיהיה עמיד לאחר כביסות, או שלא ייהרס בגלל השמש החזקה שיש פה לאורך רוב ימות השנה.

כך שברגע שאני 'נדלקת' על דגם מסוים, אני מקבלת את הבגד לארץ, כדי שאוכל להרגיש ולראות אותו מקרוב. אם הוא מוצא חן בעיניי, אני מזמינה גזרה וצבע מסוים".

סברין - לקוחות מספרות

ברחבי הרשת מצאתי עשרות חוות דעת של לקוחות שהזמינו את בגדי האופנה השונים מ"סברין". כולן שיבחו את הטעם המופלא שיש לסברין, הנוחות ויופי של הבגדים, וגם את שירות הלקוחות האישי והנעים.

סברין - תוכניות לעתיד

נכון להיום סברין מעלה את הבגדים שהיא בוחרת לעמוד האינסטגרם שלה, שם ניתן להתרשם מכל סוגי הבגדים שהיא מזמינה, החל מבגדים שמיועדים לקהל הנשים המוסלמי, ועד לבגדים נועזים יותר לקהל הנשים החילוני.

על התוכניות שלה לעתיד סברין סיפרה: "התכנון האחרון שלי היה לפתוח חנות גדולה, אבל הקורונה שינתה לעת עתה את התוכנית הזו. זה צעד שאני אעשה בעתיד ועד אז, יש גם את העניין של לבנות חנות אונליין, כך שאוכל להציג ולמכור דרך שתי הנישות, האינסטגרם וחנות לכל דבר".

בינתיים, גם אתן יכולות להתרשם ממבחר הבגדים הגדול והמרשים של סברין
באינסטגרם ליצור קשר אישי ולהזמין.

בשיתוף סברין
  • עוד באותו נושא:
  • בגדים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully