וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעתר מרקט: לשדרג את הארוחה הביתית

בשיתוף זעתר מרקט

עודכן לאחרונה: 29.3.2021 / 12:17

תבלינים איכותיים בטחינה טרייה יכולים לעשות קסמים לאוכל הביתי שלכם, ולא בכל יום אפשר למצוא חנות תבלינים אותנטית כמו זעתר מרקט, המציעה מגוון רחב של מזונות יבשים שיעזרו לכם להקפיץ כל ארוחה בכמה רמות

זעתר מרקט. יח"צ,
זעתר מרקט/יח"צ

לתבלינים שאנחנו שמים באוכל שלנו יש קסם. הם יכולים להפוך את התבשילים והמאכלים המשעממים ביותר למלאי טעם ומעוררי חיים וכיום, אין שף או טבח אחד בעולם שיכול לדמיין את עצמו מוציא מנה שלא מורכבת מכמה תבלינים שונים, שנועדו לתת את הטעם והמגע האישי והמיוחד שלו. בשביל להפוך גם כל מנה ביתית לקסומה, חשוב למצוא חנות תבלינים איכותית שתדע להציע לכם מבחר רחב של תבלינים ומוצרי מזון יבש שיהיו הטובים ביותר.

אם אתם תושבי תל אביב-יפו והסביבה, בוודאי כבר שמעתם על חנות התבלינים המקומית "זעתר מרקט", חנות תבלינים בוטיק משפחתית שכבר הספיקה להפוך למוסד מקומי ומוקד עלייה לרגל לחובבי בישול מרחבי הארץ. בעוד שחנויות תבלינים משמשות חלון אל ההיסטוריה והטעמים של ארצות ותרבויות שונות, ב"זעתר מרקט" תזכו לטעום מהטוב של העולם הערבי והמזרחי כולו, ולשדרוג משמעותי של האוכל שאתם מכינים.

זעתר מרקט. יח"צ,
זעתר מרקט/יח"צ

חנות תבלינים בוטיק

החנות פועלת מזה מספר שנים בנמרצות כדי להביא לתושבי האזור מאכלים ומטעמים יוצאי דופן המתאימים לכל תבשיל, ארוחה, או אפילו סתם לאירוח של חברים. בשלושת הסניפים של החנות הממוקמים ביפו, תוכלו למצוא מגוון רחב של תבלינים איכותיים וטריים הנטחנים במקום. בנוסף, תוכלו למצוא בחנות גם פיצוחים וקטניות כמו חומוס, בורגול ועדשים, עשבי תיבול, פירות יבשים - והכל תחת קורת גג אחת.

הייחודיות של "זעתר מרקט" היא הטריות והאיכות של הסחורה שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר ובמחירים נוחים לכל כיס. ב"זעתר מרקט" כל הזמן מחפשים אחר הדבר הבא שידליק את הטעם של האנשים וישדרג להם את הבישולים והמאכלים. כל שבוע תמצאו הפתעה חדשה או טרנד קולינרי שסוחף את הלקוחות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
זעתר מרקט. יח"צ,
זעתר מרקט/יח"צ

מוצרים משלימים למטבח

מעבר לתבלינים שהם גולת הכותרת של "זעתר מרקט", בחנות תוכלו למצוא מגוון רחב של כלי מטבח וגאדג'טים של המותגים המובילים ביותר בתחום. בנוסף למזון היבש, תוכלו למצוא בחנות מוצרים ייחודיים שמגיעים ממדינות שכנות ומביאים את הטעמים של המטבח הערבי האותנטי כמו חליטות תה, ממתקים, קפה שנקלה ונטחן במקום וכמובן - תערובות תבלינים מיוחדות שמכינים במקום שיהפכו כל תבשיל לבעל ניחוח אוריינטלי.

זעתר מרקט. יח"צ,
זעתר מרקט/יח"צ

אחד מהמוצרים המיוחדים שמוצעים בחנות ומשכו את תשומת הלב שלנו הוא אבן יוגורט מסוריה (יוגורט יבש), שניתן להשתמש בו במקום יוגורט רגיל ולהוסיף אותו לתבשילים או לגרד על סלטים ואורז. אין ספק, מדובר בחנות שמציעה מגוון רחב של טעמים שפתחה בפנינו עולמות חדשים.

זעתר מרקט. יח"צ,
זעתר מרקט/יח"צ

הכל מתחיל ונשאר במשפחה

מאחורי ההצלחה של "זעתר מרקט" עומדים האחים חוסיין ומוחמד בילבסי, שהחליטו לפתוח את החנות לפני שמונה שנים כדי להמשיך את המורשת המשפחתית. "זעתר מרקט" התחילה כחנות קטנה ומקסימה באזור האותנטי של יפו, עד שצמחה לאט-לאט והתרחבה לשלושה סניפים גדולים ומפוארים.

חוסיין ומוחמד שואפים להעניק לכל לקוח את השירות הטוב ביותר בזכות כך שמסייעים ומסבירים על שלל התבלינים והמוצרים המיוחדים שבחנות. הם מאמינים כי כל לקוח הוא כמו בן משפחה, שמגיע להתייעץ בנוגע לתבשיל מסוים, ומקפידים להעניק יחס חם, אישי ומקצועי בכל רגע.

כתובת: שדרות ירושלים 75, יפת 99, יהודה הימית 59, תל אביב-יפו

פייסבוק: https://www.facebook.com/Zatar.Market/

אינסטגרם: https://www.instagram.com/zaatar_market1/

בשיתוף זעתר מרקט
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully