וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני עמיאל - מגשימה חלומות מתוקים

בשיתוף שני עמיאל

עודכן לאחרונה: 29.3.2021 / 11:57

רוצים לפנק את בנכם או בתכם בעוגה מעוצבת ליום ההולדת? לפרגן לעצמכם עוגה לשבת? לשמח בן משפחה במשלוח מתוק? הקונדיטורית שני עמיאל תגשים את החלום המתוק שלכם

שני עמיאל. יח"צ,
שני עמיאל/יח"צ

מכירים את הסיטואציה בה אתם יושבים ומתחשק לכם משהו מתוק? או חברים מתקשרים ומודיעים שהם מתכוונים להגיע, ואתם רוצים לארח אותם עם עוגה? אולי בדיוק סיימתם את ההכנות לשבת, וחסר לכם רק איזה משהו מתוק שיהפוך את סוף השבוע למושלם? במקום לטרוח ולחפש מתכון, ואז לגלות באמצע שחסר לכם את אחד המרכיבים, הרימו טלפון לקונדיטורית שני עמיאל, שתגשים לכם את החלום המתוק שלכם.

"כשעושים משהו באהבה זה בא לידי ביטוי בתוצאה", אומרת שני, שמעידה על עצמה שהיא מתרגשת כל פעם מחדש כשהיא נכנסת למטבח ומוציאה קינוחים מעשי ידיה.

שני עמיאל. יח"צ,
שני עמיאל/יח"צ

כל מי שמכיר את שני עמיאל, יודע שיש לה כישרון יוצא דופן לאפייה. המחמאות שהיא קיבלה במהלך השנים דירבנו אותה לפתוח קונדיטוריה ביתית, שבה היא מציעה מגוון של עוגות מכל הסוגים, עוגיות, טארטים, קינוחים, מוסים, עוגות לימי הולדת, עוגות מעוצבות לפי בקשת הלקוח, מארזים מתוקים ושאר פינוקים מושחתים לכל מטרה: ימי הולדת, אירועים, או אפילו עוגה לשבת בטעם ביתי שמגיעה עם שליח עד הבית.

תוך זמן קצר שני צברה לקוחות נאמנים שהתמכרו למאפים הטעימים שלה. שני אף לא עצרה גם בתקופת הקורונה: "בשנה האחרונה, אנשים הרבה פחות יוצאים מהבית, ויותר חוגגים עם המשפחה הגרעינית. יש גם אנשים שנמצאים בבידוד, ואין כמו עוגות מעוצבות, או מארזים מפנקים מתוקים, כדי לעודד אותם ולעשות להם טוב על הלב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שני עמיאל. יח"צ,
שני עמיאל/יח"צ

עוגות מעוצבות ומארזים מפנקים

אין חגיגה, מסיבה או יום הולדת בלי עוגה, שתהפוך את האירוע למושלם. שני יוצרת עוגות מעוצבות בהתאמה אישית, מסמי הכבאי וסינדרלה ועד עוגות בת מצווה, עוגה למסיבת גיוס ועוגה לחתונת זהב. "אין הרגשה יותר טובה מאשר לשמוע תגובות של אנשים שמספרים שהיה טעים והם נהנו. אני מתרגשת כל פעם מחדש".

רוצים לפנק את היקרים לכם? לפרגן לעובדים בעסק? להעניק מחווה רומנטית או לחגוג אירוע משמח? שני מכינה מארזים מתוקים ומפנקים, שהם לא רק טעימים לחיך אלא יפהפיים ומקסימים לעין.

חשבת להשתתף באחת מתוכניות הבישול והאפייה בטלוויזיה?

"אני רואה את האפייה כאהבה ואמנות ופחות משהו תחרותי. אבל אני תמיד מחפשת אתגרים חדשים ואני לא פוסלת זאת בעתיד".

כמו כולן בעידן הרשתות החברתיות, גם שני מעלה לפייסבוק ולאינסטגרם תמונות מגרות של מאפים, והפידבקים שהיא מקבלת, מדרבנים אותה להמשיך ולהגשים את החלום המתוק שלה, שהתחיל בילדות. "אני זוכרת את עצמי בגיל 10 עומדת במטבח עם אמא שלי, היא הייתה על הבישולים ואני הייתי אחראית על אפיית העוגות".

שני עמיאל. יח"צ,
שני עמיאל/יח"צ

למה שאנשים יקנו מקונדיטוריה ביתית ולא מקונדיטוריה רגילה?

"הייחוד והיכולת שלי זה להתאים ללקוח בדיוק מה שהוא רוצה ברמת דיוק גבוהה, ולקלוע בדיוק לטעם שלו ואת זה הוא לא יכול לקבל במקום אחר. אני מכירה המון קונדיטוריות מדהימות אבל היכולת להתאים אישית ולקלוע לטעם הלקוח - את זה יכול לקבל רק בקונדיטוריה ביתית".

מה הייחודיות שלך בתור קונדיטורית?

"ראשית, הטריות והאיכות של המוצרים וחומרי הגלם, ושנית, אני כל הזמן לומדת דברים חדשים, מתעדכנת בטרנדים העכשוויים בעולם האפייה, אבל הכי חשוב זה הרגש, את האהבה שלי".

שני עמיאל. יח"צ,
שני עמיאל/יח"צ

אז אם גם אתם רוצים להרגיש את האהבה הזו- שני עמיאל היא הכתובת שלכם לכל חלום מתוק. ניתן להזמין בטלפון 054-4846556 כנסו לדף הפייסבוק של שני עמיאל או לדף האינסטגרם לפרטים נוספים.

בשיתוף שני עמיאל
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully