וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לגברים מגיע - סלון החתנים BONO

בשיתוף BONO

עודכן לאחרונה: 25.3.2021 / 15:14

לקראת עונת החתונות הבאה עלינו לטובה, זה הזמן לשים גם את החתן במרכז! בונו חליפות חתן, ביבנה, כי גם לחתן מגיע סלון מפנק ואופנתי

BONO. AdiEdri,
BONO/AdiEdri

ידוע, שבחתונה כל העיניים מופנות אל הכלה. כולם מדברים על השמלה שלה, ובכלל, יש בנות שעוד לפני שיש חתן, עסוקות בלחפש את השמלה. אבל מה עם החתן? זה גם היום החשוב שלו. מגיע לו שיסתכלו עליו, גם הוא רוצה להרגיש חגיגי ומיוחד ביום כלולותיו.

חיים בלדב, הבעלים של BONO המרכז הישראלי לחליפות חתנים, בר מצווה, נשף ואירועים, כבר יותר מ- 30 שנה מלביש בחליפות, גברים, נערים וילדים. יש סלון לכלות, זה רק מתבקש שיהיה כזה גם לחתנים. שיוכלו להגיע להתלבש, להתפנק ולצאת מושלמים לאירוע. מקום שמגיעים אחרי שמתאמים פגישה, וזוכים לתשומת לב מלאה והתאמה מידי המעצב עצמו. לפינוקים, משקאות, אלכוהול, קפה ועוד. כזה שיציע להם את החליפות הכי מיוחדות, נוחות וטרנדיות. עם קולקציות עדכניות ומשתנות ממש כמו לכלות. מקום אופנתי, מפנק שמעצים את החוויה ואת ההתרגשות לרגל היום הגדול.

בלדב מספר: "החתן והמלווים מגיעים יחד ביום החתונה, עם האוטו המקושט וזר פרחים ביד, מקבלים יחס אישי ומפנק, הכל מגיע מסודר ומגוהץ. מתלבשים אצלנו, מרימים כוסית, נהנים מהמוזיקה, קצת רוקדים ומצטלמים, ומכאן יוצאים ישר לאסוף את הכלה".

מקצוענות וותק חברו יחד

"אבא שלי היה בעסקי חליפות, גדלתי בבית שבו ייצרו חליפות גברים. למדתי את התחום מגיל אפס, את כל הגזרות ו'הטריקים' שגורמים לגבר שלובש חליפה להראות נהדר.
כשבגרתי, פתחתי את BONO, מאז חלפו יותר משלושים שנה".

כמקום המתמחה בחליפות חתן וחליפות לאירועים, יש בBONO- את כל האביזרים המשלימים, מחולצות ועד נעליים וכמובן חליפות לאירועים, בר מצוות, נשפי סיום ובכלל. "מי שמחפש חליפה שתשב עליו בול. מגיע אלינו, מכל הארץ. זה לא חליפה 'על הדרך' כמו ברשתות, אנחנו מומחים לחליפות יודעים להתאים בול. עושים תיקונים במקום. רק מי שלבש חליפה מקצועית מבין את ההבדל".

בלדב מעצב את החליפות בעצמו, את הגזרות הוא מעביר לתפירה בטורקיה, אצל תופרים מיומנים לתפירת עילית איכותית. גם הבדים מחו"ל. כשחתן קובע פגישת התאמה, הוא נפגש ישירות איתו והוא שמתאים לו את החליפה ואם צריך מסדר את התיקונים וההתאמות. מה שמבטיח שהחליפה תשב בול, כשהמדידות נעשות בידי המעצב עצמו.

לא לחתנים בלבד

בBONO תמצאו חליפות גם לאירועים נוספים, כמו נשפי סיום שתיכף מתקרבים, אירועים ואת מחלקת חליפות בר המצווה הגדולה והעשירה בארץ. מקפידים כאן על מגוון ועדכון הקולקציות, עם שפע חליפות המותאמות לצעירים "יש לנו חליפות בסגנון צעיר ואופנתי, מודרניות, צמודות ונוחות. מכנסיים 7/8 אופנתיות וצמודות.החליפות מבד לייקרה, איכותי, כך שהן נוחות במיוחד ומאפשרות לצעירים בנשף או בחתונה לרקוד ולהשתולל בלי לחשוש שהחליפה תקרע. אפשר לעשות שפגאט ולא יקרה כלום, בכוונה הבד סטרץ' לייקרה.

הגיע לכאן פרקוריסט אלוף, לבש את החליפה ויצא החוצה לעשות סלטות, הוא היה המום שהוא יכול לעשות הכל עם החליפה".

כל הצבעים וכל המידות

בBONO תמצאו את המגוון הגדול בארץ לחליפות, בשלל צבעים ומידות. מחלקת בר המצווה ענקית ומציעה שפע של חליפות, כידוע בגיל הזה מגוון הגדלים רחב. המידות מתחילות כבר ממידה ארבע, לבני שנתיים ועד בכלל, כולל מחלקה למידות גדולות.

כאן תוכלו למצוא חליפה לא רק לחתן אלא גם לשושבינים והמלווים, כולל לאבי החתן והכלה שיכול להיות במידה גדולה במיוחד ולאחיין בן השלוש. חייט הבית שלBONO יוכל להתאים לכם חליפה לכל מידה, גיל או מבנה גוף. כולל פתרונות לבעיות מיוחדות. התיקונים נעשים על גוף הלקוח,ומותאמים אישית. לכן מגיעים מכל הארץ.

מראה מושלם

לקבלת "טוטל לוק" מושלם, בBONO דואגים לפרטים, מהחליפה ועד המטפחת. מגוון אביזרים נלווים כמו מטפחת דש להעשרת המראה. ווסטים, פפיונים, חולצות, נעליים, מנעלי ערב ועד סינקרס, ליצירת כל סגנון שתבקשו. הראייה הכוללת היא חלק מהתפיסה שזה סלון לחתנים, ממש כמו לכלות. הרבה פעמים מגיעים יחד גם שושבינים ומלווים. "לפעמים מגיעים למשל ארבעה חברי החתן שרוצים חליפות באותו צבע, וזה יוצא מהמם. האפשרויות מדהימות. ככל שיותר אנשים מתלבשים לחתונה בחליפה, זה גורם לחתן ללבוש משהו יותר מיוחד".

BONO. AdiEdri,
BONO/AdiEdri

"היום הצעירים הרבה יותר מודעים. כבר לסיום י"ב רוצים חליפה. זה נשף. הטעם מאוד התקדם, בנים רוצים להיות מטופחים והם יותר מודעים. הצעירים שמגיעים לנשף רוצים לחוש מיוחדים ביום שלהם. אצלנו הם ימצאו מבחר הכי גדול בארץ של צבעים מיוחדים ויפים שמתאימים לצעירים".

הטרנדים של הקיץ בבגדי חתנים

גם בחליפות חתנים יש אופנות, טרנדים וסגנונות משתנים. בלדב מעדכן בטרנדים לעונת החתונות הקרובה: "הלהיטים יהיו צבעי אדמה, נס קפה, בז'. בגזרת החליפות הקלאסיות, שחור תמיד באופנה, תמיד אלגנטי ותמיד הולך. אבל כן מחפשים לגוון אותה קצת לאחרונה, או לכיוון סופר אלגנטי, שכולל גם ווסט, מראה השלושה חלקים חוזר למראה סופר אלגנטי. בתוספת של גימור צווארון בקטיפה או סאטן. מטפחת כיס. חוזרים למראה הקלאסי, יותר צמוד על הגוף. חליפות עם כפתור אחד.

"פעם טוקסידו היה משהו שלא ראו בארץ, בשנים האחרונות עולה הביקוש. הבאנו לארץ, חליפות טוקסידו, חליפת שלושה חלקים. אלגנטיות, כמו בסרטים".

BONO. AdiEdri,
BONO/AdiEdri

טיפים שכדאי לדעת לפני שקונים חליפת חתן

"לא לדחות את חיפוש החליפה לרגע האחרון, מומלץ לפחות חודש מראש כדי שתהיה חליפה שמותאמת לכם בול. את החליפה צריך להתאים לסגנון האירוע, לחתונת צהריים - מומלץ לבחור בצבעים בהירים, צבעי אדמה, תכלת, פיסטוק או ורוד עדין. גווני פסטל. לא חייבים עניבה או פפיון. כן כדאי לבחור בחליפה עם וסט, פרח בכיס, או ממחטה קטנה. זה מוסיף צבע. פרח יכול להיות מפרחי זר הכלה, וליצור שילוב. ג'קט אפשר להוריד ולהישאר עם ווסט, כך תשמרו על מראה אלגנטי אך פחות 'רשמי', שמתאים לצהריים ולמזג אוויר חם.

לאירוע בגן או כפרי, בטח לשעות היום, אפשר לשלב עם נעלי סניקרס לבנות. נעלי קטיפה, עדינות יותר או מוקסינים. לחתונת גן הרבה פעמים מחפשים צבעים יותר יצירתיים, כמו ירוק, לילך וכו'. לחופה על יד הים אפשר לבחור בחליפה לבנה או תכלת בהיר.

BONO. AdiEdri,
BONO/AdiEdri

לחתונת ערב, מתבקש מראה כהה יותר, בדרך כלל, שחור. טוקסידו ונעלי ערב אלגנטיות. עכשיו מאוד הולך טוקסידו עם צווארון קטיפה או סאטן.

"בחליפה כולם נראים יותר טוב"

"זה מייצב ומחטב. מגיעים לפעמים גברים מבוגרים, אבות של חתנים, נחנו מתאימים להם חליפה, שהאשה שאיתם שנים, המומה. מי שרוצה מראה אסוף, מרשים, שיבחר בחליפה. חליפה זה קלאסי, כמו שאמר המעצב איב סאן לורן: 'אופנה חולפת, סטייל הוא נצחי'"

המחרים משתנים ומאוד גמישים. לדוגמה, מחיר חליפה ממוצעת כולל, חולצה, פפיון ונעליים 1590 ₪. כמעט לכל כיס וסגנון ובשירות אירופאי ומוקפד.

BONOשדרות דואני 42, יבנה, 052-4251313.

לאתר>>

פייסבוק>>

אינסטאגרם>>

בשיתוף BONO
  • עוד באותו נושא:
  • חליפות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully