וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצדה ארמור - גאווה ישראלית בעולם

בשיתוף מצדה ארמור

עודכן לאחרונה: 25.3.2021 / 14:49

מאחר ויום העצמאות 73 של מדינת ישראל מתקרב ובא, ביקשנו לצאת בסדרת כתבות על החברות המקומיות שעושות חיל ומביאות כבוד למדינה בזכות פעילותן גם ברחבי העולם

מצדה ארמור. יח"צ,
מצדה ארמור/יח"צ

בחרנו לצאת לדרך עם חברת "מצדה ארמור", יצרנית, מעצבת וספקית של מגוון ייחודי של ציוד מגן, ציוד טקטי, קסדות מתקדמות ופתרונות טקסטיל מקיפים לגופי צבא וביטחון ברחבי העולם.

מפיק חבר המערכת פגש את מי שעומדים מאחורי החברה, מהם הוא שמע על המוצרים הכי מתקדמים בתחום, הפעילות העכשוויות ומטרות לעתיד, על כך ועוד בכתבה הבאה.

שניר קורן. גיא צרחי,
שניר קורן./גיא צרחי

מצדה ארמור - נעים להכיר

חברת "מצדה ארמור" היא חברת סטארט אפ ישראלית אשר הוקמה ב 2009 על ידי שניר קורן והתעסקה בייצור טקסטיל צבאי. בשנת 2017 החברה עברה מהפך גדול, באמצעות כניסת שני שותפים חדשים, אורן גרובר (CTO) ויאיר רוזנברג, אשר הכניסו רוח חדשה וידע רב בתחום הבליסטיקה.

מאז החברה הרחיבה את יכולת הייצור שלה, פיתחה מוצרים חדשים והפכה להיות בין היצרניות המובילות בעולם בתחום המיגון אישי.

קורן, בן 34 מטבריה, מנכ"ל החברה, היה לוחם גבעתי בשירותו הצבאי, לאחריו השלים תואר בתעשייה וניהול, ואת חברת מצדה הוא הקים בשנת 2009. גרובר, בן 48 מכפר סבא, מהנדס כימיה, בעל תואר שני במנהל עסקים, רס"ן במיל', חי ונושם את השוק הביטחוני כבר למעלה משני עשורים. בעבר שימש כראש מנהלת מיגון אישי בתע"ש, כיהן כסמנכ"ל שיווק של חברה ביטחונית גדולה, והוא בעל רקע טכנולוגי רחב בתחום הייצור של חומרים ומוצרים למיגון בליסטי.

רוזנברג, בן 51 מכפר סבא, מהנדס מכונות בעל תואר שני במנהל עסקים, שירת כקצין בחיל ההנדסה, ולאחר מכן כראש מדור במחלקת פיתוח אמל"ח. במשך שני עשורים כיהן במגוון תפקידים בחברות ביטחוניות שונות.

כיום השלושה מביאים את "מצדה ארמור" לגבהים חסרי תקדים, כאשר המוצרים שהם מייצרים נחשבים לפורצי דרך בתעשייה. הייחודיות של החברה באה לידי ביטוי גם בעובדה שרוב רובם של העובדים בה, הן נשים דרוזיות, בהובלת יסמין נבואני, מי שמנהלת את מערך הייצור בחברה.

במפעל היצרני שלהם באזור התעשייה בג'וליס, ניתן למצוא מהנדסים, מפתחי טקסטיל, אנשי שיווק ומכירות, ואנשי מקצוע נוספים הפועלים יחד לייצור מוצרים ייחודיים עבור מגוון לקוחות החברה. מרבית המוצרים מיועדים ללקוחות בחו"ל, כאשר כל המוצרים נבדקים במעבדות בליסטיות בארץ ובארה"ב, והם עומדים בתקנים המחמירים ביותר בעולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מצדה ארמור. יח"צ,
מצדה ארמור/יח"צ

מצדה ארמור - קסדות בליסטיות High Performance

ביקשתי לשמוע מהשותפים על כמה מקווי המוצרים המובילים של החברה כיום. למדתי כי בראש הרשימה כיום נמצאים מספר סוגים של קסדות, אשר מיועדות לתת הגנה מלאה מפני ירי ורסיסים, עבור חיילים, שוטרים, ואנשי ביטחון נוספים במהלך פעילות מבצעית.

"כאשר נכנסנו לתחום הפיתוח וייצור של קסדות, מספר דברים עמדו לנגד עינינו, בראש ובראשונה הצורך לייצר קסדה שתעניק את רמת המיגון הגבוהה ביותר, ובמקביל שתהיה בעלת משקל נמוך ככל שניתן. הליך הפיתוח שארך חודשים ארוכים, נעשה בשיתוף פעולה עם מספר יחידות עילית ברחבי העולם, והוא כלל ניסויי שטח לצד בדיקות מעבדה נרחבות. היום אנחנו גאים לבשר שהצלחנו להעמיד קסדה אשר מציגה את הביצועים הגבוהים ביותר הקיימים כיום בעולם. דגש רב הושם גם על נושא הנוחות של הלוחם, ולכן הקסדה כוללת מערכת ריתום ושיכוך זעזועים מתקדמת. המוצר הסופי כולל אביזרים ומערכת ראש, ושוקל פחות מ 1 קג', למביני עניין, מדובר על בשורה של ממש", סיפר שניר קורן.

מצדה ארמור. יח"צ,
מצדה ארמור/יח"צ

מצדה ארמור - תיקים ממוגני ירי Bulletproof Backpacks

על מוצר מהפכני נוסף, אשר נועד לתת מענה לבעיה בלתי פתורה, כזה שפותח בזכות חשיבה מחוץ לקופסא, סיפר לי שניר קורן: "מדי מספר חודשים, אנו שומעים בחדשות דיווחים על מקרי ירי בבתי ספר ואוניברסיטאות. חשבנו כיצד נוכל להציע את היכולת להסתובב בקמפוסים השונים בצורה חופשית בכל יום עם תיק, ויחד עם זאת לאפשר לכל אחד למגן את עצמו בצורה מהירה בעת הצורך. לכן פיתחנו תיק גב בעל מראה תמים, שהופך לאפוד מגן בתוך פחות משתי שניות, ומעניק מיגון מלא בפני ירי מכל סוגי האקדחים הקיימים בשוק".

מבחוץ לא ניתן לזהות כי מדובר בתיק מיוחד, אולם, בעת הצורך שולף המשתמש את האפוד מתא נסתר בתיק, בתנועה מהירה אחת, ועוטה אותו על עצמו. התיק עצמו משמש כתיק רגיל לנשיאת ציוד המשתמש, אך מעניק לו הגנה מלאה בעת הצורך. התיק זכה להצלחה עצומה בקרב תלמידים וסטודנטים, כמו גם בקרב יחידות אבטחת אישים ואנשי עסקים, הפועלים במקומות מסוכנים ברחבי העולם.

צילום: יוסי פוניס

מצדה ארמור - פלטות בליסטיות UHMWPE חסינות ירי

אלו מבין הקוראים אשר יצא להם ליטול חלק בפעילות מבצעית כאשר הם לובשים עליהם אפוד קרמי במשקל -8-10 קג', בנוסף ליתר הציוד שעל גבם, יידעו להעריך במיוחד את הפלטות הבליסטיות המיוצרות במצדה. החברה עושה שימוש בחומרי גלם ייחודיים, ובהליך ייצור מיוחד, מייצרת פלטות בליסטיות המיועדות לעצור כדורי M-16 וקלאצ', כל זאת במשקל נמוך מ 1 קג'.

מערך הייצור של החברה מייצר עשרות אלפי פלטות כאלו מידי שנה.

מצדה ארמור - גאווה ישראלית

לא בכל יום פוגשים ביזמים ישראלים שלקחו מתפרה בתחום הטקסטיל הצבאי בגליל, והפכו אותה לחברה בעלת טכנולוגיות חדשניות, כאשר משווקת את תוצרתה ברחבי את העולם כולו, אולם החבר'ה של "מצדה ארמור" הצליחו לעשות זאת ובגדול.

על כך לא נותר לנו אלא להוריד בפניהם את הכובע ולהצדיע. גאווה למדינה, תוצרת כחול לבן.

ליצירת קשר בכל הנוגע לכל המוצרים והחידושים של "מצדה ארמור", ניתן להתקשר לטלפון: 077-5303667

אתרי החברה: http://www.masadagear.com

www.masada-armour.com

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף מצדה ארמור
  • עוד באותו נושא:
  • מיגון
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully