וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעדן ים תיכוני בתיבול ערבי: הכירו את מסעדת גרנדה בכפר יאסיף

בשיתוף גרנדה

עודכן לאחרונה: 25.3.2021 / 16:01

אם אתם אוהבים את המטבח הים תיכוני העשיר, מסעדת גרנדה היא משהו שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם לפספס

מסעדת גרנדה. ניקול סבית,
מסעדת גרנדה/ניקול סבית

התרבות הקולינרית הים-תיכונית הושפעה ממגוון מטבחים, אך התפתחה בכיוון משותף, המאופיין בגמישות ובמגוון חומרי הגלם העונתיים, כששמן הזית הטרי מככב בכל אחת ואחת מהארוחות, עם הרבה תשוקה ורומנטיקה. אם אתם רוצים לחוות וליהנות כמונו מן המטבח הים תיכוני המרגש, שווה לכם לבקר במסעדת גרנדה הוותיקה בכפר יאסיף.

חגיגה של טעמים

מסעדת גרנדה פעילה כבר יותר מ-20 שנים ברציפות. המסעדה עוצבה ברוח המסעדות שבעיר גרנדה שבספרד, באוטונומיה האנדלוסית בדרום המדינה. כשיושבים בגרנדה, העיצוב, השירות והאווירה הקלילה יתנו לכם הרגשה אותנטית של ישיבה במסעדה באגן הים התיכון.

בכל בוקר מגיע השף הראשי של גרנדה לשווקים המקומיים כדי לרכוש את הירקות, הפירות, הבשרים והלחמים הטריים עבור הסועדים של אותו היום. בגרנדה תמצאו המון מנות פתיחה משגעות וצבעוניות, וזאת לצד מגוון גדול של בשרים ודגים. התפריט העשיר של המסעדה כולל גם מוטיבים מן המטבח הערבי, מנות איטלקיות של פסטות למיניהן ועוד אפשרויות רבות. מנות הבשרים כגון אנטריקוט, פילה, סטרוגונוף וכדומה, מבושלות לרוב ברטבי יין מדליקים (בין אם ביין שרדונה לבן או ביין ספרדי אדום), וחלק נעשות ברוטב שמנת קרמי ועשיר. לגרנדה תפריט מגוון המתאים לחובבי דגים, וכן מגוון מנות שרימפס, קלמרי, קערת מולים מדהימה ואפשרויות רבות נוספות לחובבי פירות ים.

מסעדת גרנדה. ניקול סבית,
מסעדת גרנדה/ניקול סבית

הסלטים והטאפאסים בגרנדה הם חוויה לכל סועד: חומרי הגלם של המקום הם ברמה הגבוהה ביותר שיש הגבינות הטעימות ביותר מכל מדינה בים התיכון (יוון, קפריסין, בולגריה, איטליה, צרפת וספרד), הרטבים בכל המנות כולם תוצרת בית, והסלטים עשירים בירקות והפירות הכי טעימים שיש. לחובבי יין טוב, לגרנדה יש תפריט יין אדיר ומגוון, עם מבחר יינות ספרדים בטעם עשיר, וכן יינות מעניינים נוספים, לרבות יין תוצרת היקב הירדני ג'ורדן ריבר . בנוסף, הבר העשיר של המסעדה מציע מגוון בירות מהחבית וקוקטיילים מדליקים.

מסעדת גרנדה. ניקול סבית,
מסעדת גרנדה/ניקול סבית

מוסד של ארוחות בוקר

מסעדת גרנדה נמצאת בכפר יאסיף, בלב הגליל המערבי, ולכן היא אופציה נפלאה עבור נופשים המבלים באחד מן הצימרים הרבים שבאיזור. המסעדה מתאימה לבילוי של ארוחות ערב לזוגות רומנטיים, אולם חשוב לציין שגרנדה מציעה ארוחות בוקר משגעות, הכוללות מגוון גדול מאד של סלטים, גבינות, דגים, מטבלים ומאפים תוצרית בית וכל הפינוקים שאפשר לחשוב עליהם בארוחת בוקר עשירה ומגוונת.

למסעדה יש חדר פרטי וצדדי, שהוא אמנם חלק אינטגרלי מן המסעדה אבל ניתן להפריד אותו למי שחפץ לקיים במקום אירועים קטנים עד ל-25 חוגגים.

מסעדת גרנדה. ניקול סבית,
מסעדת גרנדה/ניקול סבית

גרנדה נמצאת על כביש 70 בכניסה הדרומית של כפר יאסיף. ניתן לבקר בדף הפייסבוק של המסעדה, בעמוד האינסטגרם, או לקרוא את מאות הביקורות החיוביות שסועדים כתבו על המסעדה בגוגל. המקום מונגש לנכים ולבעלי צרכים מיוחדים. יש פינת עישון במקום. הטלפון הינו 04-9560488.

בשיתוף גרנדה
  • עוד באותו נושא:
  • כפר יאסיף
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully