וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קו המים - הכירו את האינסטלטור המקצועי - ערן

בשיתוף קו המים

עודכן לאחרונה: 25.3.2021 / 14:19

אחת הנקודות הרגישות ביותר בבית היא האינסטלציה. כשלים, תקלות ונזקים עלולים לפגוע קשות באיכות חיינו, לכן, כשמתגלה תקלה, חשוב מאוד שנהיה בידיים טובות ושנסמוך על האינסטלטור שמסייע לנו.

בחירה נכונה של אינסטלטור חשובה במקרים בהם אנו בונים בית חדש או משפצים. במקרים אלו חשוב שמערכות המים והביוב יהיו באיכות גבוהה ושהנחת המערכות תתבצע על ידי בעל מקצוע שמבין ומכיר את העבודה והתקנים. כאן נכנס לתמונה ערן, הבעלים של אינסטלטור קו המים או כפי שלקוחותיו של ערן מכירים אותו - ערן קו המים. ערן והצוות שעובד איתו מתאפיינים בכל הכישורים הנדרשים לאינסטלטורים שמאפשרים ללקוחות לנשום לרווחה, ואגב - ערן היה יועץ להפקה בתוכנית "יצאת צדיק" - פרט חשוב בפני עצמו.

ערן 2. יח"צ,
ערן/יח"צ

20 שנות ניסיון בעולם האינסטלציה

לאחר צבירת ותק של 20 שנים בעולם האינסטלציה, מצליחה החברה של ערן להתמודד עם מגוון מקרים מורכבים, לצד פרויקטים שונים.

האהבה לאתגרים והעניין שערן מוצא בעבודתו, לצד הניסיון והשירותיות, הופכים אותו ואת הצוות שלו לבעלי מקצוע שפשוט אפשר לסמוך עליהם.

היום מספקת חברת ערן קו המים שירותים למגוון לקוחות, ביניהם: לקוחות פרטיים, מוסדות, ועדי בתים, קבלני שיפוצים ואדריכלים. כמו כן, חוזרים אל ערן לקוחות רבים. חברת ערן קו המים מבצעת מגוון סוגים של עבודות - מתיקון תקלות קטנות ועד עבודות גדולות ומורכבות.

בין העבודות שחברת ערן שקו המים מבצעת ניתן לציין: תיקון פיצוצי מים לועדי בתים פרטיים ומפעלים, פתיחת סתימות, החלפת קווי מים וביוב, איתור ותיקון נזקי צנרת לדירות, בתים בשיפוץ, מפעלים ועסקים, החלפת תשתיות והחלפת צנרות מים לבניינים ישנים . כל העבודות מתבצעות באמצעות ציוד מתקדם, כאשר כל הציוד והחלקים בעלי תו תקן ישראלי (הל"ת).

כמו כן, משתמשת החברה במגוון סוגי צנרת, כמו למשל: פקסגול/מולטיגול/PPR/נחושת /ברזל.

ערן 3. יח"צ,
ערן/יח"צ

קו המים - עבודה איכותית, שקיפות ועמידה בזמנים

לדברי ערן: "העבודה שלנו מתבצעת במהירות ויעילות. כמו כן, אנו תמיד משאירים את המקום מסודר ונקי - עם סיומו של יום עבודה אנו מחזירים הכל למקום ומנקים.

מעבר לכך, אנו תמיד מסבירים ללקוח אילו עבודות בוצעו ואילו עבודות נותר לנו לבצע. במידת הצורך אנו גם מתייעצים עם הלקוח, הקבלן או האדריכל. אני תמיד שואף להתאים את השירות ללקוחות, לעבוד בשקיפות ולהגיע לפתרון הטוב ביותר. כבר נתקלו בלא מעט מקרים בהם הגענו לבתים של אנשים שחשו עוגמת נפש בשל שירות לא מקצועי שהם קיבלו מבעלי מקצוע אחרים. עם הרבה תשומת לב והתייחסות מדויקת, הצלחנו לאתר את התקלה ולפתור אותה באופן יעיל ומהיר.

ערן 4. יח"צ,
ערן/יח"צ

מה הופך אינסטלטור לאינסטלטור טוב?

"אינסטלטור טוב הוא בעל מקצוע שירותי, אמין ומקצועי. מעבר לכך, עליו להיות בעל עסק יציב - כלומר עסק פעיל שעובד כל יום. אמינות ושירות הם מאפיינים מרכזיים של אינסטלטור טוב, ואם הלקוחות חוזרים - הרי שזוהי הוכחה נוספת לכך שמדובר על בעל מקצוע הגון ומקצועי. בין היתר על האינסטלטור להיות מסוגל לתת הערכת מחיר כללית בטלפון, כך שהלקוח ידע פחות או יותר מהי ההוצאה הצפויה.

אני חושב שגם מתן ייעוץ בטלפון במקרים בהם ההגעה לא מתאפשרת, מבדל את האינסטלטור מבעלי מקצוע אחרים, וכמובן שעל האינסטלטור להיות בעל ידע רב במקצוע ולדעת כיצד לאתר תקלות ולפתור אותן באופן יעיל ומהיר ככל אשר ניתן".

אז אם אתם מחפשים אינסטלטור מקצועי, הגון ויעיל, שיאפשר לכם להיות רגועים, חברת ערן קו המים היא החברה שלכם.

פייסבוק

אתר

אינסטגרם

טלפון: 054-3333860

ערן 5. יח"צ,
ערן 5/יח"צ
בשיתוף קו המים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully