וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערה עם קעקוע

בשיתוף זואי אל

עודכן לאחרונה: 29.3.2021 / 11:59

זואי אל, בת ה-19, ציירת מוכשרת שכבר מעל לשנתיים אנשים הם קנבס הציור שלה. מחפשים קעקוע חד פעמי וייחודי? שווה לכם להכיר אותה

זואי אל. יח"צ,
זואי אל/יח"צ

זואי אל, בת 19, כמו מרבית בנות גילה היא חיילת בשירות סדיר. בשונה מרוב החיילות בזמנה הפנוי היא מקעקעת מוכשרת וותיקה. תמיד היתה מוכשרת בציור ואמנות, בתיכון למדה בבית הספר לאמנויות תלמה ילין, במגמת אמנות חזותית. את דרכה כמקעקעת החלה כבר בגיל 16 וחצי. את המקצוע הלא קונבנציונלי שלה, היא רכשה בסטודיו ביפו. מידי יום, אחרי הלימודים, היא הלכה לסטודיו לקעקועים ונשארה בו עד שעות הלילה המאוחרות. היא עצמה, אגב, לא מקועקעת, לדבריה: "אני מאוד אוהבת קעקועים ואני אדם די מוגזם, אם אעשה קעקוע אחד זה לא יפסיק, בטח לא כשאני יכולה לקעקע את עצמי, לכן, אני מחכה עם זה כרגע".

חלום ילדות שהפך למציאות

זואי אל, מספרת שמגיל 13 חלמה לבטא את כשרונה לציור באמצעות קעקועים. היה לה ברור שהיא צעירה ושאף אחד לא ירצה להתקעקע אצל ילדה, היא חיכתה בסבלנות ובינתיים למדה והתעמקה בתחום שרק ריתק אותה ומשך אותה יותר. בגיל 16.5 היא הניחה שהיא כבר בוגרת מספיק, ומאחר והחלום לא עזב אותה במשך זמן רב כל כך, הגיע הזמן ללמוד את התחום.

בסטודיו ביפו הסכימו לקבל אותה כשוליה וללמד אותה את המקצוע. היא מצאה את עצמה מידי יום אחרי הלימודים, לומדת, מתמחה ומקעקעת עד השעות הקטנות של הלילה.

היום, כשמאחוריה מעל שנתיים ניסיון, היא יכולה לומר בסיפוק שהמציאות עולה על החלום.

בעקבות הצלחתה מגיעים אליה גם דרך האינסטגרם שפע של לקוחות. מרבית הלקוחות צעירים בשנות ה-20 והמבוגרים ביותר בני - 50. למרות גילה הצעיר והאהבה לקעקועים, היא לא מקעקעת בני פחות מ-18 ללא אישור הורים.

זואי 2. יח"צ,
זואי אל/יח"צ

בין לקוחותיה ה'מבוגרים' מככבים הוריה, "ההורים שלי הם המעריצים הכי גדולים שלי, הם היו מהלקוחות הראשונים שלי".

עם כל החשש הכרוך בכך, רבים מגיעים אליה לקעקוע ראשון, רובם מתאהבים וחוזרים שוב. יש שהפכו אותה ל'מקעקעת הבית' שלהם ועשו אצלה כבר מעל לחמישה קעקועים.

קעקוע של זואי אלך. יח"צ,
קעקוע של זואי אלך/יח"צ

אם אתם יכולים לדמיין את זה, זואי אל יכולה לקעקע את זה

"יש אנשים שמגיעים אליי אחרי שהם ראו את הסקיצות שלי ויש אנשים שבאים עם רעיון משלהם, במקרה הזה אנו מדברים על הרעיון ואני מציירת מתוך מה שהם מתארים לי. אחרי שיצרתי סקיצה, אנחנו משנים אותה ובונים יחד, בהתאם למה שהם דמיינו, עד שהם מרוצים, ואז מקעקעים".

היא מקעקעת במגוון רחב של סגנונות, בהתאם לרצון הלקוח "יש לי הרבה סגנונות, עוד לא נסגרתי על סגנון מסוים, ואני לא בטוחה שאני רוצה להצטמצם לכיוון אחד ספציפי, אני אוהבת שיש לי מגוון אפשרויות. נדמה לי שבתחום הזה, הגיל הצעיר שלי משחק לטובתי, מכיוון שאני לא צריכה לפרנס, יש לי את האפשרות לחקור וללמוד מה אני אוהבת, גם אם אנשים פחות אוהבים".

יש טרנדים גם בקעקועים היא אומרת, למשל, בשנים האחרונות אוהבים הרבה את הסגנון של קו דק, לקבלת מראה מעודן.

זואי 4. יח"צ,
זואי אל/יח"צ

"אני מקעקעת, לא מדפסת"

אחד היתרונות המובטחים ללקוחותיה, הוא בלעדיות. אין אצלה "העתק הדבק" לדבריה: "אני הכי מאושרת בעולם שאנשים בוחרים בסקיצות שלי. אני לא משתמשת בסקיצה שלי פעמיים. אני מקעקעת, לא מדפסת, ומגיעה ועושה אמנות. אם מישהו בוחר בסקיצה שלי, אין מצב בו הוא ילך ברחוב ויראה את אותה סקיצה על אדם אחר".

זואי 5. יח"צ,
זואי אל/יח"צ

כשרון, הוא לא הכל, זואי אל אוהבת לעבוד עם אנשים לא פחות משהיא אוהבת לקעקע: "אני תמיד שמחה לשמוע שלאנשים נעים להיות אצלי, אני אוהבת לדבר עם הלקוחות שלי ואני נהנית ממה שאני עושה. אני מנסה לדאוג שללקוח תהיה את החוויה הטובה ביותר - בין אם מדובר בסקיצה עצמה ובין אם מדובר על האווירה. אצלי בסטודיו הלקוח בוחר את המוזיקה" .

מוזמנים להיפגש איתה בסטודיו ולהתחדש בקעקוע ייחודי: zoe.el.email@gmail.com

ולעקוב אחריה באינטסגרם >> להתרשם משלל העבודות המיוחדות שלה

בשיתוף זואי אל
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully