וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום המושלם לטיפוח ופינוק

בשיתוף חן ברגר

עודכן לאחרונה: 25.3.2021 / 12:02

כל אחת יודעת שטיפול אצל קוסמטיקאית הוא יום חג. אין יותר כיף מאשר להגיע למכון היופי האהוב עלייך ולהתפנק בטיפולים שיגרמו לך להרגיש כמו מלכה. הכירו את חן ברגר, קוסמטיקאית בחסד עליון שתגרום לך להרגיש ולהיראות במיטבך

המודעות לטיפוח והדגשת יופי באמצעים קוסמטיים כגון איפור קבוע הולך ומתעצם בקרב נשים רבות. הטיפולים הקוסמטיים במכון של חן ברגר מתאימים לנשים שרוצות להיראות במיטבן בכל שעה, לצאת בבוקר מהבית ללא איפור, להיראות נפלא באימון או בים, לשמור על עור הפנים בשגרה ולטפל בבעיות עור שונות כולל אקנה, בעיות פיגמנטציה ועוד.

בקליניקת בוטיק אינטימית ומשפחתית השוכנת בגליל-ים, הרצליה, חן מעניקה מגוון רחב של טיפולי פנים ושיקום העור כמו טיפולי פיגמנטציה, אנטי-אייג'ינג, אקנה, פוסט אקנה ועוד. בעזרת ציוד מתקדם ושימוש בתכשירים המובילים ביותר בעולם הקוסמטיקה, היא מצליחה להגיע לתוצאות מעולות בשדרוג מראה עור הפנים ומרקמו. בנוסף, מעניקה בקליניקה טיפולים קוסמטיים לנשים שאוהבת להתפנק כמו איפור קבוע בגבות, לק ג'ל, מניקור ופדיקור רפואי.

ברגר 2. יובל אליאס,
חן ברגר/יובל אליאס

לסייע לאנשים בזכות טיפולי פנים

חן תמיד ידעה שהיא רוצה להגשים את החלום שלה לעזור לאנשים דרך הטיפולים הקוסמטיים. כשנכנסה לעולם הקוסמטיקה והטיפוח, היא ראתה כיצד ניתן לטפל בעור הפנים ולתת לאנשים תקווה שיש סיכוי לשנות את מה שהם לא אוהבים בעצמם. הידע והמקצועיות שלה הולכים לפניה וכל מטופלת שמגיעה לקליניקה יודעת שתזכה לטיפול רגיש ומקצועי שיותאם לצרכים המיוחדים לה.

כיום היא ידועה בזכות תוצאותיה במגוון הטיפולים שאותם מעניקה. היא טיפלה בעשרות מטופלים עם בעיות עור והצליחה להביא לתוצאות טובות בשיפור מראה הפנים שלהם ועל הדרך שיפור הביטחון העצמי. עם הזמן, יכולות ריפוי הפנים שלה עברו מפה לאוזן, והיום מטופלים מגיעים אליה מכל רחבי הארץ.

אבחון מקדים בהתאם לסוג העור

בתחילת כל טיפול, חן מקפידה לאבחן את סוג העור של המטופלים ואת הבעיה העיקרית עמה מתמודדים, על מנת שתוכל להתאים את תכנית הטיפול הטובה ביותר לכל אחד. "אני מזהה באופן מיידי את סוג העור ומבינה מה הוא דורש מבחינת הטיפול והתכשירים. חשוב להבין שטיפול נכון הוא שילוב של עבודת הקוסמטיקאית בקליניקה ותכשירים לטיפול ביתי שאני נותנת למטופלים, בהתאם לכל בעיה. התמדה במריחת התכשירים בבית והמשך טיפול אצלי בקליניקה, יכולים להביא לתוצאות נפלאות תוך מספר שבועות כשמראה הפנים משתפר והעור נראה בריא ורענן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ברגר 3. יובל אליאס,
חן ברגר/יובל אליאס

איפור קבוע ועיצוב גבות

בנוסף לטיפולי פנים, חן עובדת בשיטה ייחודית של עיצוב גבות טבעיות ואיפור קבוע בשיטת השערה. "עם סידור נכון, גם גבה דלילה משיערות יכולה להיראות מלאה. מכיוון שיש לי ידע מקצועי בעור הפנים, אני יודעת איך לטפל בגבות ולגרום להן להשתקם". שינוי מדויק בצורת הגבה יכול לשנות את הבעת הפנים, לפקוח את מראה העיניים ולתת אשליית "ליפטינג" (הרמה) שתגרום לכן להיראות צעירות בכמה שנים.

איך הגעת לתחום הקוסמטיקה והטיפוח?

"כבר בילדות התחברתי לעולם הזה. מגיל קטן ניסיתי לעשות טיפולי פנים מכל מיני מוצרים טבעיים, ותמיד הייתי זו שיש לה הכי הרבה תכשירים בבית. בתור ילדה הייתי עוזרת לחברות שלי לטפל בפנים ומורחת להם לקים עם כל מיני ציוד ותכשירים שהיו לי בבית. אחרי הצבא החלטתי להפוך את האהבה למקצוע והיום אני שבע שנים בעלת עסק עצמאי בתחום".

"בזמן לימודי הקוסמטיקה, גיליתי עוד יותר כמה אני מחוברת לתחום וכמה הוא מעניין אותי, ממש הרגשתי שמצאתי את השליחות שלי. כל מטופלת היא פרויקט אישי שלי שאני חייבת להצליח בטיפול שלה ואני אעשה הכל בשביל להגיע לתוצאות טובות. אני מעניקה יחס אישי כשכל מטופלת היא עולם ומלואו".

ברגר 4. יובל אליאס,
חן ברגר/יובל אליאס

מה משך אותך בעולם הזה?

"זה תחום שתמיד משך אותי כי הוא מאפשר לי להעניק לאנשים שסובלים מאקנה הרבה מעבר לטיפול קוסמטי, זו עבודה בעיקר על הביטחון העצמי של המטופלים. כשנחשפתי לעולם הזה, הבנתי שאני יכולה לטפל באנשים ולהביא אותם למצב שבו הם יכולים להביט במראה בנחת מבלי להתבייש בפנים שלהם. אני יכולה לומר שקיבלתי תגובות טובות מעשרות מטופלים שהצליחו להחלים מהאקנה ומראה הפנים שלהם השתפר פלאים"

לטפל ולפנק

חן מקפידה לשדר בקליניקה אווירה של בית ומשפחה, כך שהלקוחות ירגישו תמיד בנוח. זה בא לידי ביטוי בשירות אישי וחם, ופינוקים קטנים שמציעה ללקוחות מעבר. בעקבות הקורונה, המקום יכול להכיל עד 2 לקוחות, וחן מקפידה לשמור על ההנחיות והגבלות. אחרי כל לקוחה הקליניקה עוברת חיטוי ועומדת בתקנים המחמירים של משרד הבריאות.

הקליניקה של חן אמנם פועלת כבר הרבה שנים, אבל תמיד בצמיחה. לקראת שנה הבאה המקום הולך לגדול ותכנס גם האופציה להסרת שיער בלייזר, כך יכולה להציע את כלל השירותים שמכסים את תחום הטיפוח. אז אם אתן מחפשות את המקום הנכון שיעניק לכן טיפולים קוסמטיים ויגרום לכן להרגיש הכי בטוחות בעצמכן ויפות, זה הזמן לפנות לחן ברגר שתקפיד לסייע לכן להיראות ולהרגיש במיטבכן בכל רגע שתבחרו.

כתובת: גליל-ים, הרצליה

0542405430

henberger23@gmail.com

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף חן ברגר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully