וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענת הרן - תמצא לכם את הדירה שחלמתם עליה

בשיתוף ענת הרן

עודכן לאחרונה: 25.3.2021 / 10:43

שוק דירות היוקרה בישראל, המהווה כחצי אחוז מכלל הנכסים, הפך בשנים האחרונות למבוקש יותר ויותר. לכן, בחיפוש אחר הבית היוקרתי המתאים לכם, מומלץ לפנות למומחה בתחום. כזו היא בדיוק ענת הרן, בעלת משרד לנכסי יוקרה בסביון

ענת הרן, תיווך דירות יוקרה/אולפן הנבחרים

הכירו את ענת הרן, בעלת משרד תיווך לדירות יוקרה בסביון. בראיון הבא היא תספר מיהו קהל היעד שלה ואיך בדיוק היא מוצאת את הדירות האלו.

ספרי לנו מיהו קהל היעד שלך?

"קהל היעד לדירות שאני משווקת הוא ממעמד כלכלי סוציואקונומי בינוני-גבוה עד גבוה. אפשר למצוא את האנשים האלו במסעדות יוקרה, נופשים במלונות יוקרה, נוהגים ברכבי יוקרה. אני עוסקת בעיקר בסביון, אם ישנן בקשות מיוחדות לערים אחרות אני נענית לבקשה כמובן".

מה מייחד אותך בתחום?

"קודם כל נתחיל בשירותיות, אני גם מגיעה מרקע כזה. אני מאוד רגישה לאנשים ולצורך שלהם לשתף ולהביע מה הם רוצים. מאוד קשובה גם ליכולות הכלכליות של הלקוחות וגם לסגנון שהם מחפשים. אני נמצאת שם עבורם 24 שעות לכל שאלה לכל מידע, לספק עבורם את האינפורמציה הדרושה. התגובות כלפי הן אוהדות מאוד, דבר שניתן לקרוא באתר שלי".

אם כן, מי שידו משגת ויכול לרכוש לעצמו דירת יוקרה, כדאי שיפנה לענת הרן, סוכנת נדל"ן מומחית בתחומה שתמצא לכם את דירת החלומות.

כתובת: הרכס 24, סביון

052-6595535

Info@anatharran.com

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף ענת הרן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully