וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוויה של מלון במקלחת שלכם: שטרן מקלחונים בע"מ

בשיתוף שטרן מקלחונים

עודכן לאחרונה: 24.3.2021 / 15:10

מפנטזים על מקלחת מפנקת ברמה של חמישה כוכבים? מחפשים פתרון זכוכית שישדרג את הבית או המשרד? תפסיקו לחפש. הכירו את מותג המקלחונים שעבורו אין אתגר גדול מדי

שטרן 1. יח"צ,
שטרן מקלחונים/יח"צ

תגידו, גם לכם הייתה מתאימה עכשיו מקלחת מפנקת, ענקית ומוגזמת במלון חמישה כוכבים? לשכוח לרגע את כל הצרות. להיעלם בתוך זרם מים חמים כאילו אין דאגה בעולם. אבל מה עושים כשאי אפשר להתארח בבתי המלון? מביאים את חוויית המלון הביתה, כמובן. מדובר בתופעה של ממש. "הקורונה גרמה לאנשים לרצות להעתיק את חוויית המקלחת במלון אליהם הביתה", מספר ירון, הבעלים של שטרן מקלחונים בע"מ. בתקופה האחרונה, הוא מוצף בבקשות כאלה.

שטרן מקלחונים בע"מ מקבוצת שטרן היא החברה המובילה בארץ בתחום המקלחונים בעלת ניסיון של קרוב ל-25 שנה, שמאפשר לה לייצר את כל פתרונות הזכוכית לבית: דלתות מעוצבות, מחיצות, מאסטר בד-רום, חיפויים למטבח וכמובן כל סוגי המקלחונים וכל זאת לצד מבחר גווני הפרזול העדכניים: שחור, זהב לבן ועוד גוונים שמתעדכנים בהתאם לטרנד של התקופה. "בעשור השלישי לקיומנו, יש לנו את כל הניסיון, הכלים והמחשבה לעשות את העבודה בצורה הכי טובה", מסבירים בחברה. היכולת של שטרן מקלחונים לבצע הכל אינהאוס בלי שום תלות בספקים ויצרנים חיצוניים נותנת להם שליטה מלאה על האיכות ומבטיחה לכם ודאות שאתם מקבלים מוצר יוקרתי ממקצוענים.

שטרן 2. יח"צ,
שטרן מקלחונים/יח"צ

עכשיו בואו, מה יותר חשוב ממקלחת בבית? כשהייתם צעירים וחיפשתם דירה שכורה, הכל קם ונפל על נראות של מקלחת. כשהתבגרתם ועברתם למקום משלכם, הרשיתם לעצמכם להתפנק עוד קצת. עכשיו, כשכולנו סגורים קצת יותר מדי זמן בבית, זה בדיוק הזמן לשדרג עוד קצת. להתפרע. הקורונה, באופן לא מפתיע, עשתה טוב לעולם העיצוב. הבית הופך למרכז חיינו ולכן יש להפוך אותו ליותר פונקציונלי מצד אחד ומפנק מהצד השני.

שיגעון העיצוב לא פסח כמובן על עולם המקלחונים. אנשים שהחליטו לסדר את הבית, רוצים גם את המקלחת אחרי שנים שאולי היא פחות עניינה אותם. בשטרן מקלחונים מסבירים שהם מקבלים דרישות מופרעות ואוהבים את זה. למשל, לא מעט מסבים היום מרתף או עליית גג למגורים או מבקשים מקלחות משוגעות, ספסל מרחף או בנוי, שולחים או מציגים תמונה ממלון שהיו בו פעם ורוצים שיגשימו להם את הפנטזיה - מקלחת בבית כמו בבית מלון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שטרן 3. יח"צ,
שטרן מקלחונים/יח"צ

שטרן מקלחונים בע"מ אוהבים את הבקשות המשוגעות, העיצובים המאתגרים. המותג היוקרתי שלהם מככב בבתי המלון הנחשבים בכל רחבי הארץ ובשאר פרויקטים נחשבים. לכן, הם כמעט ולא מתעסקים עם מקלחונים פשוטים. השירות שלהם כולל מדידה, ייעוץ, תכנון וביצוע. הם מעצבים את מקלחונים לפי התאמה ולאור המגבלות הפיזיות בשטח. זאת כמובן לצד שלל פתרונות זכוכית לבית ולמשרד. הם עובדים בצמוד למעצבים ואדריכלים ונותנים ליווי, או כמו שהם אומרים: "קוראים לנו כשצריך למצוא פתרון ואנחנו יודעים לעשות הכל".

מוצרי שטרן מקלחונים כוללים עשרות דגמים המותאמים לכל חלל ומידה ומציעים שלל פתרונות עיצוב. רוצים את המקלחון עגול? פינתי? זכוכית שקופה או אטומה? יו ניים איט. תוסיפו מבחר פרופלים/פרזולים בגימור ניקל מט או מבריק, שחור, לבן, זהב מבריק/מוברש/מושחר, נחושת אדומה, סאטן ועוד גוונים שכל הזמן מתעדכנים. כל אלו חוברים יחד לחוויה מושלמת, בלתי נשכחת, פונקציונאלית ועיצובית אצלכם בבית, בעסק או במוסד.

שטרן 4. יח"צ,
שטרן מקלחונים/יח"צ

הפתרונות של שטרן מקלחונים מתאימים לבתים פרטיים, פרויקטים, משרדים וגם מוסדות. כך אפשר למצוא בין לקוחות החברה את כנסת ישראל, מכון ויצמן, המשרד לביטחון פנים, חברות הבנייה אפריקה ישראל ושיכון ובינוי, אלביט, בתי חולים, רשתות בתי האבות בית אלדן, משען ועד 120 ורשתות בתי המלון הילטון, דן, לאונרדו ועוד מלונות בוטיק בפריסה ארצית ממטולה עד אילת. השם הטוב של שטרן מקלחונים עזר להם להגיע עד תוכנית העיצוב של מושיק גלאמין "בא לחדש לך", והכל בזכות שירות יעיל, מהיר והגון בסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק ובפריס ארצית נרחבת.

אם כבר החלטתם להגשים פנטזיות, אתם צריכים את הטוב ביותר - את המוצרים ברמה הכי גבוהה שיש בשוק שגם מגיעים עם חמש שנים אחריות - הרחבה בענף - כולל שבר זכוכית. ההתקנות מבוצעות בכל רחבי הארץ ואת המוצרים אפשר להזמין דרך החנויות של רשתות הקרמיקה המובחרות או אתר החברה. "אנחנו כאן בשבילכם אז תאתגרו אותנו", הם מבקשים. "זאת ההתמחות שלנו ובשביל זה אנחנו קיימים. אנחנו מתאימים פתרונות לדרישת הלקוח וכן, יש פתרון לכל דבר. אנחנו עומדים בגאון ומצליחים להגשים את כל הפנטזיות".

שטרן 5. יח"צ,
שטרן מקלחונים/יח"צ
בשיתוף שטרן מקלחונים
  • עוד באותו נושא:
  • מקלחונים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully