וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוף תוספות השיער משיק מותג חדש - הכירו את "פרו טייפ"

בשיתוף אסף עטיה

עודכן לאחרונה: 24.3.2021 / 14:40

אסף עטיה, מעצב שיער ומומחה ידוע ומוכר בתחום השיער, משיק מותג חדש ומבטיח שהוא ישנה את כל מה שחשבנו על תוספות שיער

כל תושבי קרית מלאכי מכירים את המספרה הוותיקה של אסף עטיה. המספרה, שנמצאת במרכז העיר, קיימת כבר עשר שנים ומתמחה בתוספות שיער, החלקות וגוונים. בנוסף, עטיה מציע במקום את כל שירותי המספרה הרגילים - תספורות לנשים וגברים, חפיפות, צביעת שיער ועוד. כל לקוחה שמגיעה למספרה מקבלת את מלוא תשומת הלב של המעצב, והתאמה אישית של הטיפול הנכון לה - אם זאת החלקה, תוספת שיער או צבע וגוונים.

קריירה של 15 שנות ניסיון

עטיה בן ה-33, נשוי פלוס שלושה, גר במושב כפר אחים ליד קרית מלאכי, והוא בעל ניסיון בתחום השיער והתוספות כבר מעל ל-15 שנים. את לימודיו בתחום התחיל בארץ ולאחר מכן, במהלך השנים, המשיך בלימודי העשרה והשתלמויות רבות בחו"ל, אצל השמות החמים ביותר בתחום השיער, כגון: וידאל ששון, "טוני & גיא" בלונדון, רשת מספרות "קינקי" באמסטרדם ועוד ועוד.

עטיה 2. יח"צ,
אסף עטיה/יח"צ

"פרו טייפ" - תוספות שיער ייחודיות בשיטת המדבקה

בשנים האחרונות טרנד תוספות השיער התפשט גם בארצנו הקטנה, ולאחרונה אסף עטיה עובד ומפתח מותג ייחודי משלו של תוספות שיער הנקרא "פרו טייפ". "פרו טייפ", פרי פיתוחו של עטיה, הושק לפני חודש לשוק ומביא איתו בשורה חדשה - תוספת של כל סוגי השיער בשיטת המדבקה.
שיטת המדבקה היא שיטה מוכרת שהופכת נפוצה יותר ויותר בתחום תוספות השיער, ומשתמשות בה כבר כמה מהחברות המובילות בארץ. השיטה חדשנית ולא פוגעת כלל בשיער, מכיוון שתוספות השיער לא מחוברות עם דבק, אלא עם מדבקה. עטיה לקח את השיטה המצליחה, שידרג אותה ובנה מותג שעדיין לא היה קיים בשוק. בניגוד למותגים המוכרים כבר בשוק, התוספות שפיתח עטיה מגיעות בצורה של כל סוגי השיער - שיער חלק, גלי ואפילו תלתלים, משהו שהחברות המתחרות לא מציעות.

עטיה 1. יח"צ,
פרו טייפ/יח"צ

במותג החדש, משתמש עטיה במדבקות מיוחדות, קטנטנות והדקות ביותר שאפשר למצוא בארץ.
"אני חושב שהייחודיות של המותג שלנו באה לידי ביטוי בכמה אספקטים", מספר עטיה. "קודם כל, המדבקה של 'פרו טייפ' היא הרבה יותר קטנה ודקה משאר המותגים בשוק. סוג השיער שאנחנו משתמשים בו הוא רוסי, בתולי ומאה אחוז טבעי, ומגיע בשלושה סוגים - גם חלק, גם גלי וגם שיער מתולתל. הגוונים הן גוונים מיוחדים שאנחנו ייצרנו ושכנראה לא ניתן למצוא במקומות אחרים - סגנונות אומברה מיוחדים, גווני בליאז' מיוחדים, גוונים אפורים ועוד. את המותג מייצרים במפעל גדול שאליו מגיע השיער בייבוא מיוחד. שם צובעים את השיער ומכינים את כל התוספות בעבודת יד עדינה ולא במכונות".

לדעת עטיה, שיטת המדבקה היא כיום השיטה האופטימלית לתוספות שיער: "השיטה הזאת צוברת תאוצה וכיום היא אחת הנפוצות בתחום השיער. מכיוון שמדובר במדבקה ולא בדבק, היא לא גורמת נזק, וקלה להסרה. 'פרו טייפ' נותן בדיוק את המענה הזה, לצד מבחר עשיר ומגוון של סוגי שיער וגוונים מיוחדים וחדשניים".


פייסבוק

אינסטגרם

עטיה 3. יח"צ,
אסף עטיה/יח"צ
בשיתוף אסף עטיה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully