וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופית סורידרוב - מעצבת פנים שלא מפחדת לבעוט במוסכמות

בשיתוף חופית סורידרוב

עודכן לאחרונה: 24.3.2021 / 10:41

הכירו את חופית סורידרוב, מעצבת פנים שסיימה את לימודי הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים שלה באוניברסיטת אריאל בהצטיינות, וכיום, אט אט מגשימה לאנשים חלומות

במערכת הנבחרים אנחנו תמיד שמחים לגלות את הכוכבים הבאים בישראל, ולהציג אותם בפניכם הקוראים. הפעם בחרנו בחופית סורידרוב, מעצבת פנים שסיימה את לימודי הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים שלה באוניברסיטת אריאל בהצטיינות, וכיום, מגשימה לאנשים חלומות.

מפיק חבר המערכת פגש את חופית בסטודיו שלה במרכז הארץ והתרשם מאוד ממעצבת פנים צעירה עם ראש גדול ויצירתי:

לאחר שעה אחת בלבד, בה שוחחתי עם חופית (28), מעצבת פנים שעושה לעצמה שם גדול בתעשייה, מעבר לעבודות המרשימות שלה, לא יכולתי לפספס התשוקה שלה למקצוע. עשה רושם שהיא חיה ונושמת את התחום, תחרותית, פרפקציוניסטית והכי חשוב, שהלקוחות שלה יהיו מרוצים.

את תחילת דרכה המקצועית בתחום היא עשתה בשני משרדי אדריכלות, אך גם הם ידעו, שיהיה זה זמן קצר בלבד, עד שתפרוש כנפיים ותצא לדרך עצמאית משלה.

"מעבר לתכנון אני אוהבת את השטח. חשוב לי מאוד תהליך הביצוע והיצירה", סיפרה חופית סורידרוב והוסיפה, "חייבת להרגיש את החומר בידיים". המעבר בין הדמיון לראות את התכנון, להטמיע בתוכניות, ומשם הורדה לביצוע.

"אני מגיעה לאתר ורואה איך כל מה שדמיינתי מקבל נפח וצביון. זה תהליך משותף של שינוי אישי ונפשי, לראות את מה שאתה מתכנן, ולבסוף מישהו נהנה לחיות בו, זה שווה את הכל".

חופית 1. יח"צ,
חופית סורידרוב/יח"צ

מה זה אומר עבורך, לתכנן או לעצב?

"הגדולה בעיני היא באמת לדעת להכיל ולהבין מי קהל היעד שלך, להתאים את הבית שאני מתכננת לצרכים של הלקוחות". אחד הדברים היפים שניתן לראות אצל חופית סורידרוב, הוא שלגיל שלה אין משמעות, אולי אפילו מדובר ביתרון גדול. מאחר והיא מגיעה רעננה, בעלת ראש פתוח, גמישות ויכולת בהבנת צרכי הלקוח, כישרון ורעב בלתי נגמר ליצור משהו חדש ואחר.

"אני חושבת שזה משהו שטבוע בי, באופי, התשוקה ואמביציה להיות כל הזמן בעשייה יצירתית, זה גם משהו שקיבלתי מהבית. אמא שלי מעצבת גרפית, כך שעבורי זה היה טבעי ללכת ללמוד את התחום שמדבר בשפה שונה. אני לא חושבת שנועדתי לעשות משהו אחר", היא הסבירה.

שאלתי את חופית סורידרוב מהו הדבר שהכי "עושה לה את זה" בעיצוב בימים אלו, ציפיתי לשמוע על בתים פרטיים באזורי יוקרה, להפתעתי התשובה שקיבלתי הייתה שונה:

"תכננתי ועצבתי בתים ודירות, אני מודעת וריאלית כלפי עצמי ויודעת שגם דירות יוקרה יגיעו בעתיד.
הייתי רוצה לתכנן מסעדות או בתי קפה. זה הגיע מהפרויקט הראשון שעשיתי, שחשף בפני עולם אחר ואהבה "לתכנן את הקפה של הבוקר" לאחרים, להביא משהו ייחודי". תוך כדי שהיא מתחילה לשרבט על מחברת כל מיני סקיצות ופתרונות לחללים קטנים, שאת זה אין ספק שהיא יודעת.

חופית 2. יח"צ,
עיצוב של חופית סורידרוב/יח"צ

שאלתי את חופית, אם הלקוחות צריכים לשים את האצבע ולהגדיר אותך, איזה סוג של מעצבת את, מה הם יגידו?

"איני נוטה להגדיר את עצמי בנישה ספציפית, אך אני מתחברת לסגנון אירופאי מודרני קלאסי, רגוע, עדין, בעל מוטיב חם ונקי אבל עם טוויסט בעלילה, מונוכרומטיות שמעניקה כוח ועוצמה.
כמובן שהכל בהתאם לרצון הלקוח", סיפרה חופית.

מהו סגנון העיצוב הישראלי?

"רבים מעדיפים את הסגנון המודרני העכשווי, שזה קווים מאוד נקיים, ודגש על החלל הציבורי, אבל זה מאוד אינדיבידואל. מעצב או מתכנן טוב ימליץ על הקו העיצובי הנכון בהתאם לגודל החלל, המבנה המשפחתי, ומיקום הבית או הדירה. העבודות שלי הן שונות ופחות 'קופי פייסט', תכנון שמשלב רוגע, חום עם ניקיון ומינימליזם ופה נכנסת הניגודיות. אם צריך לתת משהו מעניין, אני לא מפחדת לבעוט במוסכמות", הסבירה חופית סורידרוב.

מהיכן את שואבת השראה?

"את ההשראות שלי אני מקבלת מהלקוחות, מאנשים שאני פוגשת, בתי מלון, אופנה והשראה מאדריכלים גדולים, כמו האדריכל פיצו קדם או האדריכל הברזילאי מרסיו קוגן". אני יכול להעיד כי כבר עכשיו, חופית סורידרוב היא זו שמעוררת השראה עבור אחרים בתחום.

חופית 3. יח"צ,
עיצוב של חופית סורידרוב/יח"צ

רוצים להתרשם מהעבודות של חופית? תנו קפיצה לאינסטגרם שלה

SORIDAROV STUDIO -

חופית סורידרוב - סטודיו לאד' ועיצוב פנים

בשיתוף חופית סורידרוב
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully