וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ריחן" חוויה קולינרית באירוח כפרי

בשיתוף "ריחן"

עודכן לאחרונה: 24.3.2021 / 10:04

לרגל פתיחת ענף המסעדנות, מסעדת "ריחן" המפורסמת בצומת חורשים, המגישה מאכלים גליליים אותנטיים, חוזרת בגדול עם האוכל המעולה והמשתלה הפסטורלית

לאחר תקופת הקורונה בה עבדה במתכונת טייק אוואי, מסעדת "ריחן" נערכת לחזרה מלאה לשגרה ומזמינה את לקוחותיה לארוחה טובה בגינת המסעדה הטבולה בירוק וביקור מרענן במשתלה הסמוכה.
בעלי המסעדה הם האחים איימן (51) ופראס (49) סלאח. הם הקימו אותה בשנת 2003, ומאז היא הפכה מוקד עלייה לרגל של תושבי האזור. מסעדת "ריחן" מציעה חוויה קולינרית באירוח כפרי.

במסעדה תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מאכלים: שיפודים על האש, עוף, כבש, בקר, דגים, מאכלי ים, מנות צמחוניות, מרקים, מנות מיוחדות כמו סינייה, מסחן - פיתה עיראקית על זה בצל מבושל ועוף, אורז ריחן, צוואר כבש ממולא, וכמובן, סלטי הבית (סלט ערבי, סלט טבולה), חומוס (חומוס צנובר, חומוס פטריות, חומוס עם בשר כבש), טחינה, סיגרים וכל מה שיש למסעדה מזרחית אותנטית להציע.

ריחן 2. יח"צ,
ריחן/יח"צ

"כל המאכלים נעשים במסעדה, בין אם סלטים או חומוס וטחינה, אנחנו לא קונים דברים מוכנים. המוטו שלנו הוא טריות, ניקיון ושירות, במחירים שווים לכל כיס. אנו כבעלי המסעדה שוקדים על מנת שכל הלקוחות יצאו שבעים ומרוצים, וכך גם כל נותני השירות במסעדה", מספר פראס, מנהל המסעדה.

המסעדה הממוקמת במרכז אזור פסטורלי בטבע, מורכבת ממתחם מקורה, אולם גדול ומבחוץ גינה גדולה ומרווחת שיושבים בה. לצד האוכל המשובח והכנסת האורחים שעושה חשק לחזור, גולת הכותרת של המתחם היא משתלת ריחן שקיימת בסמוך למסעדה. מדובר באחת המשתלות היפות והגדולות באזור, בה תמצאו מבחר עצום של צמחי גינה, צמחי בית, צמחי מים, כדים, חפצי נוי לבית ולגינה, אביזרי השקיה, מזרקות ומפלי מים, חומרי חיפוי ועוד.

ריחן 3. יח"צ,
ריחן/יח"צ

מסעדת "ריחן" מתאימה מאוד למפגשים ואירועים משפחתיים וחברתיים, כאשר ישנה חניה בשפע במתחם פרטי סגור ובטוח. מנות עסקיות מוגשות בימי חול מיום א' עד יום ה' בין השעות 12:00 עד השעה 16:00. המסעדה פתוחה לקבלת קהל משעה 10:00 בבוקר ועד השעה 23:00 .

"ריחן" מסעדה ומשתלה - צומת חורשים כביש 444, ג'לג'וליה (ליד כפר סבא)

03-9396431

ריחן 1. יח"צ,
ריחן/יח"צ
בשיתוף "ריחן"
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully