וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאסיקו: זכוכית שמכניסה יוקרה לבית שלכם

בשיתוף גלאסיקו

עודכן לאחרונה: 24.3.2021 / 9:51

אם אתם מחפשים להעניק לבית שלכם מראה מודרני, אלגנטי ואופנתי, בגלאסיקו מגדירים מחדש את האיכות והמקצועיות, בתכנון וביצוע עבודות זכוכית לבית ולמשרד

גלאסיקו. יח"צ,
מעקה זכוכית/יח"צ

הקורונה הושיבה את כולנו לא מעט שעות בבית, וגרמה לנו להתחיל לבחון קצת יותר לעומק על סביבת מגורינו. ההתבוננות הזו גרמה ללא מעט אנשים בישראל להתחיל בתהליך של שיפוץ בביתם, ואף לבחור במעבר לבית חדש. אלו שבוחרים לשפץ את ביתם הקיים או החדש בעיצוב מודרני ואלגנטי, מחליטים לא פעם להוסיף טאץ' יוקרתי של זכוכית לבית. בין אם מדובר במעקות זכוכית, מקלחוני יוקרה, חיפוי זכוכית לקירות או למטבח, מחיצות ודלתות זכוכית, בחברת גלאסיקו מתקינים זכוכיות באיכות ובגימור ברמה הגבוהה ביותר.

גלאסיקו הוקמה על ידי קובי לוי בשנת 2008. לאחר שנים רבות של ניסיון בענף הבנייה, החליט קובי לעבור לעסוק בלעדית בהתקנת עבודות זכוכית בהתאמה אישית, ומאז מתמחה בכל עבודות הזגגות, ומבצע עבודות בכל סדר גודל ובכל הארץ. לפי קובי, התקנת זכוכית בבית מציעה יתרונות רבים.

"זכוכית נותנת בכל מקום מראה חדשני ויפה", אומר קובי. "התקנת מעקות זכוכית למדרגות ולמרפסות הבית או לבריכה, מעניקה מראה נקי וחדשני לבית כולו מצד אחד, ובטיחות מירבית מנגד. במגזר העסקי, מחיצות הזכוכית הפכו נפוצות במשרדים ובארגונים מסיבות רבות. הן מאפשרות שקט ופרטיות מצד אחד, ומאידך הן מאפשרות שמירה על קשר בין האורגנים השונים במשרד. משרדים עם קירות ומחיצות זכוכית, מייצרים חללי עבודה חסכוניים בשטח, ונותנים תחושה של מראה נכון ועדכני עם הטרנדים המקובלים בעולם עיצוב משרדים וחללי עבודה היום".

גלאסיקו. יח"צ,
חיפוי זכוכית דקורטיבי למטבח/יח"צ

"מה שמייחד אותנו בגלאסיקו הוא הסטנדרט הגבוה בו אנו עובדים. אין לנו 'מוצרי מדף', וכל עבודת הזכוכית נעשית בהזמנה אישית", אומר קובי. "לאחר שאנו מגיעים לשטח לקחת מידות, אנחנו חותכים את הזכוכית בדיוק לפי מידה עבור כל לקוח. אנו מתמחים בהתקנת זכוכיות בבתי יוקרה, ובעבודה בשיתוף פעולה עם אדריכלים מעצבי פנים. בנוסף, אנו מבצעים גם פרויקטים מסחריים, התקנת זכוכית למשרדים, חנויות ומסחר, בתי אבות, אוניברסיטאות וכדומה.

הזכוכית בה אנו משתמשים היא זכוכית מחוסמת, וכן זכוכית מחוסמת רבודה (טריפלקס), כלומר זכוכית שהיא בטיחותית יותר וחזקה הרבה יותר, לפחות פי ארבעה מזכוכית רגילה. בנוסף להיותה חזקה, אם הזכוכית המחוסמת חלילה נשברת, היא מתוכננת מבחינה הנדסית להתנפץ לרסיסים קטנים, ולא לשברים גדולים, מה שהופך אותה ליותר בטיחותית מול זכוכית רגילה.

היתרון בזכוכית רבודה טמון בשכבת הדבק הפנימית הקיימת בין שכבות הזכוכית, מה שמוסיף בטיחות מירבית בכל מה שקשור להגנה מנפילה בגובה. כל זכוכית וכל עבודה שאנו מבצעים עומדת בתקנים שנקבעו על ידי מכון התקנים לנושא של התקנת זכוכיות (ת"י 1099 חלק 1.1. וכן ת"י 1142)".

גלאסיקו. יח"צ,
מעקה זכוכית לבריכה/יח"צ

סופר-גלאסיקו

"התקנת זכוכית, בעיקר בווילות ובתים פרטיים, הפכה לנפוצה מאד", אומר קובי. "המראה של מעקות זכוכית בין מפלסים משדרג בתים, ונותן מראה עדכני למאה ה-21. גם מעקה זכוכית נותן לבית מראה נקי יותר ומאוורר יותר, וזאת מבלי להתפשר על הבטיחות. אם יש בריכה בבית, מאד נפוץ היום לשים מעקה זכוכית מסביב לבריכה לצורך שמירת הבטיחות על פי התקנים הנדרשים, תוך שמירה על יופיה של הבריכה. אין היום חדר רחצה ללא זכוכית, ואצלנו אפשר למצוא כל סגנון עיצובי ותכנוני הקיים בתחום החדרים הרטובים, מקלחונים בכל צורה, מידה, וסגנון.

כמו כן, במטבחים בפרט ובקירות מעוצבים בכלל יש היום טרנד חזק מאד של התקנת חיפויי זכוכית עם דוגמאות צבעוניות על הקירות, מה שנותן הרבה שיק וצבע לחלל בו היא נמצאת. עושים זאת לא מעט גם במשרדים של חברות הייטק למיניהן, היות ואפשר להדפיס על הזכוכית כל העולה על רוחנו באיכות גבוהה מאוד, או לייצר חיפויים בכל גוון וצבע שרק רוצים".

ניתן לקבל פרטים נוספים בנוגע להתקנת זכוכית על ידי גלאסיקו בטלפון 03-5471071. ניתן לבקר באתר הבית של גלאסיקו, דף הפייסבוק ואינסטגרם.

גלאסיקו. יח"צ,
מעקה שקוף למדרגות/יח"צ
בשיתוף גלאסיקו
  • עוד באותו נושא:
  • זכוכית
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully