וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום בו אוכל מעולה פוגש שואו בלתי נשכח - הכירו את חברת השפים הגדולה בארץ: FUMO

בשיתוף FUMO

עודכן לאחרונה: 12.4.2021 / 16:17

מה הקשר בין משפחת כהן המפורסמת שכולנו לא יכולים להעביר יום באינסטגרם בלי לחפש את מעלליה, מגדל הבשר עם האננס שכבר כמה שנים עושה לכולנו רעב מטורף בבטן, וחברת השפים הפרטיים הגדולה במדינה?

FUMO. יח"צ,
FUMO/יח"צ

הקשר הוא מתן כהן, יזם ואיש עסקים, הבעלים של חברת השפים FUMO, לצדו של השף אור שושן, שלרוב משתדל להישאר מאחורי הקלעים. היום מתן הרשה לנו לשלוף אותו היישר אל אור הזרקורים, וביחד איתו ועם אור ישבנו לשיחה צפופה על איך מספיקים כל כך הרבה בגיל צעיר, איך הם מנהלים חברת ענק ומאכילים את כל הסלבס של ישראל בארוחות שואו מטורפות, ומי באמת הראשון שהמציא את הטרנד האינסטגרמי - מגדל הבשר והאננס?

כנראה שהגנים החלוציים זורמים בדם של משפחת כהן. ומתן כהן, הבעלים של FUMO, חברת השפים הגדולה בישראל, כאשר לצידו שותפו אור שושן, הצליחו למתג את החברה ככזאת שמצליחה פעם אחר פעם לייצר גם אוכל מעולה וגם שואו בלתי נשכח. לא משימה פשוטה לייצר בשוק הישראלי של היום. היכן הסוד? לפי מתן ואור, הכוח של החברה הוא בשילוב מופתי של מרכיבים - שפים טובים, שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר בשוק, המצאת של מנות חדשות על בסיס קבוע, ובעיקר, רצון לתת ללקוח חוויה שהוא לא יכול היה לקבל באף מסעדה.

נתח בשר לצד אבק כוכבים

לפני הכל, אנחנו יודעים שגם אתם סקרנים - FUMO זה למעשה "עשן" באיטלקית. הברקה שהגיע למתן ואור כשרק הגו את הרעיון. אין ספק שלא יכלו לחשוב על שם מתאים יותר לחברה שמתבססת על עשן גם בצלייה של הנתחים האיכותיים שלהם וגם בפירוטכניקה והשואו שמגיע לצד האוכל. אור החל את דרכו בתחום לפני מספר שנים וביחד עם מתן יצרו את FUMO והפכו אותה לאימפריה, המונה צוות של 30 עובדים, שמתניידים בכל רחבי הארץ בין אירועים פרטיים לאירועי חברה ענקיים.

"מאז שקמנו, עשינו כבר אלפי אירועים בכל רחבי הארץ, מכל סוג אפשרי. היו לנו חתונות עם מאות אנשים, בר ובת מצוות, שלל אירועים של תושבי חוץ שמגיעים מחו"ל לחגוג בישראל, אירועי חברה לחברות גדולות, אירועים לעיריות ורשויות מוניציפליות וכן, גם יצא לנו לעשות לא מעט אירועים לסלבס. אירוע יום ההולדת שעשינו לסטטיק למשל, היה יחסית בתחילת דרכנו. בגלל שהרמנו שם אירוע ברמה הכי גבוהה שיש, זה סלל לנו את הדלת לאירועים נוספים כאלה בהמשך".

למרות שמתן ואור תמיד שומרים על הפרטיות של הלקוחות שלהם, שיטוט קליל באינסטגרם של FUMO (עם מספר מסחרר של 30 אלף עוקבים, שרק הולך ומטפס מדי יום), יראה לכם אירועים של איתי לוי, עדן בן זקן, אייל גולן, אירית רחמים, השפית ג'קי אזולאי, אביב גוזלי, שגיא מוקי, כדורגלנים רבים מהארץ ומהעולם ועוד לא מעט מתושבי הביצה המוכרת. גם ברשימת החברות שזכו להנות מאירוע ייחודי של FUMO ניתן למצוא את החברות הגדולות ביותר במשק לרבות תדיראן, בנק מזרחי, הוט, רשת B, שופרסל ועוד, מכל קצוות המשק.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
FUMO. יח"צ,
FUMO/יח"צ

אז מה אוכלים?

אם גם אתם כבר לא יכולים לחכות כדי לטעום, הנה כמה טיזרים למה שמצפה לכם בחוויה של FUMO, כאשר בראשם - מגדל האננס המפורסם, קונספט אותו המציא ויצר אור שושן לפי מספר שנים. למרות שאין ספק שמדובר בויזואל יפה במיוחד, יודעי דבר ידעו לומר שלמעשה מדובר במחשבה חכמה ברמה הקולינרית הגבוהה ביותר, משום שבאננס (היחיד מבין כל הפירות והירקות) קיים אנזים מיוחד שמפרק ומרכך את הבשר. אלו מכם שזכו לטעום את מגדל האננס לבטח יודעים להעיד שמעבר לשילוב הטעמים המושלם, מדובר ככל הנראה בנתח הבשר הרך והעסיסי ביותר שטעמתם. מלבד הנתחים האיכותיים, אור מספר על עוד מבחר מנות ביניהן כנאפה FUMO, תפריט סלטים מיוחד, מנות כמו סושי סינטה או טטאקי סינטה, ובעיקר מבטיח: "אנחנו עובדים על כמה דברים חדשים עכשיו, והם הולכים לשגע את הרשת..."

FUMO. יח"צ,
FUMO/יח"צ

FUMO היא הדבר האמיתי

אם נשים לרגע את זוהר הכוכבים בצד, קל לראות כי FUMO היא הדבר האמיתי. אמנם השואו מסחרר והאוכל הוא עונג צרוף בצלחת, אבל אין ספק שהסיבה שהחברה היא החזקה ביותר בתחומה בארץ כיום, נעוצה בעובדה שהשירות שלהם הוא ללא רבב, מותאם כחליפה אישית לכל לקוח ולקוח ונועד להוות חוויה בלתי נשכחת בכל היבט והיבט. "יש לנו 3 דברים שאנחנו דוגלים בהם" מסביר מתן, "והם מנחים אותנו בכל אירוע ואירוע מהרגע שהתחלנו - לתת שירות מעולה, בלתי מתפשר, שדואג לכל פרט ופרט בתשומת לב וקפדנות אין סוף, לתת את האוכל ברמה הקולינרית הגבוהה ביותר בישראל כיום, ולספק ללקוח חוויה ייחודית, בה המסעדה מגיעה אליו, עד פתח הבית".

FUMO. יח"צ,
FUMO/יח"צ

ומה צופן העתיד לחברת FUMO?

חברות גדולות שהגיעו לשיא לרוב נשארות בחלקן, אבל ברור שהדרייב של מתן ואור לא ייתן להם לעמוד במקום; הם יודעים שהכוח של FUMO נעוץ בגודל וביכולות שלה ורוצים רק להמשיך ולהתרחב עם הזמן. "אנחנו חברה גדולה, אנחנו מפרנסים הרבה משפחות בישראל, של העובדים והספקים שלנו, ובעזרת ה' נלך ונגדל עוד ועוד. אנחנו תמיד פועלים להרחיב את הראייה העסקית שלנו, את החזון שלנו, תמיד ממציאים דברים חדשים, משתנים ומתפתחים, השמיים הם הגבול".

FUMO

פנייה ישירה ב-WhatsApp

מייל: Fumo.chef@gmail.com

טלפון: 050-3555316

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף FUMO
  • עוד באותו נושא:
  • שפים
  • בשר
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully