וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

wearing shi : להרגיש בנוח ולהיות מאושרת

בשיתוף wearing shi

עודכן לאחרונה: 22.3.2021 / 15:22

הכירו את wearing shi - מותג הבגדים בבעלותה של שיר אמסלם שהפכה תוך זמן קצר את החלום שלה למציאות

שיר אמסלם. יח"צ,
שיר אמסלם/יח"צ

לכל אישה חשוב תמיד להרגיש טוב ונוח עם עצמה, לא חשוב לאן היא הולכת ומה היא עושה. כך יוצא, שבעת חיפוש אחר בגדים לנשים, יש הרבה פרמטרים עליהם הן מקפידות לשים דגש כדי למצוא את הבחירה הטובה והאיכותית ביותר עבורן, מה שיכול לעיתים להפוך את חוויית הקנייה ללא פשוטה. בדיוק בשביל כך צוות המערכת שלנו מצא מותג מקומי מצליח שאצלו החוויה הופכת להרבה יותר פשוטה, והבין על מה כולן מדברות.

הכירו את wearing shi - מותג הבגדים שהוקם במטרה לאפשר לכל אחת ואחת ליהנות מהגזרה שמחמיאה לה, בצבע שמתאים לה, להרגיש בנוח ולהיות מאושרת. המותג, בבעלותה של שיר אמסלם, עלה לכותרות לאחרונה אחרי שרשם הצלחה גדולה בשנה החולפת, הצלחה שגרמה לשיר להרחיב את הקולקציה שלה אל מעבר לבגדי-ים, בכך ניגע בהמשך.

שיר אמסלם החלה את דרכה בתחום בגיל 16 ובשיחה שערכנו עימה היא סיפרה שתמיד חלמה לצאת לעבוד, אך ההורים שלה ביקשו ממנה לסיים לימודים ורק אז לצאת אל העולם הגדול. למרות זאת, היא בחרה לעבור קורס לתפירת בגדי ים, כאשר בסיומו החלה לתפור בגדי ים עבורה ועבור חברותיה, שם בעצם הכל התחיל.

שיר אמסלם. יח"צ,
שיר אמסלם/יח"צ

כעבור מספר שנים, בגיל 20, החלה שיר אמסלם לעצב בגדים, פתחה אתר ולקחה את העסק שלה שלב אחד קדימה כשממש בימים אלו היא עובדת על הקולקציה החדשה של בגדי הים שלה, אשר עומדת לצאת בשבועות הקרובים, זאת לצד קולקציית הבגדים לקיץ. בקרוב היא מבטיחה שיהיו עוד הפתעות בתחום, אותן תוכלו למצוא בחנות שלה בראשון לציון שתושק באופן חגיגי בחודש הבא.

"ראיתי שבנות אוהבות את מה שאני עושה ולקחתי את זה בצורה יותר רצינית''. אמרה לנו שיר בשיחה שערכנו איתה והוסיפה: "בתחילת הדרך שלי התעסקתי רק בבגדי ים, כל שנה. במשך כמה חודשים טובים הייתי חושבת על כל פרט, על כל גזרה ועל כל בד כדי שהלקוחות שלי יהיו הכי מיוחדות וייחודיות, אבל זה אף פעם לא הספיק לי. תמיד רציתי ליצור כל השנה ולא רק בקיץ, תמיד היה בי את הדחף הזה גם לצאת לעוד כיוונים''.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שיר אמסלם. יח"צ,
שיר אמסלם/יח"צ

בבדיקה שערכנו מצאנו כי שיר אמסלם מאד מדוקדקת בעבודה שלה. היא מעצבת את הביגוד שלה במחברת עם שרטוטים, משם הולכת למתפרה, יושבת עם תדמיתנית ומשם עוברת לתהליך הייצור, כאשר הכל בעיצוב ייחודי שלה, מהשרטוט במחברת, דרך בחירת הבד ועד אליכן. עוד מצאנו בסקירה שלנו כי הקולקציה המדוברת מתמקדת בסגנון קז'ואל, כלומר בגדים שאפשר לנעול איתם עקב ולצאת לבר בערב או לשלב נעלי סניקרס ולצאת לצהריים בקניון - הבד הוא קליל והגזרות הן יותר אלגנטיות, כך שהאיזון הוא מדויק.

אין ספק כי במותג של שיר אמסלם הכל נעשה בייחודיות וסטייל בדיוק כמו שהיא אוהבת, מדובר בשילוב של תחכום, סקסיות ואלגנטיות עם הגזרה המדויקת והבד הנכון. "אני חיה ונושמת אופנה, אני תמיד מחפשת את הדבר המיוחד הזה שאין לכולם ואף פעם לא הולכת אחרי טרנדים גדולים, לכן אני חייבת להיות ייחודית". אמרה שיר שמכוונת את האופנה שלהם בעיקר לקהל נשים צעיר. ''השמים הם לא הגבול עבורי, אני מאד אוהבת את מה שאני עושה. הראש פתוח להכול, החלום שלי הוא שכולן ילבשו את הפריטים שלי, להגיע לכל הקהלים והסגנונות ולמכור מעבר לים'', סיכמה שיר את פני הדברים.

שיר אמסלם. יח"צ,
שיר אמסלם/יח"צ

אז אם את מחפשת מקום שמשדר קלילות ובאלך להיראות הכי טוב שיש בלי להתאמץ, קפצי ל- wearing shi בראשון לציון, תתרשמי מהמגוון הרחב ותוכלי לבחון מקרוב את הדגמים המחמיאים והמיוחדים - יש אפשרות גם להזמנה מהאתר או מהאינסטגרם. תתחדשי.


טלפון: 0525865454

מייל: shiramsalem7@gmail.com

אינסטגרם

אתר

בשיתוף wearing shi
  • עוד באותו נושא:
  • אופנה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully