וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון שכטמן - הפך תחביב למקצוע

בשיתוף אלון שכטמן

עודכן לאחרונה: 22.3.2021 / 13:48

סובלים מעודף משקל? רוצים גוף חטוב? הצטרפו לאימוני הכושר של אלון שכטמן מהרצליה, שחלק מעיסוקו הוא מטפל בבעיות אורטופדיות וכאבים כרונים

אלון שכטמן, מאמן כושר/אולפן הנבחרים

הכירו את אלון שכטמן, לפני שנים רבות סבל עודף משקל ולא אהב את איך שהוא נראה ולכן התחיל באימוני כושר אינטנסיביים אצל מאמנים מקצועיים. לאור השינוי הגדול שהצליח להשיג בעקבות כך, החל לעסוק בתחום בעצמו לאחר שהתמקצע, למד וחקר ועבר את ההסמכות הנדרשות.

שאלנו את אלון, על האימונים שלו:

"כל האימונים שלי מתבצעים בחוץ, באוויר הפתוח ומתרכזים בעיקר במשקל הגוף ובשילוב מכשירים מינימליים כגון טבעות אולימפיות, מתח ומקבילים. האימונים שלי הם איכותיים מאוד על מנת להשיג אפקט של בניית שריר וירידה באחוזי השומן".

מה הייחודיות שלך?

"התרבות המודרנית ואורח החיים בתקופה הזו שמתבצע בעיקר בישיבה, מובילה לבעיות גופניות מסוימות ולכן יש לבצע תרגילים ייחודיים על מנת להחזיר את טווחי התנועה הטבעיים שלנו על מנת לייעל את האימון. אני, מחנך ומלמד אנשים לבצע תרגילים באמצעות טכניקה נכונה: מלמד אותם איך התנהגות נכונה של הגוף ואיך להוציא את המיטב מכל אימון על מנת שיוכלו להשיג את המטרות שלהם. בנוסף, אני מתמחה גם בטיפול בפציעות ספורט כרוניות באמצעות טיפול ושחרור במגע. אני גם מלווה את המתאמנים בכל הקשור לתחום התזונתי: מעניק עצות נכונות ומסגרת מיטבית לבניית תפריט איכותי המאפשר למתאמנים לחיות חיים בריאים".

הקיץ קרב ובא ועכשיו בדיוק הזמן להיכנס לכושר, ואין טוב מאלון שכטמן שידע להדריך אתכם בצורה הטובה ביותר כדי להגיע ליעד.


0544849446

אינסטגרם

בשיתוף אלון שכטמן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully