וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללמוד עיצוב שיער מהמאסטרים - דיוויס ואודי

בשיתוף דיוויס ואודי

עודכן לאחרונה: 22.3.2021 / 11:36

עיצוב שיער כבר מזמן הפך לעניין חשוב עבורנו. רוצים ללמוד את מקצוע עיצוב השיער מהמאסטרים? הכירו את דיוויס ואודי, שניים ממעצבי השיער המובילים בארץ

דיוויס ואודי, לימודי עיצוב שיער/אולפן הנבחרים

הכירו את דיוויס ואודי, שניים ממעצבי השיער המובילים בישראל. מדובר במוסד ותיק, מוכר ומוביל בתחום לימוד מקצועות השיער. דיוויס אחראי על עיצוב שיערם של משתתפים בהפקות הגדולות והמובילות בטלוויזיה, הפקות אופנה, תצוגות ותערוכות. ואודי הוא מנטור בינלאומי בכיר בתחום התספורות והכימיה, שהיה אחד מהארט דירקטורים בסניף הראשי של Tony & Guy בלונדון ומעצב השיער היחיד בישראל בעל התואר האירופאי היוקרתי "Hair Color Specialist".

שאלנו את אודי, אילו קורסים הם מעניקים:

"אנחנו מעניקים קורסים בכל הרמות: מתחילים, מתקדמים, תספורות, כימיה, החלקות, תסרוקות ערב ותסרוקות כלה, תספורות גברים. כל מקצועות השיער נלמדים בשיטות לימוד חדשניות ובקונספט הייחודי והמתקדם שפותח במהלך השנים. אנחנו משמשים כמדריכים וכמנטורים בקורסים השונים ומכשירים את דור ההמשך של מעצבי השיער, תוך הקפדה על סטנדרטים מקצועיים גבוהים".

מה הייחוד שלכם?

"אנחנו מתחייבים למצוא לכל מי שמסיים את הקורס עבודה בסיום הלימודים בזכות שיתוף הפעולה שלנו עם מאות מספרות בכל רחבי הארץ. בנוסף לאקדמיה לעיצוב השיער, אנחנו מתפעלים גם מספרה מאוד נחשבת ופופולרית בתל אביב המעניקה תפריט שירותים רחב ומגוון של עיצוב שיער: תסרוקות שיער, תספורות, צביעת שיער, החלקות שיער שונות, שזירות שיער, הבהרות, גוונים ועוד".

כפי שהבנתם מדובר בצמד מעצבי שיער שמבטיח וגם מקיים. אם אתם רוצים ללמוד את התחום, אתם כבר יודעים למי לפנות.

0523915645

אתר

בשיתוף דיוויס ואודי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully