וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעות תות הילדה מראש העין שבנתה ממלכה

בשיתוף רעות תות

עודכן לאחרונה: 26.4.2021 / 13:47

רוצים לשדרג את חייכם? למצות את הפוטנציאל שלכם ולחיות את החיים הטובים ביותר שאתם ראויים לחיותם? רעות תות עשתה את זה. משתפת בסודות מחייה והשיטה שפיתחה, " חיי ממלכה"

רעות תות. אריאל ואן סטרטן,
רעות תות/אריאל ואן סטרטן

רעות תות, רק בת 26 וכבר כבשה את העולם. עד גיל 21 הספיקה לבקר ב-17 מדינות, הקימה עסקים ברחבי הגלובוס, נפגשה עם סלבריטאים, כמו סטדמן גראהם - בן זוגה של אופרה ווינפרי והשתתפה בתוכניות רדיו וטלוויזיה בארה"ב. את התובנות שהובילו אותה להצלחה, היא משתפת בסמינר "חיי ממלכה" המבוסס על מקסום חמשת הפרמטרים החשובים בחיים: בריאות, אהבה, התפתחות אישית, עסקים וסביבה.

איך הילדה מראש העין עשתה את זה?

היא מעידה על עצמה שמאז ומעולם הייתה "אאוטסיידרית". גדלה בראש העין וכנערה חשה שונה. ה"לוק" המתולתל והלא רגיל שלה בנוף - גרם לילדים להקניט אותה.

בגיל העשרה היא היתה מבודדת. חוסר בחברה, והרצון למלא את חייה, גרמו לה בגיל 16 להיענות לשכנועי הוריה וללכת איתם לשיעור סלסה.

מהר מאוד, התגלתה ככוכבת, והחל השינוי בחייה. היא התמקצעה בריקוד הלטיני שחולל פלאים בביטחון העצמי שלה. "סלסה הוא ריקוד חושני. את מביאה מהגוף תנועתיות ואת מחזקת את הליבה של מי שאת במהות. בעזרתו למדתי לאהוב את עצמי, בדיוק כמו שאני, לשאת את מי שאני בגאווה וכל אלו השפיעו על האמונה בעצמי באותה תקופה.

"הגלגל התהפך, ואנשים פנו אלי בשאלה: מה עשיתי? מה קרה פה? זה היה שינוי מהותי שניכר כלפי חוץ. רציתי להעביר את התחושה הזו הלאה ופיתחתי שיטה משלי, בה עזרתי לאנשים לחזק את הביטחון העצמי שלהם, דרך תנועה. בהתחלה לימדתי את השיטה בארץ, אבל החלום האמיתי היה לפרוץ עם השיטה בחו"ל".

הגשמת חלומות - מעבר לכל גבולות

היא חלמה להפיץ את שיטת הריקוד שלה בעולם, ולחיות במדריד. כמו על חלומות רבים אחרים בהמשך, רעות תות סימנה וי.

היא החליטה שהיא הולכת עד הסוף, " ALL IN " כמו שהיא אומרת: "אם רוצים להשיג משהו, חייבים לקחת החלטה שהיא "וואן ווי טיקט". קניתי כרטיס טיסה לכיוון אחד, ארזתי 4 מזוודות ומספר ימים אח"כ כבר הייתי על מטוס. בהתחלה שהגעתי לספרד, לא היה לי איפה לישון. הייתי לבד, ללא שפה, במדינה זרה. עברתי מהוסטל להוסטל במשך חודשים. יצאתי לרחובות ודפקתי על דלתות, מסטודיו לסטודיו, הראיתי סרטונים והצעתי ללמד את השיטה שלי. לא וויתרתי והייתי נחושה להצליח".

זה עבד. רעות תות התחילה ללמד בשיטה שלה: "זה יותר מריקוד, השיטה מחזקת את הבסיס של מי שאת, בונה בטחון. נשים שהגיעו לשיעורים, דיווחו על שינויים בחייהם גם בתחומים אחרים. פתאום משיעור ריקוד, זה הפך לשיעורי חיזוק ביטחון עצמי. היו 40 דקות מתוך 60 של השראה, העצמה ומוטיבציה. התחלתי להבין שזה הדבר הבא, שבו אני באמת טובה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

כך נחשפת לעולם ההתפתחות האישית?

"זו הייתה תקופה עם הרבה התמודדויות, עבודה קשה ולילות ללא שינה. פיתוח מותג מאפס ולא מעט קשיים של הבדלי תרבות ושפה, מקום לא מוכר. אבל זה גם מחשל וזכיתי בתובנות." היא מספרת.

"ראיתי פרסום על סמינר להתפתחות אישית ועסקית שהתקיים במיאמי, שעלה 10,000$.
מיד עלתה בי התחושה שהוא ייקח אותי לשלב הבא שאני רוצה. כמובן שלא יכולתי להרשות לעצמי סכום כזה ואני זוכרת שממש התפללתי לעזרה. מסתבר, שכשרוצים משהו ממש, מכל הלב והכוונה - היקום משתף פעולה" היא מחייכת.

רעות תות. Michael Oliveri,
רעות תות/Michael Oliveri

"יום למחרת, קפצה מודעה, שהציעה השתתפות בתחרות ואפשרות לזכייה בכרטיס לסמינר, המומה, שאלתי את עצמי 'מה הסיכויים?!' , לא חשבתי פעמיים, ידעתי שזו ההזדמנות שלי. קפצתי למים. אנשים חושבים שחייבים כסף או אמצעים, אבל עם יצירתיות ואמונה - הכל ניתן להגשמה".

בעזרת שותפה לדירה, עורך וידאו, יצרה סרטון שלה רוקדת בכיכר "SOL" - מהסואנות במדריד בליווי מאות משתתפים שהיא גייסה שאחזו בשלטים. "היה קשה, דצמבר באירופה וכפות הרגליים שלי קפאו. את הסרטון ערכנו והעלנו למדיה. ביום התחרות, בשעה 3 בלילה שעון מדריד, הודיעו לי שזכיתי. התרגשתי בטירוף. ומיד ניגשתי לעבוד בלי הפסקה כדי לקנות את כרטיס הטיסה".

בעקבות הסמינר הרגישה שעליה לנצל את המומנטום, והמשיכה לסמינר נוסף בלוס אנג'לס של המנטור הבינלאומי, טוני רובינס. עם מנות מרוכזות של מוטיבציה, השראה וכלים, חזרה לספרד. הפעם הרבה יותר מודעת לכוחותיה ויכולותיה. כבר לא 'רק' מורה לריקוד, היא הכשירה מורים שיפיצו את השיטה שלה. כך פתחה את העסק הבינלאומי הראשון שלה.

איך התחילה דרכך בעולם היזמות?

"מגיל צעיר רציתי לעשות דברים גדולים, תמיד שאפתי ליותר. בסמינרים הבנתי שאפשר הרבה יותר. הכרתי ביכולות שלי והכל התחבר. הקמתי את העסק שלי להדרכת מורים לריקוד. בגיל 21 כבר ביקרתי ב 17 מדינות ולימדתי ב-4 שפות".

מרגע שהתחילה לחשוב קדימה, לא עצרה: "כשאת במקום שטוב לך, את יכולה לזהות הזדמנויות, ולהאמין בעצמך שאת חזקה מספיק גם כדי לממש אותם".

היא זיהתה שיש צורך בקרב תיירים המגיעים למדריד, לליווי ועזרה. יצרה מיזם לעסק תיירותי, של הכרת העיר באמצעות נהגים צמודים: "התחלתי בפשטות, ומתוך רצון לעזור לנהג שעזר לי כשעברתי בין הוסטל להוסטל במדריד, שמרתי את הטלפון שלו וממנו התחלתי. הקפדתי על שירות טוב ומכל הלב, יצרתי שיטות WIN-WIN עם הספקים הספרדים, ומהר מאוד, העסק תפס תאוצה. קיבלנו ביקורות מדהימות ותוך מספר חודשים, הגענו למקום ראשון באופן אורגני בגוגל.

בתוך שנה העסקתי 19 נהגים, עשרה רכבים וגיליתי את היכולת שלי כאשת עסקים" היא למדה להפעיל את העסק מרחוק, כך הכסף זרם לבנק בזמן שהתפנתה הלאה. להתפתח ובהמשך לפתח גישות השראה ומוטיבציה.

איך שמרת על מוטיבציה וחדוות עשייה כל הזמן?

"לא הפסקתי ללמוד, זה מנוע. לאחר כשנתיים, חזרתי לקו ארה"ב, להשתתף בסמינרים וכנסים. ההשכלה הכי חשובה היא של התפתחות אישית. את זה לא מלמדים בבית הספר. למדתי מה מונע מאדם להיות המלך של חייו, ולמה אדם לא מוביל את החיים שלו לאן שירצה. הוצאתי מעל רבע מיליון שקל על קורסים של התפתחות אישית ועסקית, לא כולל טיסות ומלונות הקרובים לסמינרים. בנוסף קראתי ולמדתי המון כל הזמן ועדיין ממשיכה להשתפר וללמוד".

רעות תות בפגישה עם סטדמן גראהם – בן זוגה של אופרה ווינפרי.. יח"צ,
רעות תות בפגישה עם סטדמן גראהם – בן זוגה של אופרה ווינפרי./יח"צ

על מה מבוססת שיטת 'חיי הממלכה' שלך?

עם פרוץ הקורונה, שבה לארץ משהות של ארבע שנים בספרד ובארה"ב. את הידע, הניסיון והתובנות שרכשה בתהליכים ובדרך שלה, זיקקה לתורת חיים הנקראת "חיי ממלכה" הבנויה על העקרונות והכלים שעבדו עבורה. "הממלכה היא דרך ותורת חיים המאפשרת לכל אדם שרוצה להגיע למימוש, הגשמה והצלחה בכל תחומי חייו. להתעורר בבוקר עם תשוקה לחיים ורצון לזנק מהמיטה. שדרוג מערכות היחסים שלו עם קרוביו וסביבתו. כשהתחושה הפנימית שלו במהלך היום מתמלאת אופטימיות הוא מפתח גישה חיובית המאפשרת זיהוי הזדמנויות ליצירת פרויקטים שיכניסו לו הכנסה פסיבית ויובילו להצלחה כלכלית. אדם שתמיד שואף למצות את הפוטנציאל שלו וחותר להגשמה, מכוון כך בכל תחום: בזוגיות, בחיי משפחה, קריירה, בריאות, כושר וחיי חברה.

רעות תות יומן הממלכה שלי. יח"צ,
יומן הממלכה שלי/יח"צ

היכן ניתן ללמוד על הכלים שלך לחיים של צמיחה, התפתחות תמידית ואהבה המאפשרים הגשמת כל החלומות והשאיפות שמעבר לדמיון?

על תורת 'חיי ממלכה' היא מרצה ומקנה באירועים, בסמינרים וקורסים. בנוסף, היא משווקת שלל מוצרים לחיזוק והסללת הדרך לשיטה. כמו "יומן הממלכה שלי" יומן מסע פנימי, ל- 60 יום המאפשר לה להשפיע הלאה ולהוביל לחיזוק עצמי ושינוי באיכות החיים של אחרים.

מה הם יסודות ההצלחה לשיטתך?

"הצלחה היא הוליסטית והיקפית. למשל, אדם שמצליח כלכלית אבל אין לו זמן ופנאי לחיי משפחה, זו לא הצלחה. הצלחה מורכבת ממקסום חמישה פרמטרים בחיינו: בריאות, אהבה, התפתחות אישית, עסקים, סביבה.

בריאות, פיזית ומנטלית - היא שמירה על בריאותנו, התייחסות למזון הנכנס לגופנו, איכות השינה, וגם בריאות מנטאלית. באיזה מיינד-סט אני חי. תודעת שפע, שמחה והודיה על ה"יש".

אהבה - אהבה עצמית, חיי זוגיות ומשפחה.

התפתחות אישית - ההתקדמות והתפתחות האישית. למידה, סדנאות, חוויות וחלומות.

עסקים - יזמות, קריירה, כסף, מימוש עצמי ותרומה, כי שפע הוא דבר שחשוב להעביר הלאה כדי שיגיע אלינו.

סביבה - האנשים שנרצה בחיינו, כדי שנגיע למקום שאנחנו רוצים בחיים, יש להקיף את עצמנו באנשים טובים וסביבה נכונה לצמיחה.

כל חמשת הפרמטרים האלה צריכים להיות מאוזנים".

רעות תות יומן הממלכה שלי. יח"צ,
הממלכה/יח"צ

מהם ארבעת השלבים להצלחה?

במפגשים בהנחייתה היא מסבירה על ארבעת השלבים הנדרשים כדי להגיע להצלחה: "בשביל כל שינוי, צריך ליישם ארבעה שלבים. זה לא קל, אבל פשוט. והכל מתחיל בהרגלים ורוטינות להצלחה".

היא משתפת בדוגמא לרוטינת הצלחה מחייה: "רוטינת הבוקר שלי, קבועה, מתעוררת בחמש וחצי, עושה ספורט מסיבי במשך 10 דקות, להזרים אנרגיה ודופאמין בגוף. כותבת על מה אני מודה ומה המטרות שלי להיום. ממשיכה ב- 20 דקות השראה, בהן קוראת או מאזינה לספר, וכותבת שלוש תובנות שעלו בעקבות הקריאה שאותן איישם במהלך היום. בלי טלפון ובלי הסחות דעת. מפה היום שלי מתחיל באנרגיה ותשוקה".

רוצים ללמוד עוד על הממלכה ולהכיר את רעות תות?

מוזמנים כאן>> לקבלת חוברת חינם ליצירת רוטינת בוקר וכלים נוספים להגשמה והצלחה
לרכישת היומן>>

לסרטונים, ראיונות וחוויות מחייה של רעות תות בפייסבוק>> , אינסטגרם>>

לפגישות אימון 1 על 1, מהרו, כל זמן שהיא בארץ. צרו קשר >>

בשיתוף רעות תות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully