וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נומה יזמות ובניה - אות ומופת בענף הבנייה

בשיתוף נומה יזמות ובניה

עודכן לאחרונה: 21.3.2021 / 16:11

חברת נומה יזמות ובניה, היא אחת החברות היציבות והחשובות ביותר בענף הבנייה בישראל

נומה יזמות ובניה. יח"צ,
נומה יזמות ובניה/יח"צ

בשנים האחרונות מי שמוביל את חברת נומה יזמות ובניה לפסגות חדשות הוא חגי נומה, בן 28, דור ההמשך. מפיק מדור "הנבחרים" פגש את נומה לשיחה, על מנת ללמוד יותר על הדקויות החשובות עבור מי שמבקשים לבנות לעצמם בית בישראל, על כך ועוד בכתבה הבאה.

נומה יזמות ובניה - נעים להכיר

חברת נומה הנדסה ובנייה היא אחת החברות הפעילות ביותר בענף הבנייה בישראל ב 15 השנים האחרונות. מדובר בחברה משפחתית אשר פעילה בדרום ומרכז הארץ, כאשר עיקר ההתמחות שלה באה לידי ביטוי בבנייה ושיפוץ של וילות ובתי יוקרה.

מי שלקח לידיו את המושכות ומנהל את החברה בשנים האחרונות הוא חגי נומה, מהנדס בניין בהכשרתו, שלמד את רזי המקצוע מאביו שהקים את החברה.

כיום, הוא מניע ומנווט יותר מ 30 עובדים, פועלים, אדריכל ואנשי מקצוע נוספים, ועל תחילת דרכו בתחום הוא סיפר: "לאחר שסיימתי את לימודי הנדסת הבניין במכללה האקדמית "סמי שמעון", העדפתי לעבוד קודם כל כשכיר בחברת בנייה אחרת, על מנת להתמקצע וללמוד את כל דקויות במקום שהוא לא המגרש הביתי שלי. אך לאחר פרק זמן מסוים אבא שלי קרא לי לבוא ולהוביל את החברה אל הקדמה, מאז הכל היסטוריה".

נומה יזמות ובניה. יח"צ,
נומה יזמות ובניה/יח"צ

נומה יזמות ובניה - לקוחות מספרים

קודם לפגישה שלי עם חגי נומה, שוחחתי עם מספר גדול של לקוחות שחברת "נומה יזמות ובניה" בנו ושיפצו עבורם את בית החלומות. כולם העידו על חברה רצינית, שמחזיקה את אנשי המקצוע הטובים ביותר, על דייקנות חסרת תקדים שלא נתקלו בה קודם לכן, כאשר עמדו בלוחות הזמנים שנקבעו קודם לתחילת הפרויקט, ועל שקיפות ואמינות שעושים את ההבדל בתחום שנחשב לפרוץ.

סיפרתי לחגי נומה על המחמאות שקיבלו, הוא שמח לשמוע והסביר לי כיצד מצליחים להעמיד רף גבוה וחסר פשרות של איכות ומקצועיות: "אני מקפיד להיות בשטח בכל יום ויום, עובר בין הפרויקטים השונים שאנחנו מבצעים ומפקח על הכל מקרוב. יש לי אמונה שלמה באנשים שעובדים תחתיי, החל מהפועל הקטן ועד למנהל בשטח, אבל אני רואה את המשימה שלי כמשימת קודש, אני האיש שהלקוחות בוטחים בו כמי שיוציא לפועל את הפרויקט הכי חשוב שלהם, לבנות עבורם בית לחיים. מאחר ואנחנו בעיקר בונים וילות ובתי יוקרה, ברוב הפעמים מדובר בבית האחרון אותו הלקוחות מבקשים לבנות, בית חם שיהיה שם עבורם עד לימי הפנסיה, ומדובר בהשקעות גדולות מאוד של כסף, לכן לרגע אחד אני לא מוכן לתת כי הדברים יעשו בלי שתהיה שם גם את ההשגחה שלי".

נומה יזמות ובניה. יח"צ,
נומה יזמות ובניה/יח"צ

וילות יוקרה - כך בונים נכון

שאלתי את חגי נומה מדוע בחר להתרכז בעיקר בבנייה של וילות, על כך הוא הסביר: "למרות הסטיגמה שיש בענף הבנייה ובכל הנוגע לקבלנים, אני רואה את העבודה הזו שלי כאומנות לכל דבר. כמו בכל אומנות, יש יתרון גדול להיות שם בפרויקטים אותם אני צריך לבנות מאפס.

"לראות בית שמתפתח זה כמו לצפות בלידה, היכולת להיות שותף מלא בכל התהליך, החל מבניית השלד והגמר, ועד לתוצאה הסופית, יש בזה סיפוק אדיר. מה גם שאני אוהב את הדינמיקה שנוצרת ביני לבין הלקוחות, כאשר יכול להגשים עבורם את החלומות הכי גדולים".

חשיבותו של הממ"ד

ביקשתי לשמוע מחגי נומה כמה מילים על בנייה של חדר שלא תמיד תופס את הכותרות הראשיות, אבל שיש לו חשיבות משמעותית בכל בית פרטי, הממ"ד. "בשנים האחרונות יש לנו לא מעט עבודה בכל הנוגע לתוספות של חדרי ממ"ד בבתים פרטיים וגם בבניינים. על פי תו התקן בישראל, בכל בית חייב שיהיה מרחב מוגן בסיסי, זה כולל בתוכו חלון אטום לגזים ועמיד בפני הדף, עם צינור אוורור ודלת אטימה לגזים והדף גם כן. הדלתות עצמן חייבות להיפתח כלפי חוץ, והממ"ד חייב להיות נמוך בכמה סנטימטרים מרצפת החדר.

"הלוואי ואפשר היה לנצל את החללים הללו של הממ"ד לבנייה של חדר רגיל נוסף, אבל מה לעשות, אנחנו חיים באזור שמחייב אותנו להיות ערוכים לכל תרחיש, ועדיין ניתן לבנות ולעצב את חדרי הממ"ד כך שיהיו פונקציונליים לכל צורך אחר".

נומה יזמות ובניה. יח"צ,
נומה יזמות ובניה/יח"צ

נומה יזמות ובניה - יצירת קשר

לשיחת ייעוץ ובירורים נוספים, ניתן ליצור קשר ישיר עם חגי נומה בטלפון:
054-5330036

אתר הבית

פייסבוק

בשיתוף נומה יזמות ובניה
  • עוד באותו נושא:
  • בנייה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully