וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההשקעה הבאה שלכם: שפירא קפיטל, מתמחים בהשקעות נדל"ן בארצות הברית

בשיתוף שפירא קפיטל

עודכן לאחרונה: 22.3.2021 / 9:14

למה כדאי להשקיע דווקא באמריקה ואיך בכלל מנהלים את ההשקעה שלכם בשלט רחוק מישראל? כדי לענות על שאלות אלו ואחרות הגיע לאולפן גל שפירא, הבעלים של "שפירא קפיטל". ראיון שיעשה לכם חשק לחלום בגדול

גל שפירא - שפירא קפיטל, השקעות נדל"ן בארה"ב/אולפן הנבחרים

בטח גם אתם שמעתם על אנשים שמחזיקים נכס להשקעה בארצות הברית. אבל למה זה רעיון מוצלח ואיך בכלל מנהלים את ההשקעה שלכם כל הדרך מישראל? גל שפירא, הבעלים של "שפירא קפיטל" המתמחה בהשקעות נדל"ן בארצות הברית, הגיע לאולפן כדי לענות על כל השאלות החשובות.

למה כדאי לנו לקנות נכס להשקעה בארה"ב?

"השקעה היא צעד עסקי, וצעד כזה עושים מתוך דעה מושכלת וניתוח של נתונים. למה בארצות הברית? יש כמה סיבות.

1) רגולציה - זה מתחלק למיסוי ובירוקרטיה. מבחינת מיסוי, ברוב המדינות אין מס רכישה (בשונה מישראל). מבחינת בירוקרטיה, תהליך המכירה והקנייה, ההתעסקות מול הדיירים וכו', הרבה יותר קל, פשוט ומהיר.

2) האיתנות הפיננסית - ארה"ב עברה במהלך ההיסטוריה שלה 48 משברים, כולל הקורונה ואת כולם היא צלחה. המחירים תמיד עלו אחרי המשברים האלה, במקום ליפול.

3) התשואה - משקיעים בישראל עושים 2-6 אחוז תשואה, ולכן אין מספיק מרווח בין ריבית המשכנתא לתשואה שהמחיר הגולמי מייצר. בארה"ב אפשר לקנות נכסים שמייצרים תשואה של 8-10 אחוז.

יש הרבה ישראלים שמשקיעים בגלל החלום האמריקאי?

"אולי, אבל אני מסתכל על זה כצעד עסקי. יש שם נגישות מידע גבוהה, עם אתרים ממשלתיים ואזרחיים שעוזרים לקבל החלטות נכונות בעולם ההשקעות".

ואיך מתמודדים עם המרחק ומנהלים את העסק בשלט רחוק?

"בכל השקעה יש גם סיכון כמובן. אנחנו לא מפעילים את העסק בשלט רחוק, יש לנו אנשים שם. המשקיע הוא זה שיכול להשקיע מכאן".

מה סוד הקסם להצלחה בהשקעה בארה"ב?

"הגורם הראשון הוא ידע, שבלעדיו לא יודעים מה לעשות, מה אסור ומה הסיכונים והגורם השני הוא עבודה קשה, כמו כל דבר, וחוסר תמימות".

לסיום, באיזה אזור בארה"ב הכי כדאי להשקיע?

"זה משתנה לפי כל עסקה. אנחנו בוחנים את המדינה, המטרופולין, העיר, השכונה והמיקום של הנכס בתוך השכונה. צריך לבדוק את המיקרו ולא המקרו".

לאתר של שפירא קפיטל


אינסטגרם

ערוץ יוטיוב

טלפון: 0543189713

בשיתוף שפירא קפיטל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully