וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנים לתכנן את בית החלומות שלכם? הכירו את חן בלוט, אדריכלית ומעצבת פנים

בשיתוף חן בלוט

עודכן לאחרונה: 21.3.2021 / 13:54

אם גם אתם מתכננים שיפוץ רציני או צריכים ליווי מההתחלה ועד לבית המושלם, מצאנו את האדריכלית ומעצבת הפנים בשבילכם. חן בלוט מייצרת שילובים מרתקים מחומרים שונים, מקשיבה ללקוחות שלה ומנהלת איתם דיאלוג פתוח ואינטימי - כדי שתגורו בדיוק במקום שאתם רוצים

חן בלוט, אדריכלית ומעצבת פנים/אולפן הנבחרים

אם אתם מתכננים שיפוץ רציני או מחפשים אדריכלית שתתכנן לכם את הבית כמו שצריך, כדאי שתכירו את חן בלוט - אדריכלית ומעצבת פנים, שמעניקה ללקוחות שלה מעטפת שלמה.

אילו שירותים את מעניקה ללקוחות שלך?

"אני נותנת שירות כולל - תכנון אדריכלי של בית מאפס, הגשות להיתר ואז עיצוב פנים כמו תאורה וחיפויים והלבשת פנים, כולל אקססוריז, הלבשת הבית. האני מאמין שלי הוא שעיצוב ותכנון נכון משקף את המפגש בין החלל לחיים המתחוללים בתוכו ואני צריכה דיאלוג פתוח וחשוף ביני לבין הלקוח כדי להבין מה החלומות שלו ואיך אני יוצרת הרמוניה עבורו, כדי שהבית יתאים בדיוק למידות שלו. לא כל דבר תמיד מתאים, אז אני חושפת את הלקוחות לכל העולמות, כולל ליווי תקציב, כדי שנדע איפה להשקיע יותר או פחות".

יש לך סגנון עיצובי שאת מזוהה איתו?

"הסגנון שלי שואב השראה מחומרים טבעיים ואותנטיים, כמו ברזל, בטון, עץ וטקסטיל. אני אוהבת להביא את החומרים לקצה, ליצור מתח ביניהם. אני מתאימה את החומרים האלו לכל פרויקט בפני עצמו ועושה חיבורים שונים, כי יש חיבורים שיכולים להפתיע, דווקא בין חומרים מנוגדים".

איזה ערך מוסף מביאה העובדה שאת גם אדריכלית וגם מעצבת פנים?

"זה נותן ראייה רחבה ועמוקה לתכנון הבית. אני מתחילה מהמעטפת ונכנסת פנימה וזה יוצר חיבור ושילוב נכון. אני מדמיינת את מי שהולך לחיות בבית - אם הוא הולך בבית, מארח את החברים, לאיזה נוף הוא משקיף בבוקר. אני אוהבת ללוות את הלקוחות בדרך הזו. חוץ מאדריכלית ומעצבת פנים, אני גם מעצבת מוצר ובעזרת ההבנה שלי של החומר והיכולות שלו אני יכולה לתכנן מקומות שונים בבית באופן ייחודי".

איזה טרנד ישלוט ב-2021?

"הביופיליה, החזרה לטבע. השנה האחרונה הייתה מתעתעת, היינו סגורים בבית וזה היה מאתגר. עכשיו אנשים מחפשים את הטבע, מנסים להוסיף ירוק לבית. זה עוזר להיות יותר ממוקדים ונינוחים, זה מכניס איזון לבית".

טלפון: 0547556191

לאינסטגרם של חן בלוט

בשיתוף חן בלוט
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully