וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופינג חוזר: והפעם על הכוונת - אופנת גברים בייבוא אישי בחנות R.H.Collection

בשיתוף R.H.Collection

עודכן לאחרונה: 21.3.2021 / 11:27

זוג האחים לורין וראני מהכפר ג'וליס, שהפכו את תחביב הילדות שלהם לקריירה, מכניסים אותנו לחנות הטרנדית והמיוחדת שלהם לאופנת גברים

R.H Collection. יח"צ,
R.H.Collection/יח"צ

בואו נאמר את האמת, כולנו התגעגענו לשופינג! לרגל החזרה המבורכת לשגרה ופתיחה מחודשת של המסחר ובתי העסק, יצאנו לבדוק מה חם בסצנת האופנה בארץ, והגענו עד לג'וליס ולחנות R.H.Collection שבולטת בנוף המקומי בזכות הייחודיות והסגנון המרשים שלה.

החנות מציעה כל מה שגבר צריך מבחינת ביגוד כולל והנעלה - "טוטאל לוק" מלא מכף רגל ועד ראש. סגנון האופנה בחנות נע מאופנה יומיומית, ספורט אלגנט ועד לחולצות מכופתרות, הנעלה, אקססוריז ותכשיטים.

את החנות מנהלים צמד האחים, לורין וראני, שבחודשים האחרונים, במקביל למשבר הקורונה, עמלו על שיפוץ והגדלת החנות, והכנתה לקראת הפתיחה החגיגית והמחודשת. "כל גבר שאוהב להתלבש בסטייל על פי צו האופנה, יכול להיכנס אלינו לחנות ולצאת עם לוק מושלם", מספר ראני. "הקולקציות שאנחנו מציעים בחנות מיובאות בעיקר מחו"ל".

מעבר לפריטים נפוצים כמו חולצות בייסיק או חולצות מכופתרות שמגיעים מייצור ישראלי, לורין מבטיחה לנו שבחנות ניתן למצוא פריטים מיוחדים שלא נמצאים בחנויות אחרות: "אנחנו מנסים לעקוב וללקט את הפריטים הכי טובים, עדכניים ומיוחדים גם מהארץ וגם מחו"ל, ולהביא אותם לחנות וללקוחות שלנו".

R.H Collection. יח"צ,
R.H.Collection/יח"צ

תחביב ילדות שהפך לקריירה

R.H.Collection היא מיזם משותף לזוג האחים הצעירים לורין בת ה-29 ולראני בן ה-27, ומנוהלת על ידי שניהם בשיתוף פעולה מלא.

האחים מספרים שבתקופת ילדותם התעסקו יחד באופנה כתחביב: "לאבא שלנו ולסבא הייתה מתפרה גדולה בכפר, שהייתה ממוקמת בקומה התחתונה של הבית שלנו. כל הילדות שלנו הסתובבנו בין הבדים, הבגדים ומכונות התפירה".

התחביב הפך לדרך חיים, עד שיום בהיר אחד החליטו השניים לממש את הפוטנציאל הטמון בשניהם ולפתוח את החנות.

בנוסף לזה ששניהם הגשימו את חלומם ואת החזון שלהם לחנות אופנה מיוחדת ושונה בנוף המקומי, השניים המשיכו לעסוק בעבודות משלהם - לורין היא בוגרת תואר בכלכלה וראיית חשבון מאוניברסיטת חיפה, והיום עובדת במשרד רואי חשבון מוכר, וראני מנהל עסק משפחתי אחר יחד עם אביו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

החנות שגדלה ב"זכות" הקורונה

R.H Collection נפתחה לפני כשנה וחצי, רגע לפני הקורונה, על שטח של 25 מטרים. תקופת הקורונה לא הייתה פשוטה לאף עסק, אך לדברי האחים הם החליטו לנצל אותה בהתאם: "הייתה תקופה קשה, והחנות הייתה סגורה הרבה זמן", מספר ראני. "החלטנו לקחת את נקודת החולשה ולמנף אותה, וניצלנו את הזמן לעבור ללוקיישן גדול יותר. בתחילת 2021 עברנו לחנות חדשה שגדולה פי שניים מהקודמת. השקענו בחנות החדשה המון מבחינת עיצוב, שיפוץ, חלוקת החלל, והפכנו אותה למאוד אטרקטיבית מבחינת נראות - מי שנכנס אליה מרגיש שהוא נכנס לחנות בחו"ל".

R.H Collection. יח"צ,
R.H.Collection/יח"צ

שופינג בייבוא אישי במחירים מפתיעים

הקולקציות בחנות מגיעות בייבוא אישי ונבחרות בקפדנות על ידי צמד האחים: "אנחנו טסים ביחד ובוחרים יחד את הקולקציות שאנחנו מייבאים לארץ בייבוא אישי שלנו. אנחנו מביאים את הפריטים בעצמנו ומוודאים שהאיכות, הסטייל, התפירה והגימור עומדים בסטנדרטים הכי גבוהים".

הבחירה הקפדנית של השניים, מבטיחה פריטים באיכות גבוהה, ועם זאת, המחירים מתאימים לכל כיס: "המחירים שלנו נוחים לכולם, האיכות והבדים נבחרים בקפדנות, אבל המחירים מפתיעים".

חווית קנייה אחרת - שירותי סטיילינג ותיקונים ללא עלות

להשלמת חווית הקניה של הלקוח, לורין וראני מציעים שירותים מיוחדים ואישיים ללקוחות שלהם. לורין היא בוגרת קורס סטיילינג אישי ומקצועי במכללת קונספט בתל אביב, אותו העבירה גם לאחיה, והשניים מספרים: "כל לקוח מקבל שירות סטיילינג והכוונה, מתוך ידע ורצון לעשות עבורו את ההתאמות הנכונות לו מבחינה אופנתית. אנחנו נמצאים בחנות בשביל להתאים, להמליץ ולשמח אנשים עם פריטים חדשים שהם מתאהבים בהם".

עוד שירות שמהווה יתרון משמעותי לחנות ומבדיל אותה מאחרות הוא שירות תיקונים חינמי ללקוחות: "אם לקוח רוצה להצר, להרחיב, לקצר, להקטין, לשנות או כל דבר אחר שניתן לעשות בבגד ולשנות עבור הלקוח - אנחנו שמחים לעשות זאת ללא עלות נוספת".

R.H Collection. יח"צ,
R.H.Collection/יח"צ

ומה התוכניות קדימה עבור שני האחים הצעירים?

"עכשיו שסיימנו עם שיפוץ החנות, אנחנו עובדים על ליין אופנה חדש משלנו. אנחנו עובדים עם מתפרות שהולכות לייצר ולתפור עבורנו בגדים עם הלוגו והמותג שלנו. החלום שלנו זה להתרחב ולפתוח עוד סניפים ברחבי הארץ".

לאינסטגרם

לפייסבוק

בשיתוף R.H.Collection
  • עוד באותו נושא:
  • בגדים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully