וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזיריידר תל אביב: האטרקציה החדשה שמשגעת את העיר

בשיתוף איזיריידר

עודכן לאחרונה: 21.3.2021 / 10:45

חברת "איזיריידר תל אביב" מציעה אטרקציה ייחודית של סיורים בכל הפינות הנסתרות והנופים המרהיבים של תל אביב, וכל זה קורה על כלי תחבורה מיוחד במינו

איזיריידר. יח"צ,
איזיריידר/יח"צ

השנה האחרונה גרמה לכולנו להתגעגע לאוויר הפתוח, למרחבים ולנופים. יצאנו לחפש אטרקציות המתאימות לכל המשפחה בטבע ובאוויר הפתוח, ומצאנו את החוויה המושלמת שתגלה לכם את כל הסודות והפינות הנסתרות של תל אביב, וכל זה על נסיעה בכלי תחבורה חדשני ומיוחד.

איזיריידר. יח"צ,
איזיריידר/יח"צ

אטרקציה משפחתית ייחודית לגדולים ולקטנים

חברת "איזיריידר תל אביב" מציעה סיורים ברחבי העיר במתכונת של חמישה מסלולי טיול שונים, כשאורכו של כל מסלול הוא 8 ק"מ. המסלולים השונים מותאמים לכולם, עם דגש על משפחות עם ילדים, שיכולים סוף סוף ליהנות מחוויה משפחתית מועצמת, שונה וספורטיבית באוויר הפתוח.

המסלולים כוללים את פארק הירקון, חוף תל ברוך, יפו העתיקה ועוד שני מסלולים משולבים המורכבים משילוב של האתרים השונים. אורכו של כל מסלול הוא שעה, ולמתקדמים שבינינו, יש מסלול פרימיום מיוחד ומשודרג שמתפרש על 16 ק"מ ואורכו שעתיים - מין ארוחת טעימות הכוללת את יפו, פארק הירקון ואת תל ברוך.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

חסכוני, ירוק וישראלי - הכירו את האיזיריידר

האיזיריידר הוא כלי שטח חשמלי ובטוח העומד בכל התקנים והאישורים, וגולת הכותרת היא גאווה ישראלית - מדובר בפיתוח פרי ארצנו. הכלי בעל ארבעה גלגלים, ירוק ולא מזהם, ומאפשר נסיעה גם בעמידה וגם בישיבה, והבחירה בידיו של הנוסע. רישוי הכלי הוא רישוי קלנועית, מה שאומר שגם בעלי מוגבלות יכולים לתפעל אותו בקלות.

לפני שמתחיל כל סיור של איזיריידר תל אביב, המדריכים עורכים הדרכה קצרה של הבנה בסיסית ושליטה, ותוך חמש דקות כל אחד יכול לעלות על הכלי ולהתחיל לנסוע. הרכיבה על האיזיריידר היא מגיל 16 וההרכבה היא מגיל 3.

במהלך הנסיעה, המדריכים זמינים, מסייעים בתפעול ושמחים לענות על כל שאלה.

איזיריידר. יח"צ,
איזיריידר/יח"צ

מהחופים הסודיים ועד ליפו העתיקה

הסיורים מתחילים מסיורי זוגות רומנטיים (או אפלטונים) ומגיעים עד לקבוצות של 13 אנשים, כשהחוויה מותאמת בעיקר למשפחות עם ילדים.

כל הסיורים יוצאים מכיכר אתרים, הנמצאת מול בריכת גורדון בתל אביב. במהלך הנסיעה, המשתתפים נוסעים לאורך קו החוף המרהיב של העיר, אם זה צפונה או דרומה, ובמהלך הסיור עוברים בנקודות ציון מפורסמות בעיר שכוללות את הנמל, הטיילת המתחדשת ואת פארק הירקון.

במסלול תל ברוך, המשתתפים רוכבים על הטיילת עד למסוף רידינג, ומגלים ומבקרים בחופים הסודיים בצפון העיר.

המסלול של יפו העתיקה יוצא דרך טיילת הרברט סמואל, מתחבר לטיילת יפו, משם ממשיך ליפו העתיקה, לנמל יפו ולכיכר קדומים.

מסלול פארק הירקון יוצא מהטיילת, לאורך נמל תל אביב, ומקיף את פארק הירקון.

לצד כל המסלולים הרגילים, יש מסלול משולב בן שעתיים להרפתקנים שבינינו, שהוא מעין שילוב של כל המסלולים יחד.

במהלך כל הסיורים, יש נקודות עצירה ותצפית, בהן אפשר לעצור, להתרשם ולצלם את הנופים המרהיבים של העיר.

איזיריידר. יח"צ,
איזיריידר/יח"צ

האטרקציה של כולם: רומנטיקה, משפחה, חגיגות ותיירות

בימים מאתגרים אלו, בהם אנחנו עדיין מחכים לחזרה מלאה לשגרה, מדובר באטרקציה מושלמת למשפחות עם ילדים המעוניינות בחוויה משותפת באוויר הפתוח. בנוסף למשפחות, האטרקציה מתאימה גם לזוגות, לקבוצות חברים, לארגונים ועוד.

החברה מציעה מגוון סיורים הכוללים סיורים זוגיים פרטיים, סיורים רומנטיים של שקיעה בים, טיולי גיבוש לעובדים, טיולי יום הולדת, טיולים לתיירים מחו"ל ועוד.

אתר אינטרנט

אינסטגרם

פייסבוק

יו טיוב

איזיריידר. יח"צ,
איזיריידר/יח"צ
בשיתוף איזיריידר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully