וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללמוד עיצוב פנים לדירות יוקרה במגדלים מהמומחית המובילה בתחום

בשיתוף מיכל האן

עודכן לאחרונה: 22.3.2021 / 10:35

מעצבת הפנים מהמובילות בתחום של עיצוב ותכנון דירות במגדלים, מיכל האן, משיקה קורס ייחודי, ובו כל הדגשים החשובים שיעזרו לכם לעצב דירה במגדל בהצלחה

עיצוב של מיכל האן. עמית גושר,
עיצוב של מיכל האן/עמית גושר

המגדלים היוקרתיים אשר נבנים ללא הפסקה ומעטרים את קו הרקיע של תל אביב ורמת גן, שינו את תרבות המגורים בישראל. דירה בבניין יוקרתי הפכה לפסגת השאיפות הישראלית, סמל סטטוס נחשק, וכרטיס כניסה למועדון החברה הגבוהה. המגדלים הגבוהים מקרינים עוצמה ויוקרה, ומובן שהדירות בתוך המגדל צריכות להקרין את אותה עוצמה גם מבפנים. משום כך, רוכשי דירות במגדלים בוחרים לעצב את דירתם עם מעצב פנים או אדריכל המתמחה בעיצוב דירה במגדלים, וזאת על מנת להוציא את המיטב מהנכס היוקרתי שלהם.

מעצבי פנים ואדריכלים אשר עוסקים בעיצוב פנים, מודעים היטב לפער המקצועי הקיים בין עיצוב פנים של בתים ודירות בבניינים, אל מול מערכת החוקים הקיימת במלאכת עיצוב פנים של דירה במגדל. עיצוב של דירה במגדל מגורים, כרוך בהתמודדות עם אתגרים מורכבים הרבה יותר מאלו של דירות שאינן במגדלים וכן עמידה בסד זמנים קשוח ומגביל הרבה יותר. לשם הבנה ורכישת כלים לצורך התמודדות זו, יצרה מעצבת הפנים מיכל האן - המתמחה בעיצוב דירות במגדלים, קורס שיעזור לעוסקים בעיצוב פנים להתמודד בדיוק עם אתגרים אלו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

האתגר של תכנון במגדל

מיכל האן הינה מעצבת פנים כבר יותר מעשרים שנה וזה כבר יותר מעשור שהיא מתמחה בתכנון דירות ושטחים משותפים במגדלים. עם השנים הפכה מיכל לאוטוריטה בתחום של עיצוב פנים למגדלים ובחודשים אלו היא אף מוציאה לאור ספר מקצועי בתחום. מיכל כבר השיקה קורסים דיגיטלים ללימודי עיצוב פנים ואילו הקורס החדש שהיא משיקה כעת, יתמקד ספציפית בתחום הייחודי של עיצוב פנים לדירה במגדל. הקורס החדשני אותו מעבירה מיכל, מועבר במתכונת אונליין, ומורכב משבעה נושאים מרכזיים, המחולקים ל-99 סרטונים קצרים (תתי-נושא). השקת הקורס כבר נמצאת בעיצומה כעת (לפרטים נוספים לחצו כאן).

"הקורס הוא בגדר קורס למתקדמים", אומרת האן. "הוא מיועד למי שכבר חווה עיצוב פנים ברמה כזו או אחרת, כלומר מי שלמד עיצוב פנים, מי שעוסק בזה בפועל וכן אדריכלים אשר עוסקים גם בעיצוב פנים. עבור הקהל הזה, הקורס מהווה השלמה מקצועית והיכרות עם כל ההיבטים המורכבים של תכנון דירות במגדלים, ובוגרי הקורס יוכלו לדעת ולהבין כיצד לגשת למלאכה של עיצוב דירה במגדל, ואף להתחיל לשווק את עצמם כמעצבים שיש להם מומחיות בנושא".

מיכל האן. גלית דויטש,
מיכל האן/גלית דויטש

"עיצוב דירה במגדל מציב אתגרים ייחודיים למעצב הפנים", אומרת האן. "למשל, כאשר מעצבים דירה במגדל, העיצוב נעשה בשלב מאד ראשוני, כלומר מספר שנים לפני שהמבנה קיים, בשלב שבו יש שרטוטים בלבד של הבניין והדירה. עם זאת, זהו בדיוק השלב לעצב דירה במגדל, כאשר עדיין ניתן לבצע שינויים מסוימים בדירה ללא עלות נוספת. בקורס אני מלמדת כיצד להבין את הכדאיות של מיקום המרחבים החשובים בדירה בתנאי הבניין וכן את החוקים של מה אפשרי ומה לא במגדל. למשל: אילו מגבלות קיימות מבחינת קונסטרוקציה, אינסטלציה וחשמל, אילו חומרים מותרים ואסורים לשימוש וכדומה".

"הבדל נוסף בנוגע לתכנון של דירה במגדל מול דירה בבניין הוא ההתנהלות מול מחלקת שינוי דיירים במגדל", אומרת האן. "שינוי תכנוני במגדל הוא עניין מורכב וצריך לדעת כיצד להגיש שינויים כך שלא יסורבו על ידי המחלקה וכיצד לא לבזבז זמן בהתנהלות הזו, היות ולוח הזמנים הוא יחסית קצר - ארבעה חודשים בממוצע אשר עומדים לרשותו של המתכנן.

"בקורס יינתנו דגשים רבים על התנהלות מול היועצים השונים במגדל, ויש לא מעט כאלה. למשל, כיצד מגישים תוכניות מדויקות ליועץ האינסטלציה של המגדל ומהם החוקים הקיימים להגשה של תוכנית כזו. בנוסף, כיצד מגישים תוכניות מקצועיות ליועץ החשמל ובאיזו שפה מקצועית יש להשתמש בתהליך של אישור התכנית. כמו כן, בקורס אני מלמדת כיצד לעבוד עם הקונסטרוקטור ויועץ בטיחות שנבחרו על ידי המגדל וכיצד התכנית המוגשת תהלום את דרישותיהם המקצועיות.

"בקורס עוד נלמד כיצד לבצע 'סופר-פוזיציה' נכונה בין כל התכניות הרלוונטיות המוגשות ליועצים השונים, כיצד משלבים את כל המסקנות והתובנות לסט מקצועי ומרוכז להגשה, אילו חומרים ניתן לבחור במגדל מבחינת התקנות (ואילו חומרים לא ניתן לבחור), כיצד נעבוד מול הספקים שנבחרו במגדל, ועוד טיפים רבים ביחס לדרכי ההתמודדות עם האתגר של אישור תכניות במגדל".

עיצוב של מיכל האן. עמית גושר,
עיצוב של מיכל האן/עמית גושר

למעשה הדרך לאשר תכנון עיצובי בבניין היא 'בשיטת הסלמי', כלומר, לא מגישים את כל השינויים ביחד אלא מאשרים דבר-דבר: מתחילים עם קבלת אישור על תכנון האינסטלציה, שהוא השלב המוקדם ביותר, ומשם מתקדמים לקבלת אישור מהקונסטרוקטור לגבי שינויים מבניים וכן אישור מיועץ החשמל על התאורה והחשמל ועוד שינויים נוספים. יש המון תקנות והוראות שחלות על תכנון דירה במגדל והן אינן כתובות בצורה מרוכזת בשום מקום".

כאן בדיוק טמון הכוח והיתרון המקצועי של הקורס של האן, שהוא הפעם הראשונה שבאמת פורטים בה את כל ההוראות וההנחיות הרלוונטיות הנוגעות לתכנון במגדל. בזכות הניסיון הרב שצברה בתחום ובחרה לשתף אותו בקורס, יצליח מי שלומד את אותן תקנות והוראות מראש, לפני שהוא ניגש לפגישה עם הלקוחות, לחסוך לעצמו וללקוחות שלו המון זמן וכסף בעת עיצוב הדירה במגדל.

עיצוב של מיכל האן. עמית גושר,
עיצוב של מיכל האן/עמית גושר

לעזור ללקוחות שלנו

"רוב הלקוחות שרוכשים דירה במגדל חדש, רוצים להתאים את הדירה לצרכים שלהם", אומרת האן. "בשלב התכנוני, ההתאמה משתלמת במיוחד עבור הלקוחות, היות וחלק מהשינויים הם ללא עלות. בקורס אנחנו עושים צ'קליסט לכל הבדיקות והבירורים שצריך לעשות כאשר מעצבים דירה במגדל וכך ההתנהלות של מעצב הפנים/ האדריכל נעשית שיטתית ואיכותית יותר. באמצעות יישום של תכנון המחולק לשלבים נכונים מראש, כנלמד בקורס, יצליחו המעצבים שיטמיעו שיטה זו, לחסוך ללקוחותיהם ולעצמם זמן וכסף רב".

"חשוב לדעת כי כאשר אנו רוצים לעזור ללקוחות שלנו לתכנן את דירת החלומות שלהם במגדל, הלקוחות לא מצוידים בידע של עשה ואל תעשה בדירה", אומרת האן, "כלומר, הלקוחות אינם מודעים למגבלות התכנוניות הקיימות אשר ייחודיות למגדל. משום כך, אנו כאנשי מקצוע צריכים לתווך ללקוחות אילו שינויים ניתן לעשות ואילו לא. הידע המקצועי שלנו בתכנון דירה במגדל, מסייע לנו לייצר תיאום ציפיות עבור הלקוחות ולעזור להם למקסם את העיצוב והתכנון של דירתם. בקורס אנו לומדים כיצד להיערך לפגישה עם הלקוחות ולגרום לכך שהפגישה תהיה חיובית, מקצועית ואמינה, ותבסס עבורנו מערכת יחסים טובה לאורך ההתקשרות איתם. חשוב שהלקוחות שלנו ידעו שהמתכנן שבו בחרו, יהיה בעל ידע מקצועי נרחב בהתנהלות במגדל".

עיצוב של מיכל האן. עודד סמדר,
עיצוב של מיכל האן/עודד סמדר

להרשמה לקורס של מיכל האן, יש להיכנס לקישור הזה. ניתן לקבל פרטים נוספים וכן להתרשם מעבודתה של מיכל האן באתר הבית שלה, בדף הפייסבוק של משרדה או בעמוד האינסטגרם.

בשיתוף מיכל האן
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully