וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדשא של השכן לא תמיד ירוק יותר. במיוחד כשאתם מקבלים שירות מ-'החצרנים'

בשיתוף החצרנים

עודכן לאחרונה: 5.4.2021 / 11:24

ניר ועומר, שני קיבוצניקים בלב ובנשמה, אוהבי אדמה, יסדרו לכם את הגינה בצורה הכי טובה, מקצועית ואיכותית. שניהם יחד מביאים ניסיון שאין שני לו, מוסר עבודה גבוה ותוצאות שמדברות בעד עצמן

החצרנים. יח"צ,
החצרנים/יח"צ

ניר מור (44) ועומר רוזנברג (35) לחופש נולדו וגם לטבע ולאדמה, בסיס איתן לכל מה שהם עושים היום. שניהם גדלו בקיבוץ, ולמדו ליצור עם הידיים. לאחר השירות הצבאי עבד כל אחד בגינון וחקלאות, עם דגש על הקמת דשא סינטטי במגרשי כדורגל ומדשאות ספורט. לפני 15 שנה הם נפגשו, התמזגו וכיום הם מנהלים את חברת 'החצרנים', שמציעה שירותי גינון, התקנת גינות ודשא סינטטי. אם אתם מעוניינים להקים גינה חדשה או לשדרג את הקיים, באמצעות צמחייה טבעית או סינטטית, כדאי שתכירו את הצמד שמציע שירות איכותי ומקצועיות חסרת פשרות, לצד חברות מופלאה וחיבור מיוחד.

מייקאובר לחצר חדשה או קיימת

"אנחנו יודעים לקחת חצר חדשה או מוזנחת, ולעשות בה פלאים. להמציא אותה מחדש כדי שתהיה שימושית ויפה" מסביר ניר ומוסיף: "סוד הקסם שלנו הוא הפיכת הגינה למקום בו תרצו להיות כל הזמן. אנחנו מתמחים ביצירת אווירה רגועה, שלווה ומזמינה. כשהקמנו את החברה חרטנו על דגלנו לתת שירות אמין ואיכותי ולהביא ידי ביטוי את יכולותינו המקצועיות, הכוללות מוסר עבודה גבוה והבנה עמוקה בתחום הדשא הטבעי והסינטטי, המבוססים על ניסיון של שנים".

החצרנים. יח"צ,
החצרנים/יח"צ

חשיבות יצירת התשתיות המתאימות

ניר מסביר כי השלב החשוב ביותר בהקמה או שדרוג של גינה הוא יצירת תשתיות איכותיות וטובות שיכולות להחזיק מעמד לטווח ארוך. "גינה, יפה ככל שתהיה, לא תשרת את בני הבית ברגע שיתחילו נזילות, רטיבות, פגיעות השורשים באיטום, שקיעות ובורות", הוא אומר ומדגיש את יתרונותיהם הברורים של 'החצרנים' כחברה שמתייחסת קודם כל לנושא זה: "כמומחים בהקמת גינות אין אצלנו טריקים ושתיקים, במיוחד כשמדובר בתשתיות. בנוסף, חשוב לנו לעשות בחירה נבונה ונכונה של הצמחייה או הדשא הסינטטי, כולל התייחסות לפרמטרים כדוגמת אור וצל, מיקום הניקוז, סוג האדמה, אופן השתילה וביסוס מערכת ההשקיה".

החצרנים. יח"צ,
החצרנים/יח"צ

דשא סינטטי או צמחייה שופעת

ידע וניסיון ששווים המון!

הניסיון רב השנים, האישי והמקצועי של ניר ועומר, הכולל עבודת אדמה מילדות והיכרות עמוקה עם תחום הגינון והחקלאות, יוצר הבנה עמוקה, גם בכל הקשור לתוצאה הסופית וליצירת גינה שיכולה לשמש את בעליה לטווח ארוך. "מגיל צעיר אנחנו עוסקים בגינון, השקיה ושמירה על הצמחייה, החל מהגינה הפרטית שלנו ועד לטיפול בפרדסים ובגידולי שדה", מסביר עומר ומוסיף: "למרות שלא גדלנו באותו המקום, שנינו קיבוצניקים הקשורים לטבע ולנוף, דבר שעזר לכל אחד מאיתנו ולשנינו יחד לגבש ארגז כלים המשמש אותנו גם כחברה עצמאית".


"תכנון הגינה תלוי טופוגרפיה ומתחיל משלב מאוד מוקדם. התהליך כולל גם הבנה של מיקום הניקוזים, השחלת השרוולים מתחת לתשתיות הבטון ובחירת סוג החומרים. בשלב הבא אפשר להחליט על אופי הגינה - האם נקים או נשדרג את הקיים באמצעות דשא טבעי וצמחייה שופעת או על ידי דשא סינטטי וחיפויים. למעשה, זה עניין של טעם ושל נכונות להשקעה בגינה ואחזקתה" מסביר ניר.

מה עדיף? תלוי את מי שואלים, כפי שמסביר גם עומר: "על טעם וריח אין מה להתווכח. כפי שאמר ניר, זה עניין של מראה ונכונות להשקעה לטווח הארוך. גינה טבעית דורשת תחזוקה הרבה יותר משמעותית, כולל טיפול והשקיה. דשא סינטטי כולל חיפויים רבים ומראה פחות 'טבעי', שיכול להרתיע לפעמים".

החצרנים. יח"צ,
החצרנים/יח"צ

החצרנים, מגוון שירותים על ידי ה-מומחים בתחום

ניר ועומר מציעים מגוון שירותים, בכל הקשור להקמת או שדרוג גינות, חצרות ואפילו חללים פנימיים, הכוללים:
- הקמת דשא סינטטי או טבעי
- שירותי עבודות עץ
- שילוב תאורת גן
- התקנת חיפויים
- גינון

וכל מה שקשור בגינה, בחצר הבית או המרפסת

יתרון נוסף של החצרנים, הוא האופן בו הם מתייחסים לכל פרויקט, במלוא הרצינות מא' ועד ת'. עם ניר ועומר אתם נמצאים בידיים טובות. מילה זו מילה, שעה זו שעה וגם השירות והאכפתיות הם מטה לחמם, כפי ששניהם מעידים. לקוחות מספרים כי מדובר בשני חבר'ה אמינים ומקצועיים, שיודעים מה שהם עושים, כולל יצירת יש מאין. אצלם, כל חצר מוזנחת תהפוך ליפה, וכל חצר חדשה למרהיבה. הפרויקט עצמו מתנהל באווירה רגועה, עם ירידה לרזולוציות ופרטים, העיקר שתהיו מרוצים והגינה תהיה יפה ומרשימה.

החצרנים. יח"צ,
החצרנים/יח"צ

לקראת סיום וכמומחים בתחום, התנדבו ניר ועומר להציג כמה טיפים לבחירת דשא סינטטי לגינה:

- מטרת התקנת הדשא. האם מיועד למשחק של ילדים, לישיבה, לנוי בלבד, לבית פרטי, מרפסת, גינה או בית שכור, בו אפשר להסתפק בדשא זול ופשוט יותר.

- גוון. האם אתם מעדיפים צבע בהיר יותר וזרחני, או דווקא את הדשא הסינטטי הכהה?

- רכות. דשא צפוף יותר בדרך כלל רך מאוד בהתחלה, אך אין זה מעיד על המרקם בהמשך. בנוסף, צפיפות הדשא לא מעידה בהכרח על טיבו! מומלץ להשוות מדשאות בנות כמה שנים עם מדשאות חדשות מאותו הסוג, כדי להבין איך לפעמים המרקם מאבד את הרכות שלו.

-גובה. מדשאה המיועדת ליופי בלבד (ככר תנועה, לובי של בניין, שטח נוי וכדומה) אינה דורשת דשא גבוה. לעומת זאת, במדשאה ביתית שתשמש למשחק, קיום אירועים וכדומה נהוג להתקין דשא בגובה 37 מ"מ ומעלה. חשוב לזכור כי הסיבים הארוכים לא בהכרח יישארו לעמוד לאורך זמן רב יותר, וכי גובה הדשא לא בהכרח נשאר כך לאורך זמן.

- אחריות. נקודה חשובה ביותר! כדאי לרכוש דשא סינטטי מחברה ותיקה ומנוסה, ולזכור כי הזול לפעמים עלול להיות היקר, בסופו של דבר. האחריות היא בדרך כלל 5 שנים, וחשוב גם לקרוא את האותיות הקטנות.

לקביעת פגישת ייעוץ וקבלת מידע נוסף, מוזמנים להיכנס לעמוד הפייסבוק של 'החצרנים' או להתקשר 054-838-1226.

אנחנו ממליצים!

בשיתוף החצרנים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully