וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי קטן - סוכן ביטוח גדול

בשיתוף שלומי קטן

עודכן לאחרונה: 18.3.2021 / 14:31

על רקע משבר הקורונה, מתחדדת החשיבות של הגנה על בריאותינו ועל רכושנו באמצעות ביטוח מתאים שיכול לדאוג לרווחה פיננסית ולשקט נפשי ברגעי משבר. הכירו את שלומי קטן, סוכן ביטוח מקצועי ומנהל סיכונים עתיר ניסיון

שלומי קטן, סוכן ביטוח/אולפן הנבחרים

כל אחד מאתנו חייב סוכן ביטוח מקצועי שיידע ללוות אותנו בעיקר בזמן תביעה מורכבת - עם הליווי של סוכן הביטוח שלומי קטן, תהיו בטוחים שאתם בידיים טובות ובטוחות. הצטרפו לראיון עימו.

מדוע עלינו לפנות לסוכן ביטוח ולא לפנות ישירות לחברת ביטוח גדולה?

"זה כמו שתשאלי בן אדם שבא לבנות בית , מדוע הוא צריך אדריכל, זאת שאלה אלמנטרית. סוכן ביטוח פרטי חייב ללוות את הלקוח במקרה של תביעה חלילה. לקוח פרטי לא ידע איך לנהל את התביעה, הוא לא יודע מהן הזכויות והחובות שלו. איש מקצוע כמו סוכן ביטוח יכול לתת הרבה מידע שלאדם מן הישוב אין. ישנם הרבה אנשים שלא מבינים מספיק מה לעשות בזמן תביעה וכאן מגיע חלקו של הסוכן ביטוח הפרטי לביטוי".

מהם אפיקי ההשקעה הטובים ביותר כיום?

"בשנתיים האחרונות אנו רואים ששוק ההון עושה רווחים מטורפים. אצל הבנקים מסיבות כאלו ואחרות לא ניתן לקבל תשואה טובה על הכסף שלנו, כמובן שהקורונה לא תרמה למצב. ועדיין למרות זאת הציבור משאיר המון כסף בבנקים למרות שהאופציה של חברות הביטוח ובתי ההשקעות יכולות לתת רווחים טובים בהרבה".


0547207081

בשיתוף שלומי קטן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully