וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרינוויו: זה הזמן לעצב את גינת החלומות שלכם

בשיתוף גרינוויו

עודכן לאחרונה: 18.3.2021 / 14:03

גרינוויו היא חברה לתכנון, עיצוב והקמת גינות, המשלבת דשא סינתטי, ריהוט גן, בריכות נוי, ומערכות השקיה מהמתקדמות בתחום

גרינוויו. אלכס נבלב,
גרינוויו/אלכס נבלב

השנה האחרונה, בה בילינו ימים ארוכים בביתנו, גרמה לכולנו לשים את הפוקוס ותשומת הלב על הבית. רבים מאיתנו החלו לעצב ולשפץ את חלל הבית, אבל כל מי שיש לו גינה, יודע ומכיר את הפוטנציאל הטמון בה. חברת גרינוויו היא חברה שמגיעה אליכם הביתה ומתכננת מאפס את גינת החלומות שתמיד דמיינתם ורציתם.

החברה קיימת חמש שנים ומונה שלושה שותפים, כשכל אחד מהם אחראי ומומחה בתחומו.

אלכס נבלב, הוא בעל הידע המעשי ואיש המקצוע שעומד בראש החברה, כשמאחוריו ניסיון של 15 שנה בתחום. הוא מומחה בתחום הגינון, בתכנון ובעיצוב של הקמת גינות, מומחה בטיפול במחלות צמחים ומומחה במערכות הידרופוניקה (עליהן נרחיב בהמשך).

גרינוויו. אלכס נבלב,
גרינוויו/אלכס נבלב

הקמת גינה מאפס או שדרוג גינה קיימת

מעבר לפן העיצובי, תכנון גינה כרוך בהרבה אלמנטים נוספים הקשורים בנתונים ובתוואי השטח הקיים. בין אם הלקוח מעוניין בהקמת גינה חדשה או בשדרוג של גינה קיימת, המומחים של גרינוויו מגיעים עד לבית הלקוח, ושם מבצעים בדיקה ואבחון מדוייקים של עיצוב הגינה, הכוללים התאמת חומרי גלם, תקציב, משך זמן העבודה ועוד.

לאחר שלב האבחנה והייעוץ, החברה מבצעת הדמייה ללקוח בתוכנת "אוטוקאד" המתקדמת, המאפשרת להפוך כל חזון למציאות. לאחר הצגת ההדמיה ואישור של הלקוח - מתחילים לעבוד! העובדים מביאים את החומרים, בונים מערכת השקייה, ובוחרים אביזרים ורהיטים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
גרינוויו. אלכס נבלב,
גרינוויו/אלכס נבלב

משתלה, אביזרים וריהוט גן

כחלק מעיצוב הגינה, הלקוח בוחר עצים, פרחים וצמחים. לחברה משתלה שקיימת לטובת הלקוחות ונמצאת במושב מזור. הלקוחות יכולים להגיע למקום ולבחור בעצמם את הצמחים או להזמין בבקשות אישיות דרך החברה.

גם כאן, החברה מבצעת הדמיות, וכל צמח, עץ או פרח, עובר הדמיה ממחושבת לפני הרכישה והשתילה בגינה. מעבר לצמחים, גרינוויו דואגת גם לריהוט גן, לכדים ולאביזרי נוי שונים.

גרינוויו. אלכס נבלב,
גרינוויו/אלכס נבלב

ירוק או חום? דשא סינתטי או דק מעץ

גרינוויו מתמחה בהתקנת דשא סינתטי, שהפך לפופולרי יותר ויותר בשנים האחרונות. דשא סינתטי הוא פיתרון מודרני, חסכוני וידידותי לסביבה. אם הלקוח מעדיף דווקא עץ - גרינוויו מקימה דקים מסוגים שונים מעצי במבוק, אורן, איפאה ועוד.

גרינוויו. אלכס נבלב,
גרינוויו/אלכס נבלב

הידרופוניקה

הידרופוניקה היא טכניקה שהפכה לפופולרית בשנים האחרונות, ולמעשה היא טכניקה לגידול צמחים ללא שימוש באדמה. מדובר במתקן עם כיוונון מודרני של השקייה שעובד באופן אוטומטי - המים זורמים כל הזמן בתוך הצינור עם דשן אורגני.

בצורת השקייה זו, שכוללת עד 24 צמחים שונים, הגידול הוא מהיר ואיכותי יותר, והתחזוקה היא מינימלית ולא דורשת התערבות מכיוון שמדובר במתקן אוטומטי. בנוסף, מכיוון שאין אדמה, הגידול נקי מחיידקים.

גרינוויו מציעה את שירותיה לכל מי שיש לו בית פרטי ולכל ארגון או מוסד, לביצוע פרוייקטים בכל סדר גודל. עיצוב הגינה הוא תחום רחב וכולל עיצוב מרפסות, ריהוט, ערסלים, עצי במבוק, בריכות נוי ועוד ועוד.

השמיים הם הגבול וכל רצון או חזון של כל לקוח - אפשר להוציא לפועל במחירים נוחים ואטרקטיביים.


לאתר

בשיתוף גרינוויו
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully