וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין תחליף לכנאפה של ממתקי נסרוואיה

בשיתוף ממתקי נסרוואיה

עודכן לאחרונה: 18.3.2021 / 13:50

יודעי דבר מוכנים להישבע שיש שם את הכנאפה הטעימה ביותר שטעמו. הכירו את ממתקי נסרוואיה, בבעלותו של עדאל ביטר, חנות שמקורה בנצרת ולאחרונה התהדרה בסניף חדש בעראבה

ממתקי נסרוואיה/אולפן הנבחרים

הכירו את ממתקי נסראוייה, חנות המייצרת ומשווקת ממתקים מזרחיים. החנות קיימת כ-8 שנים. המשפחה של עדאל ביטר, עוסקת שנים רבות בממתקים והיא במקורה מנצרת, לאחרונה הקימו את החנות ביישוב עראבה.

מה מקור שם החנות?

"החנות נקראת 'ממתקי נסראוייה' - הממתקים של נצרת, כיוון שהמשפחה במקורה מנצרת. מדובר בעסק משפחתי - המשפחה שלנו מוכרת מאוד בקרב תושבי הצפון בזכות הממתקים והמתוקים הטעימים, המתכונים עברו בירושה במשפחה וכעת הילדים מתפעלים את העסק".

מה ניתן למצוא אצלכם בחנות?

"אנחנו מתמחים בממתקים מזרחיים: כנאפה במגוון סוגים, סחלב, מאפים שונים, בקלוואות. אצלנו מכינים את כל המוצרים במקום לעיני הלקוחות, במיוחד את הכנאפה - הכל מתבצע בעבודת יד על ידי הצוות המיומן של החנות. מתמחים בהכנת כנאפה במגוון סוגים: כנאפה עם גבינות ייחודיות, כנאפה פיסטוק, כנאפה נבוסייה, כנאפה עם גלידה ועוד. אנחנו משתמשים בגבינה מיוחדת בכנאפה - גבינת עיזים מעורבבת עם גבינת בקר. חומרי הגלם שלנו הם באיכות הטובה ביותר שניתן למצוא כיום במטרה להביא את הטעמים הטובים ביותר ללקוחות".

עיניכם הרואות, מדובר בחנות קינוחים ברמה הגבוהה ביותר. אז בפעם הבאה שאתם באזור הצפון, הגיעו לעראבה כדי לטעום את ממתקי נסרוואיה.

0542328453

פייסבוק

בשיתוף ממתקי נסרוואיה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully