וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדים לבושים בסטייל עם ג'וניור פאשן

בשיתוף ג'וניור פאשן

עודכן לאחרונה: 24.3.2021 / 11:36

אם אתם גרים באזור הצפון ויש לכם ילדים, יש חנות בוטיק קטנה ונהדרת שאתם חייבים להגיע אליה כדי להלביש אותם בסטייל. הכירו את לובנה ופואד מ"ג'וניור פאשן", החנות בחורפיש

ג'וניור פאשן, חנות בוטיק לבגדי ילדים/אולפן הנבחרים

הכירו את ג'וניור פאשן, חנות לבגדי ילדים בחורפיש. החנות קיימת שלוש שנים. פואד ולובנה, הקימו אותה לאחר שנולד בנם הבכור. הם חיפשו לו בגדי ילדים ייחודיים ולא סטנדרטים ולכן החליטו להקים את החנות.

איזה בגדים ניתן למצוא בחנות שלכם?

"בחנות ניתן למצוא בגדים לילדים וילדות בני יום, פעוטות ועד לגיל 14. בחנות ישנו מגוון עצום של סגנונות לבוש: החל מביגוד מלא ליום יום, טרנינגים, בגדי ספורט, בגדים לאירועים שונים. כל הביגוד בחנות מיובא באופן אישי על ידינו בהתאם לסגנון של הלקוחות. אנחנו דוגלים בשיווק בגדים איכותיים ויוקרתיים במחירים סבירים ואטרקטיביים כדי להנגיש את הביגוד האיכותי לציבור הרחב".

מהי הייחודיות של החנות?

"את הבגדים שיש בבוטיק לא ניתן למצוא באף מקום אחר, כל ילד או ילדה שלובשים את בגדי המותג הופכים להיות למקוריים ומלאי סטייל בעיני הסביבה שלהם. אנחנו מקפידים להעניק לכל לקוח ולקוחה את השירות הטוב ביותר שניתן לקבל. בנוסף אנחנו מבצעים משלוחים עד הבית עם שליח לכל אזור הצפון. חשוב לציין כי בימים אלו אנחנו עמלים על השקת אתר חדש של המותג שבו תהיה אפשרות לרכוש את הבגדים אונליין ולקבלם במשלוח עד הבית".

אז אם אתם מחפשים מתנה, או לפנק את הילדים שלכם, צרו קשר עם "ג'וניור פאשן", הבגדים הכי יפים לגיל הרך.

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף ג'וניור פאשן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully