וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצה למכור יותר בעסק שלך? כך תקבל את התמונה המנצחת

בשיתוף סטודיו e-shoots

עודכן לאחרונה: 18.3.2021 / 16:05

בעקבות המסחר הדיגיטלי שמתפתח כל הזמן, בעלי עסקים ואתרי מכירות אונליין, צריכים להתאים את עצמם לדרישות השוק בהצגת המוצרים ברחבי הרשת

עבודות של סטודיו e-shoots. סטודיו e-shoots,
עבודות של סטודיו e-shoots/סטודיו e-shoots

חברת e-shoots היא הסטודיו הראשון בארץ המתמחה בצילומי מוצר לאתרי e-commerce, מאחר והוא עושה שימוש בטכנולוגיה מהפכנית של מכונות צילום מהמותגים styleshoots & orbitvu המובילות בעולם. בזכות האיכות, המהירות והמחיר התחרותי שהם מציעים, כך תוכלו גם אתם למכור יותר.

e-shoots - סטודיו חכם לצילום מקצועי

חברת e-shoots היא חברת סטארט אפ טכנולוגית ומהפכנית בעולם הצילום, תחת ניהולן של האחיות טלי שטמברגר ודינה מרזל, צלמות מקצועיות, מעצבות גרפיות ובעלות תואר בשיווק.

ביקרתי בסטודיו לצילום שלהן שממוקם ברחוב הרטום 7, הר החוצבים, בירושלים, על מנת ללמוד יותר על הדקויות והשירותים שהחברה מעניקה לכלל הלקוחות שלה. למדתי כי את תחילת דרכן בתחום עשו שתי האחיות כאשר ניהלו מספר עסקים בדיגיטל, תחילה ברשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם, שם למדו על החשיבות של צילום ושיתוף הקהל בתוכן הויזואלי של המותג (כגון תמונות וסרטונים) על מנת לקדם מכירות לבעלי עסקים קיימים וחדשים.

בתחילה הן עבדו מסטודיו קטן עם כמה לקוחות בודדים, אך בזכות ההצלחה של איכות הצילומים מהמכונות, והשירות המדויק שהן מציעות, הן ביצעו קפיצת מדרגה מרשימה, התפתחו וכיום הן מובילות את תחום הצילום המקצועי בארץ.

עם גדילת החברה וריבוי לקוחותיה, e-shoots עברה למקום חדש, עם ציוד ומכשור נוסף, וביחד עם צוות גדול יותר ומקצועי, היא מוכנה לקדם עוד ועוד בעלי עסקים בעזרת תוכן ויזואלי איכותי, מדוייק ונכון לכל אחד בהאתמה אישית, ובמחיר משתלם.

עבודות של סטודיו e-shoots. סטודיו e-shoots,
עבודות של סטודיו e-shoots/סטודיו e-shoots

e-shoots - הבעיה והפתרון המהפכני

"כיום כל בתי העסק, מהקטן עד לגדול, משתמשים בתמונות וסרטונים על מנת למכור ולשווק את המותג שלהם, כדי להציע את השירות והמוצר לקהלים השונים. בעקבות נסיון של שנים בעולם הדיגיטל, העיצוב הגרפי, בניית אתרים, שיווק ופרסום, עלינו על בעיה מרכזית שחזרה על עצמה בכל הקשור לצילומים של מותג ויצירת התוכן הוויזואלי, לכל בעלי העסקים ולכל המוצרים השונים. לא היה אף סטודיו לצילום שיכול היה לתת מענה מהיר, כולל ואיכותי למאות מוצרים ביום.

"לאחר שעשינו תחקיר מעמיק בתחום הצילום ברחבי העולם, מצאנו מוכנות צילום אוטומטיות וטכנולוגיות שבעזרתן כל התהליך הופך להיות פשוט ומהיר. כל מכונה מגיעה עם התאורה הנדרשת, מצלמה, אייפד, חיבור זמין ונגיש למחשב, כאשר המצלמות שבמכונות מפיקות צילומים באיכות הטובה ביותר, ומעל לכל, הן מאפשרות לבצע צילום לכמויות גדולות של מוצרים באופן מדויק ביותר.

"בהתחלה הבאנו לארץ שתי מכונות של החברות styleshoots & orbitvu העולמיות שחוללו פה מהפכה של ממש, וכיום עם המעבר לסטודיו החדש, יש לנו 7 מכונות, צוות סטיילינג וקרייאיטיב מקצועי, אביזרים, תפאורה וכל מה שנדרש ליום צילום המושלם", סיפרה טלי.

עבודות של סטודיו e-shoots. סטודיו e-shoots,
עבודות של סטודיו e-shoots/סטודיו e-shoots

e-shoots - הצילום הנכון למוצר שלך

אם עד היום, כל כל בית עסק חווה דרך מסורבלת שבה היה צריך לעבור כאשר החליט להיעזר בצלם, ועד לקבלת התוצאה הסופית, ערכה זמן רב מדי, והובילה לבזבוז של משאבים. בזכות הפתרון המושלם של e-shoots, בעזרת שימוש בטכנולוגיה הכי חדשה, במכונות צילום שמעניקות חבילה שלמה של צילום תמונות וסירטונים בתאורה המדויקת ביותר, כל התהליך הופך להיות קל, מהיר ונעים. עיבוד של תמונות, חיתוך ועריכה באיכות המקצועית ביותר לצרכי הלקוח, צילומי , packshot , layflat צילומי מוצר/דוגמנית בתלת מימד וללא רקע, צילום ייעודי לאתרי e-commerce ,צילומי אווירה ולייף סטייל, צילומי אוכל, צילומי תכשיטים, צילומי תדמית, יצירת תוכן ויזואלי לרשתות חברתיות ומגזינים, צילומי סרטון למוצר /דוגמנית, יצירת גיפים ועוד, מהיום הכל נעשה ע"י מכונות, אשר מאפשרות לצלם כמויות גדולות של מוצרים באופן מדויק ויעיל, לפי זוויות ובצילום עקבי.

הסטודיו כולל גם צוות תפעול וקריאיטיב, מבחר אקססוריז, אביזרי תפאורה, מוצרים נלווים ומגוון רקעים. כמו כן, במידת הצורך תקבלו עזרה וייעוץ להתאמת אנשי מקצוע מתחום הביוטי מטעם ,e-shoots המתאים ליום הצילום שלך, כך שמדובר בחבילת הצילום המשתלמת ביותר.

תוצר הצילומים נשלח אל הלקוח במהירות שיא יוצאת מן הכלל, עד 48 שעות רגע קבלת המוצר לסטודיו/ יום הצילום.

יתרונות הצילום בסטודיו e-shoots

כיצד היתרון היחסי של המכונות והמכשור באים לידי ביטוי בשטח, ועבור הלקוחות? טלי הסבירה: "נניח שמדובר ברשת של חנויות בגדים שמבקשת לערוך צילומים לליין הבגדים החדש שלה, על מנת להעלות זאת לאתר החברה ולחנות באונליין. מאחר ומדובר ב-200 סוגים שונים, מדובר במשימה שעד לא מזמן הייתה אורכת ימים, כי זה לא פשוט לצלם כל בגד מקולקציה שלמה בנפרד, לגהץ אותו ולמקם אותו באותה הזווית, כך שכל אלו יוצגו בדיוק מושלם.

"המכונה שיש ברשותנו, הפכה את המשימה הזו לפשוטה. בעזרת מצלמה אשר ממוקמת בזווית מדויקת לבגד, ניתן להניח אותו על המשטח, ודרך המחשב אני מתפעלת את הצילומים, על מנת לשמור על רצף תמונות אחיד.

לאחר צילום של כמה תמונות, המכונה יודעת לזהות את המוצר ואת הרקע הנכון, שומרת זאת כתבנית צילום אוטומטית, ולאחר מכן ניתן לצלם עשרות סוגי בגדים שונים, כך שהמכונה תתאים את הכל על פי התבנית שנקבעה המתאימה ביותר".

קהל לקוחות מגוון: אופנה, מזון ובריאות

לאור כל היתרונות והשירותים הייחודים של סטודיו הצילום המתקדם בארץ, אין זה פלא שכל כך הרבה בעלי עסקי שונים בוחרים בהן לצילומי המותג שלהם. בין לקוחותיהם של e-shoots תוכלו למצוא עסקים מתחום האופנה, מזון, מסחר מקוון ועוד, בין היתר ניתן למנות את: חברת מוצרי משי העולמית, online-bubbles, סטיב מאדן, פילה, נייק, ריפליי, ניופאן, טחינה 'ירושלים', רשת הבגדים little kids , jewlery (בגדי ילדים )YDI, blush fashion, undiz, (תכשיטי יהלומים), לידר (בגדי ילדים), וסוכנויות דוגמנות "יולי", HH ועוד.

איי שוטס - תוכניות לעתיד

"החזון שלנו בחברת e-shoots הוא תמיד לגדול ולהשתדרג טכנולוגית עבור כל לקוחותינו, בכדי לתת להם את הפתרון האולטימטיבי והמותאם לפי הצרכים הספציפיים של כל מותג, כל זאת בעזרת המענה האיכותי והמהיר ביותר, במחיר תחרותי והוגן, ליצירת תוכן ויזואלי עבורך כגון: תמונות, סרטונים וגיפים, לשימוש בדיגיטל ובדפוס, רשתות חברתיות, דפי נחיתה ואתרי האי קומרס. המטרה הכי גדולה שלנו היא לעזור לכמה שיותר בעלי עסקים ומותגים, וכתוצאה מכך ששבעת המכונות בסטודיו יפעלו כל יום כל היום עבור כל לקוחותינו הקבועים והחדשים" סיפרה טלי.

איי שוטס - יצירת קשר

חברים שלנו ברשתות החברתיות? כנסו לראות עוד מהתוצרים שלנו לכל העסקים
והמותגים השונים!

אינסטגרם

טיקטוק

מייל: office@e-shoots.com

טלפון: 054-2051778

בשיתוף סטודיו e-shoots
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully